افزونه آزمون وردپرس | 17 مورد از بهترین افزونه های آزمون ساز وردپرس

ضعیفمتوسطخوببسیار خوبعالی
( 1 رای , میانگین : 5,00 از 5)
بارگذاری...

یکی از بهترین روش هایی که می توانید با استفاده از آن تعامل با کاربران را بهبود ببخشید، استفاده از انواع آزمون ها می باشد. امروزه بسیاری از وب سایت های بزرگ از آزمون ها برای جذب و درگیر کردن کاربر در سایت استفاده می کنند که این اقدام به شدت می تواند روی ترافیک و سئوی سایت تاثیر مثبت ایجاد کند. وردپرس به صورت پیش فرض امکان ساخت آزمون را به شما نمی دهد، بنابراین برای اضافه کردن این قابلیت به سایت باید از افزونه کمک بگیرید. به همین منظور ما در این مطلب قصد بهترین افزونه آزمون ساز وردپرس را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین افزونه آزمون ساز وردپرس

چرا از افزونه آزمون وردپرس استفاده کنیم؟

مسابقه آنلاین یکی از محتواهای قابل اشتراک گذاری در اینترنت است. بنابراین اگر بتوانید یک مسابقه تعاملی ایجاد کنید که مردم از آن لذت ببرند، قطعاً بازدیدهای خود را افزایش خواهید داد. شاید در نگاه اول فکر کنید که ساخت آزمون می تواند کار بسیار دششواری باشد، در صورتی که اصلاً اینگونه نیست و شما می توانید بدون نیاز به دانش کدنویسی و تنها با نصب یک افزونه آزمون ساز، انواع آزمون های سرگرم کننده را ایجاد و در سایت خود به نمایش بگذارید. در ادامه برخی از دلایلی که باعث می شود در سایت خود آزمون ایجاد کنید را اختیارتان قرار می دهیم:

  • کاهش نرخ پرش: شما می توانید با نگه داشتن کاربران برای مدت زمان طولانی تری در سایت خود، نرخ پرش خود را کاهش دهید. نرخ پرش در سئوی شما لحاظ می شود، بنابراین می تواند به افزایش رتبه شما کمک کند.
  • بهبود نرخ تبدیل: آزمون‌ها نرخ تبدیل‌ های شما را بهبود می‌ بخشند زیرا مشتریان از طریق آزمون‌ ها درباره شرکت شما اطلاعات می‌ گیرند. علاوه بر این، مدت زمان طولانی تری دارند، بنابراین ممکن است در نهایت محصولی را از شما خریداری کنند.
  • افزایش سرنخ: آزمون ها می توانند سرنخ ها را جذب کنند. بر اساسمطالعات انجام شده، یک آزمون میانگین دارای 33.6٪ نرخ جذب سرنخ است.

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه جدول وردپرس | طراحی، ساخت و کشیدن جدول در وردپرس 

بهترین افزونه های آزمون ساز در وردپرس

تا اینجای مطلب شما را با دلایل استفاده از آزمون ها در سایت آشنا کردیم. حال قصد داریم لیستی از بهترین پلاگین های ساخت آزمون را جمع آوری و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همراه ما باشید.

  1. افزونه Gravity Forms Quiz Addon
  2. افزونه WordPress Viral Quiz
  3. افزونه WP Quiz Pro
  4. افزونه LearnDash
  5. افزونه Formidable Forms
  6. افزونه Thrive Quiz Builder
  7. افزونه WP Quiz
  8. افزونه Watu Quiz
  9. افزونه Quiz And Survey Master
  10. افزونه Interact Quiz Maker
  11. افزونه Quiz Cat
  12. افزونه Ari Quiz
  13. افزونه HD Quiz
  14. افزونه Advisor Quiz
  15. افزونه ARI Stream Quiz
  16. افزونه Quiz Maker
  17. افزونه Chained Quiz
  18. افزونه Opinion Stage

در ادامه توضیحاتی در خصوص هریک از این افزونه های وردپرس در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. امیدوارم تا انتهای این مطلب ما رو همراهی کنید.

