آموزش نصب افزونه به پرداخت ملت برای ووکامرس در چند گام

ضعیفمتوسطخوببسیار خوبعالی
( 2 رای , میانگین : 4,50 از 5)
بارگذاری...

ووکامرس یکی از محبوب ترین فروشگاه سازهای وردپرس است که از اکثر درگاه های پرداخت ایرانی همچون درگاه پرداخت بانک ملت به خوبی پشتیبانی می کند. اگر شما صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید، حتماً باید سایت خود را مجهز به درگاه پرداخت نمائید تا مشتریان بتوانند به سادگی خریدهای خدود را انجام دهند. اگر نمی دانید که از کدام درگاه استفاده کنید، درگاه بانک ملت یک گزینه مناسب محسوب می شود. به همین منظور در این مطلب قصد داریم شما را با آموزش نصب افزونه به پرداخت ملت برای ووکامرس آشنا کنیم. امیدوارم تا انتهای این مطلب مارو همراهی کنید.

دریافت درگاه از به پرداخت ملت

بعد از راه اندازی ووکامرس و ساخت فروشگاه، در اولین قدم شما باید فروشگاهتان را مجهز به درگاه پرداخت کنید تا مشتری بتواند مبلغ خریداری شده را به حساب شما واریز نماید.

برای دریافت درگاه، در مرحله اول وب سایت شما باید نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشد. نماد اعتماد یا همان اینماد مجوزی است که از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به فروشگاه های آنلاین اعطاء می شود. اگر می خواهید کسب و کار خود را گسترش دهید و اعتماد مشتریان را جلب کنید، قطعاً این مجوز می تواند به بهبود سایت شما کمک کند. اگر با نماد اعتماد آشنایی ندارید و نمی دانید که چطور باید آن را دریافت کنید، به شما پیشنهاد می کنم که حتماً مطلب “آموزش دریافت نماد الکترونیکی” را مشاهده نمائید.

پس از اینکه نماد اعتماد خود را دریافت کردید، می توانید درگاه پرداخت ملت را به سادگی به فروشگاه خود اضافه کنید. در اولثین قدم باید وارد وب سایت به پرداخت ملت شوید و سپس درخواست درگاه را برای آنها ارسال کنید. سپس باید در سایت به پرداخت ملت ثبت نام کرده و اطلاعات خواسته شده را برای آنها ارسال کنید. همچنین باید آدرس فروشگاه اینترنتی خود را به همراه تصویر از نماد اعتماد الکترونیکی برای آنها ارسال کنید.

پس از آن بانک مدارک و اطلاعات شما را بررسی می کند و در صورت عدم مشکل، می توانید از طریق افزونه درگاه پرداخت بانک ملت را در سایت خود نصب و فعال کنید. در ادامه مطلب شما را با آموزش نصب افزونه درگاه به پرداخت ملت برای ووکامرس آشنا خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سایت های همکاری در فروش ایرانی 

آموزش فعالسازی درگاه به پرداخت ملت برای ووکامرس

همانطور که اشاره شد، برای اضافه کردن درگاه پرداخت میبایست افزونه پرداخت ملت را در سایت خود نصب کنید. در ادامه شما را با نحوه فعالسازی افزونه به پرداخت ملت برای ووکامرس به صورت کامل آشنا خواهیم کرد.

– آموزش نصب افزونه بانک ملت ووکامرس

برای نصب افزونه درگاه پرداخت بانک ملت ووکامرس ، در ابتدا وارد پیشخوان وردپرس خود شده و سپس ا بخش افزونه ها روی گزینه افزودن کلیک کنید. سپس “درگاه پرداخت ملت” را در باکس جستجوی بالای صفحه وارد و سرچ نمائید. پس از نمایان شدن افزونه کافیست آن را نصب و در سایت خود فعال کنید.

- آموزش نصب افزونه بانک ملت ووکامرس

همچنین اگر با طریقه نصب افزونه آشنایی ندارید می توانید مطلب “چگونه در وردپرس افزونه اضافه کنیم؟ راه های نصب پلاگین در وردپرس” را مشاهده نمائید.

