افزونه ایرانی لایک مطالب وردپرس WP Ulike

ضعیفمتوسطخوببسیار خوبعالی
( 1 رای , میانگین : 5,00 از 5)
بارگذاری...

اگر در سایت خود محتوا زیاد تولید می کنید، قطعاً لایک مطالب می تواند به شما نشان دهد که چه تعداد از کاربران از مطالب شما راضی بوده اند و بازخوردی از محتواهای خود کسب کنید. افزونه لایک مطالب یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس است که که برای تمامی وب مسترها کارآمد محسوب می شود. شما هم می توانید به سادگی این قابلیت را به نوشته های سایت خود اضافه کنید. ساده ترین روش برای افزودن امکان لایک مطالب، استفاده از یک افزونه وردپرس می باشد. به همین منظور ما در این مطلب قصد داریم آموزش افزونه لایک مطالب وردپرس WP ULike را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

wp-ulike.1.0

نحوه کار با افزونه WP ULike برای لایک مطالب وردپرس

امروزه اکثر کاربران با کلمه لایک و دیس لایک آشنایی کامل دارند، چرا که در اکثر شبکه های اجتماعی همانند اینستاگرام با آن سروکار داشته اند. شما می توانید به سادگی این قابلیت را به سایت خود اضافه کنید. با کمک این قابلیت بازدیدکنندگان شما می توانند بدون نیاز به ثبت نام در سایت بازخوردشان را در خصوص مطالب سایت برای شما ارسال کنند. افزونه های مختلفی هم اکنون ارائه شده که می توانید از آنها برای افزودن ویژگی لایک مطالب استفاده کنید. یکی از این افزونه ها، پلاگین WP ULike می باشد.

افزونه WP ULike یک افزونه کاربردی وردپرس است که با فعال سازی آن کاربران شما می توانند به محتوای شما رای دهند. در واقع شما می توانید یک دکمه لایک را در هر بخش از سایت که می خواهید مانند: نوشته ها، برگه ها، فروشگاه و… درج کنید تا کاربران بتوانند نظر خود را با رای دادن به آن صفحه برای شما ارسال کنند. اگر شما هم می خواهید از این پلاگین در سایت خود اضافه کنید اما کار کردن با آن را نمی دانید، نگران نباشید. زیرا در ادامه مطلب قصد داریم شما را با نحوه فعال سازی افزونه لایک مطالب وردپرس WP Ulike و همچنین آموزش تنظیمات افزونه لایک مطالب وردپرس WP ULike آشنا کنیم. امیدوارم تا انتهای این آموزش مارو همراهی کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه لایک مطالب و کامنت وردپرس + 11 افزونه

نحوه فعال سازی افزونه لایک مطالب وردپرس WP ULike

در اولین قدم شما باید افزونه را در سایت خود نصب و فعال کنید. در انتهای همین صفحه لینکک دانلود افزونه قرار داده شده است که می توانید آن را دانلود کنید. همچنین اگر با طریق نصب افزونه آشنایی ندارید می توانید مطلب “چگونه در وردپرس افزونه اضافه کنیم؟ راه های نصب پلاگین در وردپرس” را مشاهده نمائید.

آموزش استفاده از افزونه WP ULike برای لایک مطالب در وردپرس

پس از فعال سازی افزونه، بخشی به نام “وردپرس یولایک” در پیشخوان وردپرس شما ظاهر می شود که با کلیک روی آن می توانید وارد بخش پیکربندی افزونه شوید. به این دلیل که این یک افزونه فارسی سازی شده است، بنابراین کار کردن با آن هم بسیار ساده می باشد.

به طور کلی؛ این پلاگین از شش تب: عمومی، نوشته ها، دیدگاه ها، بادی پرس، سفارشی سازی و پیشخوان تشکیل شده است. در ادامه مطلب هر یک از این بخش ها را به صورت خلاصه به شما توضیح می دهیم.

– بخش عمومی:

آموزش افزونه لایک مطالب وردپرس WP ULike

در این تب می توانید یکرسی تغییرات در ظاهر افزونه ایجاد کنید. شما می توانید حالت دکمه لایک مطالب، آیکن دکمه لایک ، فرمت اعداد، عنوان پس زمینه و بسیاری از موارد دیگر را به دلخواه خود سفارشی سازی کنید.