1- افزونه Gravity Forms Quiz Addon | بهترین افزونه آزمون ساز وردپرس

افزونه Gravity Forms Quiz Addon | بهترین افزونه آزمون ساز وردپرس 

افزونه آزمون ساز گرویتی فرمز به شما این امکان را می دهد تا بتوانید انواع آزمون های پیشرفته و حرفه ای را جهت پرسش و پاسخ برای کاربران خود طراحی نمائید. این پلاگین، یکی از بهترین افزودنی های فرم ساز گرویتی فرم می باشد که برای استفاده از این افزونه، ابتدا باید افزونه گراویتی فرمز را روی وردپرس خود نصب کنید. همچنین افزونه ساخت آزمون وردپرس Gravity Forms Quiz Addon این امکان را برای شما فراهم می کند که آزمون هایی در وب سایتتان ایجاد کنید که بالافاصله بعد از ارسال آزمون توسط کاربر، به صورت خودکار نمره گذاری شود. هم اکنون می توانید این افزونه قدرتمند را از نوین وردپرس خریداری نمائید.

ویژگی های افزونه آزمون ساز وردپرس Gravity Forms Quiz Addon

– رابط کاربری بسیار ساده

– افزایش تعامل با کاربر

– دارای سیستم امتیازدهی به آزمون ها

– نمره دهی خودکار با آزمون ها

– و بسیاری از ویژگی های دیگر

پیشنهاد خرید: مشاهده و خرید افزونه Gravity Forms

2- افزونه WordPress Viral Quiz | بهترین افزونه آزمون آنلاین وردپرس

این یک افزونه ساخت آزمون است که به شما امکان ایجاد آزمون های پیشرفته را می دهد. شما می توانید آزمون های شخصیتی و چیزهای بی اهمیت ایجاد کنید. آزمون‌های شخصیتی معمولاً در فیس‌بوک وایرال می‌شوند، در حالی که آزمون‌ های بی‌اهمیت در توییتر محبوب هستند. همچنین این افزونه ابزاری را ارائه می دهد که از کاربران می ‌خواهد اگر می‌ خواهند نتایج مسابقه را مشاهده کنند، در رسانه‌ های اجتماعی به اشتراک بگذارند. می توانید تجزیه و تحلیل ها را بررسی کنید تا متوجه شوید که آزمون دقیقا چقدر خوب عمل می کند.

3- افزونه WP Quiz Pro | بهترین افزونه های آزمون ساز در وردپرس

افزونه WP Quiz Pro | بهترین افزونه های آزمون ساز در وردپرس

افزونه WP Quiz Pro یکی از بهترین افزونه های آزمون ساز وردپرس می باشد که می توانید به کمک آن انواع آزمون های حرفه ای و پیشرفته طراحی کنید. با استفاده از این افزونه می توانید انواع آزمون هایی همچون: آزمون های تستی، تشریحی، صحیح یا غلط و… ایجاد کنید. این پلاگین آزمون ساز وردپرس دارای رابط کاربری بسیار ساده ای می باشد که هرکسی با هر میزان توانایی که دارد می تواند انواع آزمون های پیشرفته را طراحی کند. این پلاگین آزمون ساز وردپرس دارای بیش از 40 افکت منحصربفرد می باشد که می توانید به دلخواه از آنها برای جذابیت آزمون های خود استفاده کنید. علاوه بر آن شما قادر هستید تایمرشمارشگر معکوس برای آزمون های خود اعمال کنید تا کاربران از زمان شروع و پایان آزمون ها باخبر شوند.

ویژگی های افزونه آزمون ساز وردپرس WP Quiz Pro

– رابط کاربری ساده

– دارای چندین گزینه برای برگزاری آزمون آنلاین

– ارائه سوالات متنی، تصویری و ویدئویی در آزمون ها

– ارائه نتایج به صورت لحظه ای

– ادغام با شبکه های اجتماعی

– ادغام با درگاه های پرداخت آنلاین

– ارائه انواع تبلیغات در بین آزمون ها

– و بسیاری از ویژگی های دیگر

پیشنهاد خرید: بررسی و خرید افزونه WP Quiz Pro

4- افزونه LearnDash | بهترین افزونه آزمون ساز برای وردپرس

اگر یک وب سایت مدرسه یا آموزشی را اداره می کنید، لرن دش می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. بهترین بخش در مورد افزونه لرن دش این است که بیشتر از یک افزونه آزمون می باشد و امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. در واقع؛ این یک LMS کامل (سیستم مدیریت یادگیری) است که ابزارهایی برای کمک به شما در ساخت دوره‌ها، آزمون‌ها و آزمون‌ها ارائه می دهد. همچنین این پلاگین دارای یک رابط کاربری ساده است که به شما این امکان را می دهد تا دوره های خود را از صفر تا صد و به دلخواه طراحی کنید. افزونه LearnDash همچنین دارای ویژگی های عضویت است که از بهترین افزونه های عضویت وردپرس انتظار دارید.

