معرفی افزونه امکان آپلود تصاویر برای کاربران

ضعیفمتوسطخوببسیار خوبعالی
( 1 رای , میانگین : 5,00 از 5)
بارگذاری...

آیا می خواهید این امکان را برای کاربران خود فراهم کنید تا آنها بتوانند به سادگی فایل ها را در سایت وردپرس شما آپلود کنند؟ به صورت پیش فرض وردپرس از این امکان پشتیبانی نمی کند، بنابراین برای انجام اینکار شما باید از یک افزونه آپلود فایل وردپرس استفاده کنید. در واقع این دسته از افزونه به کاربران شما اجازه می دهد تا اسناد، تصاویر، اسناد پی دی اف، صفحات گسترده و سایر فایل ها را بدون نیاز به ورود به وب سایت شما آپلود کنند. به همین منظور ما در این مطلب قصد داریم بهترین افزونه امکان آپلود تصاویر برای کاربران در وردپرس را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

افزونه امکان بارگذاری تصاویر برای کاربران

به طور پیش فرض، تنها کاربران سایت وردپرس می توانند با ورود به پنل کاربری خود فایل ها را آپلود کنند. این بدان معناست که اگر می خواهید شخصی بتواند فایلی را در سایت شما آپلود کند، باید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید و به او اجازه دهید وارد وب سایت شما شود. این روش می تواند باعث از دست رفتن ترافیک سایت شما شود که اصلاً پیشنهاد نمی شود. با این حال، می توانید به راحتی با استفاده از افزونه مناسب، آپلود فایل را در قسمت جلوی وب سایت وردپرس خود بپذیرید و به کاربران اجازه دهید تا اسناد، تصاویر و سایر فایل‌ها را به سادگی و بدون هیچ مشکلی برای شما ارسال کنند. با ما همراه باشید تا شما را بهترین پلاگین بارگذاری عکس توسط کاربران در وردپرس آشنا کنیم.

  1. افزونه WPForms
  2. افزونه File Upload Types by WPForms
  3. افزونه Formidable Forms
  4. افزونه WordPress File Upload
  5. افزونه MemberPress
  6. افزونه Easy Digital Downloads

در ادامه توضیحاتی در خصوص هریک از این افزونه ها در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. امیدوارم تا انتهای این مطلب مارو همراهی کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین درگاه‌های پرداخت اینترنتی در ایران 

1- افزونه WPForms | افزونه امکان آپلود تصویر توسط کاربران

افزونه امکان آپلود تصویر توسط کاربران

افزونه WPForms یکی از بهترین افزونه های فرم ساز وردپرس است که به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از رابط کاربری کشیدن و رها کردن آن هر فرمی را از جمله فرم های آپلود فایل را برای وب سایت خود ایجاد کنید. همچنین این پلاگین همراه با قالب های از پیش ساخته شده ارائه می شود، بنابراین می توانید به سرعت شروع به کار کرده و فرم هایی را به وب سایت خود اضافه کنید.

در این افزونه دو گزینه مختلف برای فیلدهای آپلود فایل وجود دارد. یک آپلود فایل کلاسیک که فقط برای یک فایل مورد استفاده قرار می گیرد و دیگری یک فیلد آپلود فایل با کشیدن و رها کردن مدرن ‌تر که می‌ تواند چندین فایل را همزمان بپذیرد. با استفاده از WPForms می ‌توانید تصاویر، فیلم‌ها، اسناد، صفحات گسترده، فایل‌های پی دی اف، ارائه‌ها و موارد دیگر را بپذیرید. علاوه بر آن می ‌توانید انتخاب کنید که آیا می ‌خواهید فایل‌های آپلود شده را در کتابخانه رسانه وردپرس خود ذخیره کنید یا خیر؟ همچنین گزینه هایی برای محدود کردن انواع فایل های مختلف برای ایمن نگه داشتن وب سایت شما وجود دارد و حتی می توانید حداکثر اندازه آپلود را افزایش دهید تا در صورت نیاز بتوانید فایل های بزرگتر را بپذیرید.

این افزونه علاوه بر آپلود فایل، حفاظت از هرزنامه، فرم های چند صفحه ای و منطق شرطی را نیز ارائه می دهد. همچنین با خدمات مختلف بازاریابی ایمیلی و خدمات پرداخت برای ایجاد فرم های پرداخت آنلاین و کمک های مالی سازگار است.