بیشتر بخوانید: افزونه edd درگاه بانک سامان برای وردپرس

– تنظیمات افزونه به پرداخت ملت برای ووکامرس

در مرحله بعدی از آموزش نصب افزونه به پرداخت ملت برای ووکامرس، شما باید تنظیمات مربوط به افزونه را انجام دهید. پس از فعال شدن افزونه، از بخش “ووکامرس” روی گزینه “پیکربندی” کلیک کنید. سپس وارد تب “پرداخت ها” شوید.سپس کافیست روی گزینه “مدیریت” در کنار درگاه پرداخت بانک ملت کلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات آن شوید.

تنظیمات افزونه به پرداخت ملت برای ووکامرس

پس از آن وارد صفحه ای می شوید که می توانید تنظیمات مربوط به درگاه پرداخت خود را انجام دهید.

نکته: نسخه رایگان افزونه امکانات زیادی را ارائه نمی دهد، اگر می خواهید قابلیت های پرداخت بیشتری در اختیار داشته باشید به شما پیشنهاد می کنم که از نسخه پرمیوم افزونه استفاده کنید. ما در این آموزش از نسخه رایگان استفاده خواهیم کرد.

آموزش نصب افزونه درگاه به پرداخت ملت برای ووکامرس

  • فعالسازی/غیرفعال سازی: با فعال کردن این گزینه درگاه پرداخت بانک ملت در سایت شما فعال می شود و کاربر می تواند آن را در صفحه تسویه حساب مشاهده کند.
  • عنوان درگاه: یک متن دلخواه وارد کنید تا در کنار درگاه بانک ملت به کاربران نمایش داده شود.
  • توضیحات درگاه: یک متن دلخواه وارد کنید تا در زیر درگاه بانک ملت به کاربران نمایش داده شود.
  • تنظیمات حساب بانک ملت: در این بخش گزینه های را مانند ترمینال آیدی، نام کاربری و… را مشاهده خواهید کرد که باید آن اطلاعات را از بانک دریافت نمائید.
  • تنظیمات عملیات پرداخت: در این بخش هم می توانید پیام های دلخواهی را وقتی که مشتری با موفقیت سفارش خود را ثبت می کند و… درج نمائید تا به آنها نمایش داده شود.

بیشتر بخوانید: شناسایی افزونه های وردپرس استفاده شده در سایت

معرفی بهترین درگاه‌های پرداخت اینترنتی در ایران

آموزش اتصال درگاه پرداخت اینترنتی در وردپررس

قالب وردپرس ListingPro | حرفه ای + درگاه بانک ملت و زرین پال

سوالات متداول

از نسخه رایگان افزونه به پرداخت ملت استفاده کنیم یا پولی؟

نسخه رایگان آن امکانات قابل توجهی را ارائه نمی دهد، بنابراین به شما پیشنهاد می شود که نسخه پرمیوم آن را در سایت خود فعال کنید.

افزونه به پرداخت ملت را از کجا دانلود کنیم؟

اگر قصد دارید از نسخه رایگان افزونه استفاده کنید، می توانید آن را از طریق مخزن وردپرس به سادگی پیدا و در سایت خود نصب کنید. اما اگر قصد خرید نسخه پرمیوم افزونه را دارید، می توانید از سایت های مختلفی همچون ووکامرس فارسی آن را تهیه نمائید.

بیشتر بخوانید: آموزش قدم به قدم سفارشی سازی صفحه پرداخت ووکامرس

شرطی کردن درگاه پرداخت ووکامرس بر اساس شرایط مختلف

معرفی افزونه‌های درگاه پرداخت برای سایت‌های وردپرسی

جمع بندی: نصب افزونه به پرداخت ملت برای ووکامرس با درگاه پرداخت بانک ملت

اگر صاحب یک فروشگاه آنلاین با محصولات متنوع هستید، حتماً باید یک درگاه پرداخت را در سایت خود پیاده کنید تا مشتریان بتوانند از آن برای پرداخت و ثبت سفارش استفاده کنند. درگاه های مختلفی در این خصوص ارائه شده که به پرداخت ملت یکی از بهترین آنها محسوب می شود. ما در این مطلب آموزش نصب افزونه درگاه به پرداخت ملت برای ووکامرس را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. امیدوارم این مطلب مورد رضایت شما قرار گرفته باشد.