5- افزونه Formidable Forms | بهترین پلاگین های ساخت آزمون

افزونه Formidable Forms | بهترین پلاگین های ساخت آزمون 

افزونه آزمون ساز آنلاین Formidable Forms یکی از بهترین افزونه های آزمون ساز وردپرس می باشد که تاکنون ارائه شده است. این افزونه دارای رابط کاربری کشیدن  رها کردن می باشد که می توانید خیلی سریع با کشیدن و رها کردن المان ها هر آزمونی را طراحی کنید. این افزونه دارای چندین قالب آماده می باشد که می توانید برای ساخت آزمون از آنها استفاده کنید، همچنین می توانید خودتان از صفر شروع به ساخت آزمون نمائید.

شما می توانید آزمون هایی ایجاد کنید که به طور خودکار امتیاز می گیرند. همچنین شما می توانید از راه های مختلفی به کاربران نمره دهید. به عنوان مثال می توانید تعداد کل پاسخ‌ها را به کاربران نمایش دهید و یا اینکه می توانید درصد پاسخ‌های صحیح را به آنها نمایش دهید و بسیار از روش های نمره دهی مختلف.

ویژگی های افزونه آزمون ساز وردپرس Formidable Forms

– طراحی فرم ها با استفاده از کشیدن و رها کردن المان ها

– دارای قالب های آماده

– نصب و راه اندازی تنها با یک کلیک

– دارای آیکن های پیشرفته

– فیلدهای تکرار کننده

– سفارشی سازی آسان

– و بسیاری از ویژگی های دیگر

بیشتر بخوانید: افزونه Tutor LMS Pro | افزونه وردپرس راه اندازی سیستم آموزش آنلاین – تیوتر

6- افزونه Thrive Quiz Builder | بهترین افزونه های آزمون ساز برای وب سایت وردپرسی

افزونه Thrive Quiz Builder جزء بهترین افزونه آزمون آنلاین وردپرس محسوب می شود که به شما این امکان را می دهد تا به سادگی انواع آزمون و مسابقات سرگرم کننده را ایجاد کنید. استفاده از این افزونه بسیار ساده است و شما می توانید مدیریت کاملی روی تمامی بخش های آن داشته باشید.

7- افزونه WP Quiz | پلاگین آزمون ساز وردپرس

افزونه WP Quiz | پلاگین آزمون ساز وردپرس 

افزونه آزمون ساز آنلاین WP Quiz یک افزونه ساخت آزمون وردپرس بسیار انعطاف پذیر با قابلیت های فراوان می باشد که می توانید به کمک آن انواع آزمون های حرفه ای را برای کاربران خود طراحی کنید. با کمک این افزونه شما قادر هستید انواع تصاویر را به سیستم پرسش و پاسخ های خود اضافه کنید، می توانید به کاربران این اجازه را دهید تا برای چند بار در آزمون ها شرکت کنند و بسیاری از قابلیت های دیگر. همچنین کاربران قادر هستند پس از پایان آزمون، ننتیجه آزمون را به صورت آنلاین تماشا کنند.

افزونه آزمون وردپرس Quiz دارای دو استایل برای طراحی آزمون ها می باشد. آزمون های چند صفحه ای و آزمون های تک صفحه ای. همچنین شما قادر هستید دکمه های شبکه های اجتماعی را در صفحات آزمون ها قرار دهید تا کاربران بتوانند آنها را با سایر دوستان خود به اشتراک بگذارند. این افزونه دارای دونسخه رایگان و پرمیوم می باشد. اگر می خواهید از امکانات و ویژگی های پیشرفته تر این پلاگین آزمون ساز وردپرس بهره مند شوید، باید نسخه پرمیوم آن را خریداری نمائید.

