×
user-avatar

سلام مهمان ارجمند
به نوین وردپرس خوش آمده اید...

برای این منظور ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید.
مشاهده محصولات فروشگاه
شما هیچ محصولی در لیست علاقه مندی خود ندارید...!
[ti_wishlistsview]مشاهده لیست علاقه مندی ها
راهنمای کار با محصول بسته نصبی آسان درگاه پرداخت ایرانی اورجینال تایید شده نصب رایگان محصول

توضیحات محصول



دسته بندی : افزونه های بازاریابی و تبلیغات

25 مهر 1400

افزونه User Registration | افزونه فرم ساز وردپرس | ثبت نام در وردپرس با User Registration | افزونه عضویت در سایت وردپرس | ایجاد فرم ثبت نام با User Registration

افزونه User Registration یک افزونه عضویت در سایت وردپرس می باشد که مدیران وب سایت ها باید از آنها جهت جذب کاربران استفاده نمایند. با استفاده از این افزونه فرم ساز وردپرس ، می توانید امکان عضویت را برای کاربران وب سایت خود فراهم کنید تا آنها بتوانند به سادگی در وب سایت شما عضو شوند. ایجاد فرم ثبت نام با User Registration به سادگی انجام پذیر است به گونه ای که با استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن المان ها می توانید خیلی سریع یک فرم ثبت نام و عضویت برای سایت خود تهیه نمائید.

با استفاده از این افزونه عضویت در سایت وردپرس می توانید انواع فرم های سفارشی از جمله: فرم ثبت نام حساب ویژه، فرم وی آی پی، فرم ثبت نام رایگان و… طراحی نمائید. این افزونه فرم ساز وردپرس دارای افزودنی ها  امکانات فراوانی می باشد که شما می توانید از آنها جهت بهبود فرم های خود استفاده نمائید.

افزونه User Registration | افزونه فرم ساز وردپرس

بررسی و مشاهده بهترین افزونه های فرم ساز وردپرس

ثبت نام در وردپرس با فرم‌ ساز User Registration

امروزه تمامی وب سایت ها در هر حوزه ای که فعالیت می کنند، باید بتوانند از راه های مختلف اقدام به جذب اطلاعات کاربران نمایند و کاربران زیادی را به سایت خود جذب نمانید. به این منظور افزونه های فرم سازی زیادی ارائه شده است که قادر هستند به شما در این زمینه کمک کنند و شما می توانید به شکل های مختلف آنها را در وب سایت وردپرسی خود پیاده سازی نمائید.

افزونه User Registration

با استفاده از افزونه عضویت در سایت وردپرس می توانید اقدام به جمع آوری اطلاعات مهم کاربر از جمله: اطلاعات تماس، ایمیل و…نمائید تا بتوانید در مواقع مورد نیاز به آنها اطلاعیه ارسال کنید. به عنوان مثال، در زمانی که قصد فروش محصولات خود را با تخفیف ویژه دارید، می توانید کاربران را از آن تخفیف ها باخبر سازید در این صورت می توانید به سادگی نرخ فروش محصولات و خدمات خود را افزایش دهید.

صرف نظر از نوع وب سایتتان، فرم ها می توانند برای شما بسیار مفید باشند. آنها راهی ساده و کارآمد برای جذب لیست ایمیل کاربران، جمع آوری بازخورد کاربران، برقراری ارتباط مشتریان و موارد دیگر هستند.

افزونه User Registration | افزونه فرم ساز وردپرس

اولین قدم برای ایجاد فرم در وردپرس، انتخاب یک افزونه مناسب می باشد. به عنوان مثال: افزونه User Registration یک افزونه فرم ساز پیشرفته و حرفه ای وردپرس می باشد که با استفاده از کتابخانه عظیمی که دارد شما می توانید از انواع فرم ها برای وب سایت خود استفاده نمائید . با ایجاد فرم ثبت نام با User Registration می توانید با صرفه جویی در وقتتان و در کمترین زمان ممکن، فرم های سفارشی جذابی برای وب سایت خود طراحی نمائید.

پیشنهاد نوین وردپرس: افزونه عضویت در خبرنامه

افزودنی های افزونه User Registration

1- درگ دراپ کردن المان ها

به راحتی با استفاده از قابلیت کشین و رها کردن این افزونه می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به نوشتن حتی یک خط کد، فرم های عضویت دلخواه خود را طراحی نمائید.

 

2- اعلان های ایمیل برای کاربران

اعلان های ایمیل سفارشی را به محض تکمیل مراحل ثبت نام برای کاربران خود ارسال کنید. علاوه بر این، می توانید اعلان های مربوط به پرداخت ها و تغییرات ایجاد شده در جزئیات نمایه را نیز بری کاربران ارسال نمائید.

 

3- طراحی پروفایل کاربری جذاب

می توانید برای کاربران خود یک پروفایل کاربری جذاب و زیبا طراحی نمائید تا کاربران با ورود به حساب خود لذت ببرند. کاربران می توانند تمام اطلاعات کاربری خود را که در هنگام ثبت نام از طریق صفحه مشخصات خود پر می کند، مشاهده کنند. علاوه بر آن می توانید ظاهر و استایل صفحه حساب کاربر را با کمک این افزونه شخصی سازی نمائید.

 

4- استفاده از گوگل ریکپچا

با استفاده از گوگل ریکپچا از نفوذ هرزنامه ها و ربات ها به وب سایتتان جلوگیری کنید. همچنین با استفاده از گوگل ریکپچا از ورود کاربران با اطلاعات جعلی نیز جلوگیری نمائید.