درباره نویسنده



رویا مفاخر
( عضو از 6 سال قبل )
  • 263 نوشته
  • 1397 دیدگاه
  • 0 محصول
  • 0 دوره آموزشی
از اعضای بخش پشتیبانی مجموعه نوین وردپرس

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه

  1. بله درسته نصب کردم.اما توی تنظیمات شماره ترمینال درگاه و نام کاربر و کلمه عبور ترمینال رو میخواد.این اطلاعات رو از کجا باید وارد کنیم؟

چند نکته قبل از ارسال دیدگاه :
  • تمامی دیدگاه ها قبل از انتشار عمومی توسط کارشناسان سایت بررسی خواهند شد.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تایید نخواهند شد.
  • آدرس سایت ، مشخصات مدیریت و... در متن دیدگاه حذف خواهند شد.
  • دیدگاه هایی که به زبان انگلیسی باشند تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه هایی که حاوی توهین ، تهدید یا... باشند تایید نخواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط



افزونه ترجمه گوگل Google Language Translator

2155
0
سلام شما حتما با ترجمه گوگل آشنا هستید ما میخوایم امروز افزونه ایرو براتون معرفی کنیم که میتونید با استفاده از اون ترجمه گوگلرو به جای دلخواه در وبسایت ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

افزودن یادداشت در پیشخوان وردپرس با افزونه Wp Dashboard notes

2448
0
در سایت های مختلف مدیریت و بروز رسانی سایت ها امری مشکل و زمان بر است که یکی از وظایف مدیران سایت ها بروز رسانی مداوم و روزانه ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

معرفی بهترین افزونه lms وردپرس | 9 پلاگین برتر آموزش آنلاین وردپرس

2630
0
سیستم مدیریت آموزش آنلاین یا همان LMS طیف گسترده ای از ویژگی ها را برای ایجاد یک وب سایت آموزشی حرفه ای در اختیار شما قرار می دهد. ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

افزونه شبکه های اجتماعی | Social Share Buttons by Supsystic

1280
0
با سلام خدمت شما دوستان نوین وردپرس با افزونه ای دیگر در خدمت شما عزیزان هستیم، همه ی شما کم و بیش با شبکه های اجتماعی آشنا هستید از ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

نمایش درختی دسته بندی ها در وردپرس با افزونه JQuery Categories List Widget

2439
0
سلام خسته نباشید کاربران عزیز امروز با یک افزونه رایگان در خدمت شما هستیم افزونه ای که محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد نام این افزونه jQuery Categories List ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

آموزش غیرفعال کردن برخی افزونه های وردپرس در نسخه موبایل

2289
0
آیا تا به حال به غیرفعال کردن برخی افزونه های وردپرس در نسخه موبایل سایت وردپرس خود فکر کرده اید؟ مانند هر چیز دیگری در وردپرس، افزونه ای ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

8 افزونه لینک سازی داخلی و خودکار وردپرس حرفه ای

6527
0
برای اینکه بتوانید یک وب سایت حرفه ای و بهینه شده داشته باشید، باید تمام معیار های سئو را مورد بررسی و سنجش قرار دهید. یکی از مهم ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

افزونه نمایش ابزارک ها display widgets

2264
0
display-widgets افزونه ای برای ایجاد ابزارک میباشد تا مدیریت شما بر ابزارکها بیشتر شود و بتوانید ابزارک هر برگه را بصورت جداگانه انتخاب و مدیریت کنید محتوای نوار کناری ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

دسته بندی مطالب

محصولات حرفه ای

جستجو کنید…

همکار ما شوید

اگر دوست دارید در زمینه آموزش ، افزونه ، قالب وردپرس و ووکامرس ، آموزش سئو و… مقالات آموزشی خود را در نوین وردپرس منتشر کنید میتوانید به عنوان نویسنده در نوین وردپرس فعالیت کنید.

  • تولید کننده فیلم آموزشی کار با محصولات
  • نویسندگی و ارسال مطالب آموزشی
  • تولید کننده دورهای آموزشی برنامه نویسی
  • فارسی سازی و ترجمه انواع قالب
  • و هر آنچه که توانایی دارید...
  • فهرست مطالب