ویژگی های افزونه آزمون ساز وردپرس رایگان و پرمیوم WP Quiz

– طراحی بی نهایت آزمون

– برگزاری انواع آزمون های مختلف و جذاب

– اضافه کردن تصویر یا ویدیو به آزمون ها

– طرح بندی تک یا چند صفحه ای

– دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی

– اسکرول خودکار به سؤال بعدی

– سفارشی سازی رنگ استایل آزمون ها

– پشتیبانی از شورتکد اختصاصی جهت درج در قسمت های مختلف سایت

– و بسیاری از ویژگی های دیگر

بیشتر بخوانید: افزونه LifterLMS | افزونه آموزشی پیشرفته آزمون ساز و دوره ساز لیفتر ال ام اس در وردپرس

8- افزونه Watu Quiz | بهترین افزونه های آزمون ساز وردپرس پیشرفته

Watu Quiz به کاربران اجازه می دهد تا امتحانات، نظرسنجی ها و آزمون ها را با تعداد نامحدودی از پرسش و پاسخ ایجاد کنند. پس از ایجاد، آزمون ها را می توان با استفاده از کدهای کوتاه در هر قسمت از سایت که می خواهید نمایش دهید. مانند اکثر افزونه های موجود در این لیست، می توانید از بین فرمت های مختلف (از جمله سوالات چند گزینه ای) انتخاب کنید. شما همچنین می توانید یک آزمون چند گزینه ای وردپرس ایجاد یا فقط به تک گزینه ای پایبند باشید.

با کمک این افزونه میتوانید انواع  آزمون ها و نظرسنجی ها را ایجاد و نتیجه را بلافاصله پس از تکمیل پرسشنامه به کاربر نمایش دهید. شما همچنین می توانید نمرات و سطوح امتیاز را برای هر نمره در امتحان اختصاص دهید. این پلاگین دارای دونسخه رایگان و پرو است، در صورتی که می خواهید قابلیت های بیشتری در اختیار داشته باشید، می توانید از نسخه پولی آن استفاده کنید. برخی از ویژگی های این افزونه عبارت است از:

  • پشتیبانی از کدکوتاه برای جایگذاری آزمون ها نظرسنجی ها، پرسشنامه ها و امتحانات در بخش های مختلف سایت
  • ایجاد سوالات تک گزینه ای
  • ایجاد سوالات چند گزینه ای
  • دسته بندی سوالات و فیلتر بر اساس دسته
  • غیرفعال کردن سوالات
  • برون ریزی نتایج
  • اطلاع رسانی به مدیر سایت در هنگام شرکت کردن کاربران در مسابقات
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر

9- افزونه Quiz And Survey Master | بهترین افزونه آزمون ساز وردپرس

افزونه Quiz And Survey Master | بهترین افزونه آزمون ساز وردپرس 

افزونه Quiz And Survey Master یک افزونه افزونه ساخت آزمون وردپرس و همچنین یک افزونه نظرسنجی وردپرس می باشد. با کمک این افزونه می توانید انواع آزمون هایی مانند: چند گزینه ای، درست و نادرست، پر کردن جاهای خالی و موارد دیگر را ایجاد کنید. همچنین این پلاگین به شما این امکان را می دهد چندین صفحه نتیجه برای آزمون های خود ایجاد کنید، بنابراین می توانید آنها را بر اساس امتیاز کاربر سفارشی سازی کنید.

ویژگی های افزونه آزمون ساز وردپرس Quiz And Survey Master

– رابط کاربری ساده

– پشتیبانی از بازاریابی ایمیلی

– جمع آوری پاسخ های کاربران

– درون و برون ریزی آزمون ها

– پشتیبانی از برگزاری چندین آزمون مختلف

– نمایش نتایج به کاربران

– و بسیاری از ویژگی های دیگر

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس | 10 پلاگین نظرسنجی و رای گیری 

10- افزونه Interact Quiz Maker | بهترین افزونه آزمون آنلاین وردپرس

اگر قصد ایجاد آزمون‌های تعاملی را در سایت خود دارید، افزونه وردپرس Interact Quiz Maker بهترین گزینه برای شما میباشد. این پلاگین به شما کمک می کند تا با برگزاری انواع آزمون، لیست ایمیل خود را افزایش دهید. برخی از ویژگی های این افزونه عبارت است از:

  • سبک مسابقه خود را مطابق با نام تجاری خود ایجاد کنید
  • مسابقه خود را با سیستم عامل های بازاریابی خود ادغام کنید
  • جایگذاری آزمون ها در هر صفحه از سایت
  • داده ها و تحلیل های خود را ارزیابی کنید
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر

11- افزونه Quiz Cat | بهترین افزونه های آزمون ساز در وردپرس

افزونه Quiz Cat | بهترین افزونه های آزمون ساز در وردپرس

افزونه آزمون ساز پیشرفته Quiz Cat جزء بهترین افزونه های آزمون ساز وردپرس می باشد که با استفاده از رابط کاربری آن می توانید جذاب ترین آزمون ها را برای وب سایت خود طراحی کنید تا بتوانید تعامل خود را با کاربران افزایش دهید. این پلاگین آزمون ساز وردپرس به شما این امکان را می دهد که به هر سوال و پاسخ، تصویر اضافه کنید. همچنین می توانید یک صفحه برای شروع و پایان برای آزمون های خود طراحی نمائید. با افزونه Quiz Cat شما قادر هستید بی نهایت آزمون طراحی کنید.

افزونه ساخت آزمون وردپرس Quiz Cat از شورتکد اختصاصی پشتیبانی می کند به گونه ای که شما می توانید آزمون های خود را به راحتی در هرقسمت از وب سایت که می خواهید قرار دهید. همچنین این افزونه به صورت کامل ریسپانسیو می باشد به گونه ای که کاربران شما در با هر صفحه نمایشی که وارد وب سایت شما شوند آمزون های شما را به بهترین شکل ممکن مشاهده می کنند.

ویژگی های افزونه آزمون ساز وردپرس Quiz Cat

– ارائه انواع آزمون های پیشرفته از جمله: آزمون های شخصیت شناسی و…

– دریافت ایمیل کاربران بعد از اتمام آزمون

– ادغام با ابزارهای محبوب بازاریابی ایمیلی

– ادغام با Zapier

– هدایت کاربران به صفحه دلخواه بعد از اتمام آزمون

– پشتیبانی از دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی

– و بسیاری از ویژگی های دیگر

بیشتر بخوانید: افزونه لرن دش LearnDash LMS | پلاگین سیستم دوره آموزشی و آزمون ساز

12- افزونه Ari Quiz | بهترین افزونه آزمون ساز وردپرس

یکی دیگر از بهترین افزونه های آزمون ساز وردپرس پیشرفته، پلاگین Ari Quiz می باشد. با کمک این افزونه می توانید آزمون های جذاب ایجاد و آنها را برای بازدیدکنندگان سایت خود به اشتراک بگذارید. آزمون‌های خوب، باعث افزایش ترافیک و صفحات سایت شما می شود. استفاده از ARI Stream Quiz بسیار ساده است و هیچ نیازی به دانش کدنویسی ندارد. نصب برنامه افزودنی و ایجاد اولین آزمون خود تنها به چند دقیقه زمان نیاز دارد. در ادامه برخی از ویژگی های این پلاگین را در اختیار شما قرار می دهیم.

  • ایجاد آزمون های نامحدود با هر تعداد سوال و پاسخ
  • پشتیبانی از کدکوتاه برای جایگذاری آزمون ها در هر قسمت از سایت
  • پشتیبانی از انتخاب پاسخ های متعدد برای آزمون های شخصیتی
  • نمایش تعداد انتخاب شده از سوالات تصادفی از مجموعه سوالات مسابقه
  • بارگذاری آزمون ها از طریق آجاکس
  • نمایش یا پنها سازی پاسخ های صحیح بلافاصله پس از پاسخ کاربردر پایان مسابقه
  • طراحی کاملاً ریسپانسیو
  • نمایش سوالات به صورت تصادفی
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر

13- افزونه HD Quiz | بهترین افزونه آزمون آنلاین وردپرس

افزونه HD Quiz | بهترین افزونه آزمون آنلاین وردپرس 

افزونه آزمون ساز آنلاین HD Quiz یکی دیگر از افزونه های آزمون ساز رایگان برای وب سایت های وردپرسی می باشد. با کمک این افزونه شما قادر هستید به صورت نامحدود آزمون طراحی کنید. همچنین تمامی آزمون های شما در صفحه نمایش های مختلف مانند موبایل به شکلی مناسب به کاربران نمایش داده می شود. همچنین می‌توانید از تصاویر GIF همراه با سؤالات و پاسخ‌های خود استفاده کنید تا آنها را تعاملی و سرگرم‌ کننده‌ تر جلوه دهید.