بیشتر بخوانید: پکیج افزونه های پرطرفدار برای سئو و بهینه کردن سایت های وردپرسی

– بخش نوشته ها:

  • نحوه فعال سازی افزونه لایک مطالب وردپرس WP ULike

در این قسمت می توانید فیلتر گذاری در نمایش خودکار را فعال کنید. همچنین می توانید امکان لایک فقط برای کاربران ،نمایش آواتار کاربران لایک کرده ،سایز گراواتر کاربران و عنوان باکس کاربران لایک کرده را به دلخواه تنظیم نمائید.

بیشتر بخوانید: چگونه سایت وردپرس خود را در حالت تعمیر و نگهداری قرار دهیم 

– بخش دیدگاه ها:

آموزش تنظیمات افزونه لایک مطالب وردپرس WP ULike

در این بخش می توانید با فعال کردن تیک “نمایش خودکار” دکمه لایک را به تمامی دیدگاه های سایت خود اضافه کنید. همچنین می توانید امکان لایک کردن را برای کاربران خود محدود کنید. به عنوان مثال می توانید تنظیم کنید که فقط کاربرانی که در سایت شما عضو شده اند امکان لایک مطالب را داشته باشند. علاوه بر آن می توانید آواتار کاربران لایک کرده را در زیر دکمه لایک نمایش دهید.

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه های مطالب مرتبط وردپرس

– بخش بادی پرس:

نحوه کار با افزونه WP ULike برای لایک مطالب وردپرس

افزونه WP Ulike همچنین امکان لایک های فعالیت های کاربران در بادی پرس را به شما می دهد. سایر امکانت این بخش مشابه قمست دیدگاه و نوشته ها می باشد.

– بخش سفارشی سازی:

آموزش استفاده از افزونه WP ULike برای لایک مطالب در وردپرس

با فعال کردن گزینه “سفارشی سازی” این امکان برای شما فراهم می شود تا استایل سفارشی خود را در افزونه بکار ببرید. در واقع شما می توانید رنگ بندی دکمه لایک، پس زمینه و بسیاری از موارد دیگر را در این بخش به دلخواه خود سفارشی کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش نمایش مطالب مرتبط با تصویر شاخص بدون استفاده از افزونه در وردپرس

– بخش پیشخوان

چگونگی کار با افزونه WP ULike برای لایک مطالب در وردپرس

در این قسمت می توانید نمایش منو وقایع لایک در نوشتارها، در دیدگاه ها و در فعالیت ها را به دلخواه خود فعال یا غیر فعال کنید.

  • وقایع لایک در نوشته ها: در این قسمت می توانید شناسه، نام کاربری، وضعیت، شناسه نوشتار، عنوان نوشتار، تاریخ، زمان و آی پی کاربری که نوشته شما را لایک کرده است را مشاهده کنید.

نحوه فعال سازی افزونه لایک مطالب وردپرس WP ULike

  • وقایع لایک در دیدگاه ها: در این قسمت می توانید شناسه، نام کاربری، وضعیت، شناسه نوشتار، عنوان نوشتار، تاریخ، زمان و آی پی کاربری که دیدگاه شما را لایک کرده است را مشاهده کنید.

آموزش افزونه لایک مطالب وردپرس WP ULike

  • وقایع لایک در فعالیت ها: همچنین در این بخش می توانید شناسه، نام کاربری، وضعیت، شناسه نوشتار، عنوان نوشتار، تاریخ، زمان و آی پی کاربری که فعالیت ها را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: نکات ضروری قبل از راه اندازی وبسایت وردپرسی 

سوالات متداول

افزونه ایرانی WP ULike چه کاربردهای دیگری دارد؟

با استفاده از این پلاگین می توانید برای مطالب، برگه‌ها ،نظرات، پروفایل های کاربران و... یک گزینه برای لایک کردن را فعال کنید. یکی از کاربردهای مهم این پلاگین، فارسی بودن آن است و شما می توانید به سادگی هر تغییری را که می خواهید روی آن اعمال کنید.

بهترین افزونه لایک مطالب وردپرس کدام افزونه است؟

هم اکنون افزونه های مختلفی هم به صورت رایگان و هم به صورت پولی ارائه شده که می توانید از آنها برای اضافه کردن دکمه لایک در سایت خود استفاده کنید که برخی از این افزونه ها عبارت اند از: افزونه WP Like Button، افزونه Like Button Rating، افزونه Like Dislike Plus Counter و...