بیشتر بخوانید: بهترین پلاگین و افزونه های آپلود فایل در وردپرس

2- افزونه File Upload Types by WPForms | افزونه آپلود عکس پروفایل توسط کاربر در وردپرس

افزونه آپلود عکس پروفایل توسط کاربر در وردپرس

این افزونه یک افزونه امکان آپلود تصاویر توسط کاربران است که به صورت رایگان ارائه شده است که به شما این امکان را می دهد تا انواع فایل های اضافی را در وردپرس خود بپذیرید که به صورت پیش فرض در دسترس نیستند. وردپرس به پسوندهای فایل خاصی اجازه می دهد که کاربران شما بتوانند آپلود کنند. اگر فردی سعی کند محتوایی را خارج از انواع فایل های مجاز آپلود کند، آن کاربر با خطای “متأسفیم، این نوع فایل به دلایل امنیتی مجاز نیست” مواجه می شود. حال برای غلبه بر این مشکل و رفع خطا، می توانید از افزونه File Upload Types by WPForms استفاده کنید.

این افزونه برای مبتدیان مناسب است و شما می توانید از داشبورد وردپرس خود مدیریت کنید که کدام پسوند فایل در وب سایت خود مجاز باشد. کافیست وارد پیشخوان وردپرس خود شوید و آنها را فعال یا غیرفعال کنید. این افزونه به شما این امکان را می دهد تا پسوندهای رایجی مانند: zip، .ai، xml، svg و… را به وردپرس اضافه کنید. این افزونه رایگان برای اجازه دادن به انواع فایل های اضافی در وردپرس بسیار مناسب می باشد، اما هیچ فرم آپلود فایل جلویی ندارد. به همین دلیل است که باید از آن کنار سایر افزونه های دیگر که در این مطلب به آنها اشاره می کنیم، استفاده نمائید.

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه های بک آپ گیری وردپرس 

3- افزونه Formidable Forms | افزونه امکان آپلود تصاویر برای کاربران در وردپرس

افزونه امکان آپلود تصاویر برای کاربران در وردپرس

پلاگین Formidable Forms یک افزونه آپلود تصویر پروفایل توسط کاربر در وردپرس است که با استفاده از رابط کاربری کشیدن و رها کردن آن می توانید به سادگی یک فرم آپلود فایل برای وب سایت خود ایجاد کنید. کاربران می توانند یک فایل اضافه کنند یا فایل را در قسمت فرم بکشند و رها کنند. سپس فایل‌های آپلود شده در کتابخانه رسانه وردپرس ذخیره می ‌شوند، بنابراین می ‌توانید هر زمان که بخواهید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

همچنین این افزونه به شما این امکان را می دهد تا چندین فایل را به صورت همزمان از بازدیدکنندگان خود در یک فرم بپذیرید. به غیر از آن، می توانید انتخاب کنید که کدام نوع فایل در فرم شما مجاز باشد و حداکثر اندازه فایل را تعیین کنید. به غیر از ایجاد فرم آپلود فایل، این افزونه همچنین به ساخت فرم های پیچیده مانند ماشین حساب های وام مسکن و فرم های پرداخت نیز کمک می کند.

بیشتر بخوانید: آموزش رفع خطای 413 وردپرس | روش های رفع ارور request entity too large

4- افزونه WordPress File Upload | افزونه امکان بارگذاری تصاویر برای کاربران

افزونه امکان بارگذاری تصاویر برای کاربران

افزونه File Upload یک افزونه امکان بارگذاری تصاویر توسط کاربران می باشد که به صورت رایگان ارائه شده و به کاربران سایت شما این امکان را می دهد تا هرنوع محتوایی را در سایتتان آپلود کنند. شما می توانید با استفاده از یک کد کوتاه، آپلود فایل را از هر پست وبلاگ، صفحه فرود یا ویجت نوار کناری بپذیرید. زمانی که کاربر یک فایل را آپلود کرد، می توانید آنها را در داشبورد وردپرس خود در منوی فایل های آپلود شده مشاهده نمائید. این امر سازماندهی و مدیریت محتوای مختلف آپلود شده توسط کاربران را آسان می کند.