به طورکلی این افزونه امکانات و ویژگی های مختلفی را برای بهبود آزمون ها در اختیار شما قرار می دهد از جمله این امکانات عبارت اند از: تایمر شمارشگر معکوس برای برگزاری مسابقه، درج نکات برای آزمون ها، اشتراک گذاری اجتماعی، استفاده از تصاویر به عنوان پاسخ، امتیازدهی و موارد دیگر.

ویژگی های افزونه آزمون ساز وردپرس رایگان HD Quiz

– ارائه تعداد نامحدودی آزمون

– سازگار با موبایل

– درج تصویر برای هر سوال

– درج راهنما برای پاسخ به هر سوال

– پاسخ های مبتنی بر تصویر

– تایمر شمارشگر معکوس برای آغاز و پایان آزمون

– صفحه بندی سوالات

– و بسیاری از ویژگی های دیگر

بیشتر بخوانید: افزونه آزمون ساز گرویتی فرمز | Gravity Forms Quiz Addon

14- افزونه Advisor Quiz | بهترین افزونه های آزمون ساز در وردپرس

افزونه Advisor Quiz یک پلاگین آزمون ساز وردپرس حرفه ای است که به شما امکان ساخت جذاب ترین آزمون ها را می دهد. می‌توانید از بین طرح بندی های مختلف شبکه، تصویرو مینیمال یکی را به دلخواه انتخاب کنید و سپس رنگ‌ها، فونت‌ها، نمادها و تصاویر را سفارشی نمائید. همچنین می توانید CSS و جاوا اسکریپت سفارشی را اضافه تا آزمون‌های خود را حتی بیشتر سفارشی نمائید. چیزی که Advisor Quiz را از سایر افزونه‌های این لیست متمایز می ‌کند این است که می ‌توانید محتوا یا پیشنهادات محصول را در کنار نتایج آزمون براساس پاسخ ‌های کاربر قرار دهید.

15- افزونه ARI Stream Quiz | بهترین افزونه آزمون ساز برای وردپرس

افزونه ARI Stream Quiz | بهترین افزونه آزمون ساز برای وردپرس 

افزونه آزمون ساز پیشرفته ARI Stream Quiz یکی دیگر از بهترین افزونه های آزمون ساز وردپرس می باشد که به شما امکان می دهد انواع آزمون ها را برای کاربران وب سایت خود برگزار کنید. همچنین شما می توانید اطلاعات مهم کاربران از جمله نام کاربری و ایمیل آنها را جهت بازاریابی و جذب ترافیک بیشتر دریافت کنید. این افزونه دارای رابط کاربری بسیار ساده ای می باشد که هرکسی می تواند جذاب ترین آزمون ها را برای وب سایت خود طراحی نماید. همچنین این افزونه ساخت آزمون وردپرس دارای قالب های از پیش طراحی شده مختلفی می باشد که می توانید از آنها جهت صرفه جویی در زمان خود استفاده کنید.

ویژگی های افزونه آزمون ساز وردپرس ARI Stream Quiz

– ارائه نامحدود آزمون

– پشتیبانی از ابزارهای بازاریابی ایمیلی مانند میلچیمپ و…

– پشتیبانی از شورتکد اختصاصی جهت درج در قسمت های مختلف سایت

– بارگذاری آزمون ها از طریق آجاکس

– نمایش نتایج به صورت فوری به کاربران

– طراحی کاملاً ریسپانسیو

– و بسیاری از ویژگی های دیگر

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه های پرسش های متداول (FAQ) برای وردپرس 

16- افزونه Quiz Maker | بهترین افزونه آزمون آنلاین وردپرس

با Quiz Maker ساختن هر آزمونی برای شما ساده خواهد بود. آنها یک فرآیند گام به گام را در اختیار شما قرار می دهند که با دنبال کردن آنها می توانید هر آزمونی را ایجاد نمائید. این افزونه که به صورت رایگان در مخزن وردپرس به ثبت رسیده، به شما کمک می کند تا آزمون ها و آزمون های پیشرفته را در چند مرحله ایجاد کنید. همچنین می‌توانید هر یک از هفت سؤال را انتخاب کنید، از جمله سؤالاتی که باید با متن، شماره یا تاریخ پاسخ دهید. سوالات درست یا غلط؛ سوالات بله یا خیر؛ سوالات چندگزینه ای با چک باکس، دکمه رادیویی یا کشویی و… علاوه بر این، Quiz Maker قابلیت نظرسنجی را هم به سایت شما اضافه می کند. برخی از ویژگی های این افزونه عبارت است از:

  • ایجاد آزمون های نامحدود
  • ایجاد سوالات نامحدود
  • نمایش برگه نتایج
  • سفارشی سازی سبک های مسابقه مانند: سفارشی سازی عرض، ارتفاع، رنگ، پس زمینه و غیره
  • بانک سوالات
  • تصادفی کردن سوالات
  • نشان دادن پاسخ های صحیح
  • امتحان با تایمر
  • فیلدهایی برای جمع آوری داده های کاربر
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر

17- افزونه Chained Quiz | بهترین افزونه آزمون ساز وردپرس

افزونه Chained Quiz | بهترین افزونه آزمون ساز وردپرس 

افزونه آزمون ساز پیشرفته Chained Quiz یک افزونه ساخت آزمون پیشرفته با ویژگی منطق شرطی است که در آن برای رفتن به مراحل بعدی آزمون، کاربران باید مراحل قبلی آزمون را به درستی طی کرده باشند. این افزونه به صورت رایگان ارائه شده است و شما قادر هستید بی نهایت آزمون برای وب سایت خود طراحی کنید. همچنین این پلاگین از پاسخ های تک گزینه ای و چند گزینه ای پشتیبانی می کند.

ویژگی های افزونه آزمون ساز وردپرس رایگان Chained Quiz

– رابط کاربری ساده

– طراحی ریسپانسیو در تمامی صفحه نمایش ها

– ساخت بی نهایت آزمون

– پشتیبانی از پاسخ های تک گزینه ای و چند گزینه ای

– و بسیاری از ویژگی های دیگر

بیشتر بخوانید: مقایسه بهترین افزونه های عضویت ویژه در وردپرس برای سال ۲۰۱۸

18- افزونه Opinion Stage | بهترین افزونه آزمون آنلاین وردپرس

پلاگین Opinion Stage یک برنامه وب عالی است که می توانید از آن برای ساخت آزمون ها، تست ها، نظرسنجی ها و موارد دیگر استفاده کنید. این افزونه به صورت پولی ارائه می شود، اما در مقابل قابلیت های پیشرفته ای را نسبت به سایر افزونه ها در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از سازنده Opinion Stage، می‌توانید آزمون‌های مختلفی از جمله آزمون‌های شخصیتی، ارزیابی‌ها، نظرسنجی‌ها، آزمون‌های درست و غلط، ، آزمون‌های بله یا خیر، آزمون‌های امتیازدهی شده و موارد دیگر را ایجاد کنید. همچنین این پلاگین همراه با یک داشبورد گزارش حرفه ای ارائه می شود که می توانید نتایج مشابقات را از آن مشاهده نمائید.

سوالات متداول

افزونه آزمون ساز چیست؟

یک افزونه آزمون ساز به شما کمک می کند تا انواع آزمون ها و مسابقات را نظیر؛ آزمون‌ های شخصیتی، ارزیابی‌ها، نظرسنجی‌ها، آزمون‌های درست و غلط، ، آزمون‌های بله یا خیر و... را ایجاد و در سایت خود به نمایش بگذارید تا کاربران برای مدت زمان بیشتری در سایت شما بمانند و با شما تعامل بهتری برقرار کنند.

بهترین افزونه آزمون ساز فارسی کدام است؟

هم اکنون افزونه های آزمون ساز مختلفی به صورت رایگان و پولی ارائه شده که می توانید یکی از آنها را در سایت خود نصب کنید. برخی از بهترین آنها عبارت است از: افزونه Gravity Forms Quiz Addon، افزونه WP Quiz Pro، افزونه WP Quiz و...

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه های سئو وردپرس – بهترین پلاگین وردپرس برای بهینه سازی وب سایت

جمع بندی: معرفی بهترین افزونه آزمون ساز وردپرس

با کمک یک افزونه ساخت آزمون می توانید به سادگی کاربران بیشتری را به سایت خود جذب کنید. ما در این مقاله 9 تا از بهترین افزونه های آزمون ساز وردپرس پیشرفته را جمع آوری و در اختیار شما قرار دادیم. امیدواریم این مقاله به شما در یافتن بهترین افزونه آزمون برای وردپرس کمک کرده باشد.