بیشتر بخوانید: افزونه WP User Frontend | افزونه ارسال مطلب توسط کاربران در وردپرس

جمع بندی: چگونگی کار با افزونه WP ULike برای لایک مطالب در وردپرس

همانطور که مشاهده کردید، افزونه WP ULike به شما این امکان را می دهد تا به سادگی و بدون نیاز به هیچ گونه مهارتی یک قسمت جهت لایک کردن را به محتواهای خود اضافه کنید. ما در این مطلب آموزش افزونه لایک مطالب وردپرس WP ULike و آموزش تنظیمات افزونه لایک مطالب وردپرس WP ULike را در اختیار شما قرار دادیم. امیدوارم این مطلب مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

دانلود افزونه با لینک مستقیم

درباره نویسنده



رویا مفاخر
( عضو از 6 سال قبل )
  • 263 نوشته
  • 1397 دیدگاه
  • 0 محصول
  • 0 دوره آموزشی
از اعضای بخش پشتیبانی مجموعه نوین وردپرس

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه

چند نکته قبل از ارسال دیدگاه :
  • تمامی دیدگاه ها قبل از انتشار عمومی توسط کارشناسان سایت بررسی خواهند شد.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تایید نخواهند شد.
  • آدرس سایت ، مشخصات مدیریت و... در متن دیدگاه حذف خواهند شد.
  • دیدگاه هایی که به زبان انگلیسی باشند تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه هایی که حاوی توهین ، تهدید یا... باشند تایید نخواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط



افزودن قابلیت نقد و بررسی نوشته ها در وردپرس

1642
0
نقد وبررسی یک منبع بزرگ اطلاعات برای کسانی می باشند که می خواهند قبل از خرید درباره یک محصول یا خدمات تحقیق کنند. اگر شما مدیریت وبلاگ یا ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

مقایسه حرفه ای ۳ افزونه برتر در زمینه پاک کردن کَش سایت وردپرسی

1336
0
آیا تا به حال بر روی دکمه بازگشت در مرورگر خود کلیک کرده اید آن هم وقتی که یک سایت به زمانی بیش از ۵ ثانیه برای بارگذاری ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

نمایش کدهای php در بین مطالب وردپرس

1699
0
سلام و خدمت شما غالبا کاربران و مدیران وردپرسی در نمایش کدهای php در وب سایت خود مشکل دارند و نمیتوانند مطالب خود را بدرستی برای کاربران سایت خود ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

بهترین افزونه جستجو وردپرس | 11 پلاگین پیشرفته و حرفه ای سرچ وردپرس

4908
0
یکی از مهم ترین موضوعاتی که روی موفقیت وب سایت شما تاثیرگذر است، ایجاد تجربه کاربری مناسب برای کاربران می باشد. شما باید از هر روشی استفاده کنید ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

افزونه آزمون وردپرس | 17 مورد از بهترین افزونه های آزمون ساز وردپرس

7007
3
یکی از بهترین روش هایی که می توانید با استفاده از آن تعامل با کاربران را بهبود ببخشید، استفاده از انواع آزمون ها می باشد. امروزه بسیاری از ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

فرم تماس ساده و راحت Contact Form Clean and Simple

1387
1
یک فرم تماس ساده و راحت به نام Contact Form Clean and Simple وجود دارد که نصب و فعالسازی آن بسیار آسان بوده و دارای مجموعه ای از ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

بهترین افزونه های کد تخفیف و کوپن ووکامرس

1519
2
یکی از بهترین روش هایی که می توانید به کمک آن فروش محصولات خود را تا چندین برابر افزایش دهید، ارائه کد تخفیف و کوپن می باشد. به ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

محدود کردن دسترسی کاربران برای مشاهده دیگر فایل های رسانه

2186
0
به صورت پیش فرض، وردپرس به نویسندگان سایت اجازه میدهد که تمام تصاویر موجود در بخش کتابخانه سایت را مشاهده کنند. این مسئله در صورتیکه شما از کاربران ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

دسته بندی مطالب

محصولات حرفه ای

جستجو کنید…

همکار ما شوید

اگر دوست دارید در زمینه آموزش ، افزونه ، قالب وردپرس و ووکامرس ، آموزش سئو و… مقالات آموزشی خود را در نوین وردپرس منتشر کنید میتوانید به عنوان نویسنده در نوین وردپرس فعالیت کنید.

  • تولید کننده فیلم آموزشی کار با محصولات
  • نویسندگی و ارسال مطالب آموزشی
  • تولید کننده دورهای آموزشی برنامه نویسی
  • فارسی سازی و ترجمه انواع قالب
  • و هر آنچه که توانایی دارید...
  • فهرست مطالب