یکی از معایبی که این افزونه دارد، پیچیدگی استفاده از آن می باشد. با این حال، می ‌توانید فیلترهای آپلود فایل را برای نقش ‌های مختلف کاربر در وردپرس ایجاد کنید، پسوندهای فایلی را که می‌توان آپلود کرد محدود کنید و اندازه مجاز آپلود فایل را در تنظیمات افزونه تنظیم نمائید. همچنین این افزونه گزینه های مختلف سفارشی سازی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آنها برای فرم های آپلود خود استفاده کنید. در واقع شما می توانید فیلدهای فرم موجود را اضافه یا حذف کنید، رنگ ها، برچسب ها، ابعاد آنها را تغییر دهید و همچنین می توانید فیلدهای سفارشی اضافی را اضافه نمائید.

بیشتر بخوانید: مگا منو چیست؟ نکاتی که هنگام ساخت mega menu باید بدانید 

5- افزونه MemberPress | پلاگین بارگذاری عکس توسط کاربران در وردپرس

افزونه MemberPress جزء بهترین افزونه عضویت وردپرس محسوب می شود. علاوه بر فرم های عضویت، این پلاگین همچنین به شما این امکان را می دهد تا فایل ها را آپلود کنید و کنترل دسترسی کامل روی مجوز فایل را داشته باشید. به عنوان مثال، می توانید فایل را در وردپرس آپلود کنید و مجوزها را محدود کنید، بنابراین فقط کاربرانی که وارد سیستم شده اند با اشتراک پولی می توانند به فایل دسترسی داشته باشند. در واقع این افزونه همه چیزهایی را که برای ایجاد فرم‌های ثبت‌نام، راه ‌اندازی اشتراک ‌های عضویت، مدیریت تراکنش‌ها و موارد دیگر نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد.

6- افزونه Easy Digital Downloads | افزونه امکان آپلود تصاویر برای کاربران در وردپرس

افزونه امکان آپلود تصاویر برای کاربران در وردپرس

افزونه Easy Digital Downloads یکی از بهترین افزونه های تجارت الکترونیک وردپرس است که به شما این امکان را می دهد تا محصولات دیجیتالی خود را از جمله کتاب های الکترونیکی، فایل های پی دی اف، موسیقی، نرم افزار و بسیاری از موارد دیگر را به سادگی به فروش برسانید. در واقع؛ این افزونه به شما این امکان را می دهد تا فایل های وردپرس را در پلتفرم های ابری مانند دراپ باکس آپلود کنید، سپس می ‌توانید فایل ‌ها را با رمز عبور محافظت و فقط به آنهایی که مجوزهای کاربر فعال دارند اجازه دانلود بدهید.

بیشتر بخوانید: انواع مشکلات رایج آپلود نشدن عکس در وردپرس و نحوه رفع هر یک از آنها

سوالات متداول

بهترین افزونه امکان آپلود تصاویر برای کاربران کدام است؟

یک افزونه امکان آپلود عکس برای کاربران به کاربران سایت شما این امکان را می دهد تا به سادگی انواع فایل ها را در سایت شما آپلود کنند. هم اکنون افزونه های بسیار زیادی در این خصوص ارائه شده که یکی از بهترین آنها افزونه WPForms می باشد.

آیا امکان آپلود فایل توسط کاربران هم وجود دارد؟

بله- وردپرس به صورت پیش فرض این امکان را در اختیار کاربران شما قرار نمی دهد تا بتوانند فایل های خود را بارگذاری کنند. اما شما می توانید با کمک یک افزونه، این امکان را برای کاربران خود فراهم کنید.