منبع: wpbeginner

لیست مطالب

درباره نویسنده



میلاد انوش
( عضو از 3 سال قبل )
  • 900 نوشته
  • 0 دیدگاه
  • 1 محصول
  • 0 دوره آموزشی

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه

  1. سلام
    من دنبال افزونه ای میگردم که نتایج تمام آزمون هایی که یه نفر توش شرکت کرده رو توی یه صفحه نمایش بده و کاربر با وارد شدن به حساب کاربری بتونه نتایج آزمون های قبلیشو ببینه. لطفا راهنمایی کنید

چند نکته قبل از ارسال دیدگاه :
  • تمامی دیدگاه ها قبل از انتشار عمومی توسط کارشناسان سایت بررسی خواهند شد.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تایید نخواهند شد.
  • آدرس سایت ، مشخصات مدیریت و... در متن دیدگاه حذف خواهند شد.
  • دیدگاه هایی که به زبان انگلیسی باشند تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه هایی که حاوی توهین ، تهدید یا... باشند تایید نخواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط



افزونه دکمه تماس سریع Call Now Button

4256
0
با یکی دیگر از افزونه های رایگان وردپرس به نام Call Now Button در خدمت شما هستیم. جایگاه دکمه تماس سریع در گوشه سمت راست، پایین صفحه نمایش ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

معرفی بهترین افزونه های همکاری در فروش وردپرس

2268
0
آیا به دنبال بهترین افزونه های افیلیت برای وردپرس برای وب سایت خود هستید؟ همکاری در فروش یا همان افیلیت مارکتینگ، نوعی روش بازاریابی هوشمندانه و مدرن است ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

مخفی سازی سایت های وردپرسی با Hide My Site

1550
2
افزونه ایی که میخواهم به شما آموزش دهم افزونه رایگان بوده و بیشترین دانلود در سایت وردپرس داشته است. این افزونه  hide-my-site نام دارد. خیلی از کاربران سایت ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

بردکرامب وردپرس چیست + بهترین افزونه های Breadcrumb

1191
0
بردکرامب یکی از بخش های مهم هر نوع وب سایتی محسوب می شود که در اغلب قالب ها همراه است. در واقع این یکی از عناصر مهم سایت ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

معرفی بهترین افزونه ها برای تبدیل سایت وردپرسی به اپلیکیشن

3624
0
آیا به دنبال راهی برای تبدیل سایت وردپرس خود به یک اپ موبایل هستید؟ همانطور که می دانید امروزه اکثر کاربران با استفاده از موبایل وارد وب سایت ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

نمایش تعداد بازدید نوشته ها دروردپرس WP-PostViews

972
0
باسلام خدمت شما امروز با یک افزونه دیگر از افزونه های رایگان در خدمت شما هستیم. در اکثر مواقع عدم مشاهده آمار نوشته هایمان ممکن است فعالیت کلی سایت ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

لیست برترین افزونه های دانلود از یوتیوب برای مرورگر های کروم و فایرفاکس

6477
0
همانطور که می دانید یوتیوب یکی از بهترین و پرطرفدارترین سایت های ویدیویی در جهان می باشد. اگر شما در یوتیوب قصد تماشا کردن یک ویدیو را داشته ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

حرفه ای تر کردن بخش ویرایشگر وردپرس با | TinyMCE Advanced

2468
4
از دست ویرایشگر دیداری پیش فرض وردپرس خسته شدید؟ احساس محدودیت می کنید؟ آیا احساس نمی کنید که این ویرایشگر پیش فرض نمی تواند نیازهای دلخواه و مد ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

دسته بندی مطالب

محصولات حرفه ای

جستجو کنید…

همکار ما شوید

اگر دوست دارید در زمینه آموزش ، افزونه ، قالب وردپرس و ووکامرس ، آموزش سئو و… مقالات آموزشی خود را در نوین وردپرس منتشر کنید میتوانید به عنوان نویسنده در نوین وردپرس فعالیت کنید.

  • تولید کننده فیلم آموزشی کار با محصولات
  • نویسندگی و ارسال مطالب آموزشی
  • تولید کننده دورهای آموزشی برنامه نویسی
  • فارسی سازی و ترجمه انواع قالب
  • و هر آنچه که توانایی دارید...
  • فهرست مطالب