بیشتر بخوانید: افزونه WP User Frontend | افزونه ارسال مطلب توسط کاربران در وردپرس

جمع بندی: معرفی پلاگین آپلود عکس پروفایل توسط کاربر در وردپرس

همانطور که اشاره شد، اگر می خواهید کاربران شما بتوانند انواع فایل ها را مانند: اسناد، تصاویر، اسناد پی دی اف، صفحات گسترده و … را به سادگی در سایت شما آپلود و برای شما ارسال کنند، ساده ترین روش استفاده از یک پلاگین امکان آپلود تصاویر توسط کاربران می باشد. ما در این مطلب 6 پلاگین امکان آپلود تصاویر برای کاربران را جمع آوری و به شما معرفی کردیم. امیدوارم این آموزش مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

منبع: wpbeginner

افزونه WPForms | طراحی فرم حرفه ای با فرم ساز وردپرس دبلیوپی فرمز

درباره نویسنده



میلاد انوش
( عضو از 3 سال قبل )
  • 900 نوشته
  • 0 دیدگاه
  • 1 محصول
  • 0 دوره آموزشی

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه

چند نکته قبل از ارسال دیدگاه :
  • تمامی دیدگاه ها قبل از انتشار عمومی توسط کارشناسان سایت بررسی خواهند شد.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تایید نخواهند شد.
  • آدرس سایت ، مشخصات مدیریت و... در متن دیدگاه حذف خواهند شد.
  • دیدگاه هایی که به زبان انگلیسی باشند تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه هایی که حاوی توهین ، تهدید یا... باشند تایید نخواهند شد.

مطالب مرتبط



ایجاد اسلایدر لوگو در وردپرس با افزونه Logo Slider WP

2453
0
حتما تا کنون در سایت های شرکتی مواردی نظیر همکاری ها و یا شرکت هایی که به آن سایت پروژه داده اند را مشاهده کرده اید که معمولا ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

+60 کلید میانبر وردپرس برای افزایش سرعت تایپ و تولید محتوا

1210
0
احتمالاً بسیاری از کاربران با کلیدهای میانبر وردپرس آشنایی ندارند و شاید اصلاً ندانند که وردپرس هم مانند سایر برنامه ها دارای کلیدهای میانبر است که به کمک ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

بهترین افزونه های امتیاز دهی مطالب وردپرس و محصولات ووکامرس

2862
0
ابزار رتبه بندی و امتیازدهی به مطالب وردپرس، یکی ازموضوعاتی است که به بهبود کسب و کار ها  کمک می کند. محصولی که از امتیاز مثبت برخوردار باشد، ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

آموزش ایجاد دسته بندی مطالب، مقالات و نوشته ها در وردپرس

1181
0
وردپرس به شما کمک می کند تا مطالب و نوشته های های خود را سازماندهی کنید. استفاده صحیح از قابلیت دسته بندی در وردپرس، امری ضروری برای تمام ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

نحوه نمایش دادن محتوا در وردپرس و در صفحه دلخواه با افزونه Insert Pages

1800
0
با سلام شاید یکی از دغدغه هایی که داشته باشید این باشه که بخواهید به طریقی محتوای برگه ای در نوشته خود داشته باشید. به همین بهانه، امروز برای ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

رفع مشکل عدم نمایش تصویر شاخص وردپرس | آموزش تصویری رفع مشکل باز نشدن عکس های شاخص سایت

2785
0
وردپرس به عنوان محبوب ترین سیستم سایت ساز جهان ابزارهای مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آنها می توانید سایت خود را ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

آموزش کار با افزونه Search & Filter، نحوه تنظیم و نصب آن

1346
0
یکی از مهم ترین بخش ها برای هر نوع وب سایتی، بخش فیلتر و سرچ مطالب می باشد. زمانی که کاربری به سایت شما وارد می شود، علاوه ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

افزونه پشتیبانی آنلاین وردپرس ( zoopim )

1625
0
همه ی ما مدیران کم و بیش با وب سایت زوپیم یا zoopim در ایران آشنا هستیم ، وب سایتی که با ارائه ویجت های پشتیبانی در سایت ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

دسته بندی مطالب

محصولات حرفه ای

جستجو کنید…

همکار ما شوید

اگر دوست دارید در زمینه آموزش ، افزونه ، قالب وردپرس و ووکامرس ، آموزش سئو و… مقالات آموزشی خود را در نوین وردپرس منتشر کنید میتوانید به عنوان نویسنده در نوین وردپرس فعالیت کنید.

  • تولید کننده فیلم آموزشی کار با محصولات
  • نویسندگی و ارسال مطالب آموزشی
  • تولید کننده دورهای آموزشی برنامه نویسی
  • فارسی سازی و ترجمه انواع قالب
  • و هر آنچه که توانایی دارید...
  • فهرست مطالب