 

 

ثبت نام در وردپرس با User Registration | افزونه عضویت در سایت وردپرس

 

5- تعیین نقش ها و قابلیت های کاربران

هنگام ایجاد فرم های ثبت نام، نقش های پیش فرض کاربر وردپرس مانند ویرایشگر، نویسنده و … را تعیین کنید. این به شما امکان می دهد کنترل کنید چه کسانی به کدام بخش از وب سایت شما دسترسی دارند و چه اقداماتی را می توانند انجام دهند.

 

افزونه User Registration

6- ایجاد فرم های چند مرحله ای

با استفاده از افزونه User Registration می توانید فرایند پرکردن فرم ها را به چندین مرحله تقسیم کنید. اگر تعداد فیلدهای فرم شما زیاد است، می توانید آنها را پشت سرهم قرار ندهید زیرا باعث کسل شدن کاربران می شود. شما می توانید آنها را در چند مرحله تقسیم بندی کنید به گونه ای که کاربر با پر کردن صفحه اول، وارد صفحه بعدی شود.به عنوان مثال: می توانید در یک صفحه فیلدهای مربوط به مشخصات و اطلاعات فرد را قرار دهید و در صفحه بعدی فیلدهای مربوط به بارگذاری مدارک و…

7- اتصال به درگاه های پرداخت اینترنتی

این افزونه عضویت در سایت وردپرس به شما اجازه می دهد تا فرم های ایجاد شده ی خود را به درگاه های پرداخت اینترنتی بدون هیچ گونه مشکلی متصل کنید.

 

 

8- محدود سازی محتوا

می توانید محتوای وب سایت خود را بر اساس نقش کاربران محدود کنید. به عنوان مثال می توانید محتوا بخش های پست ها، صفحات و دسته ها و… را برای برخی از کاربران محدود نمائید.

 

9- ثبت نام کاربران با استفاده از حساب شبکه های اجتماعی

ایجاد فرم ثبت نام با User Registration به کاربران شما این اجازه را می دهد تا مستقیماً با استفاده از حساب های شبکه های  اجتماعی موجود خود مانند: فیسبوک، لینکدین، توییتر و… ثبت نام کرده و وارد حساب کاربری خود شوند.

 

10- ادغام با ووکامرس

ثبت نام در وردپرس با User Registration به راحتی با فروشگاه ساز ووکامرس ادغام می شود.

 

 

11- جمع آوری موقعیت مکانی کاربر

افزونه User Registration به شما کمک می کند تا موقعیت جغرافیایی کاربرانی که در وب سایت شما ثبت نام کرده اند را جمع آوری و ذخیره کنید.  با استفاده از ایجاد فیلدهایی مانند: کشور، استان، شهر و کدپستی می توانید این اطلاعات را جمع آوری کنید.

 

ثبت نام در وردپرس با User Registration | افزونه عضویت در سایت وردپرس

افزونه عضویت در سایت وردپرس

12- اتصال با Zapier

 Zapier اطلاعات را به تمام برنامه هایی که فرم های ثبت نام شما با آنها متصل می باشد را ارسال می کند.

 

 

13- ادغام با خدمات بازاریابی ایمیلی

این افزونه فرم ساز وردپرس با ابزارهای بازاریابی ایمیلی مانند میلرلایت و میلچیمپ ادغام می شود که می توانید با کمک آن  کسب و کار خود را ارتقا دهید.

 

 

14- آپلود فایل

شما می توانید گزینه ی آپلود فایل را در فرم های عضویت کاربر قرار دهید تا کاربر بتواند در مواقع مورد نیاز فایل هایی مانند: تصویر، سند و… را به راحتی برای شما ارسال کند. همچنین می توانید حداکر محدودیت بارگذاری فایل را تنظیم نمائید.

 

15- فیلدهای فرم نامحدود

هیچ محدودیتی در استفاده از فیلدهای ثبت شده از پیش تعیین شده وجود ندارد. به سادگی فیلدهای ثبت نام را در فرم های ثبت نام خود بکشید و رها کنید. افزونه عضویت در سایت وردپرس محدودیت های ایجاد شده توسط زمینه های پیش فرض وردپرس را حذف می کند و مجموعه ای از زمینه های سفارشی مانند کشور، کشویی، چند گزینه ای، کادرهای انتخاب، تلفن و موارد دیگر را امکان پذیر می کند.

16- ایجاد فرم ورود داخلی

شما می توانید از فرم های ورود با طراحی های زیبا با یک کد کوتاه ساده استفاده نمائید. فرم ورود پیش فرض وردپرس را با فرم ورود به سیستم ثبت نام کاربر جایگزین کرده و آن را در هر یک از صفحات وردپرس خود قرار دهید.

 

17- منطق شرطی

این قابلیت به شما این امکان را می دهد برای بارگذاری پرونده ها، اسناد، تصاویر و موارد دیگر در فرم ثبت نام خود زمینه بارگذاری ایجاد کنید.

 

 

ایجاد فرم ثبت نام با User Registration

ایجاد فرم ثبت نام با User Registration

18- ارسال فرم  PDF

افزونه User Registration با استفاده از قابلیت و افزودنی ارسال فرم پی دی اف، به شما این امکان را می دهد تا بتوانید داده های فرم ثبت نام را به صورت پی دی اف صادر نمائید. پی دی اف یک راه بسیار ساده برای ذخیره، چاپ و اشتراک گذاری فرم ها می باشد.

 

19- ایجاد کد دعوت برای کاربران

با استفاده از قابلیت کد دعوت، می توانید ثبت نام در سایت را برای کاربران محدود کنید. می توانید یک یا چند کد دعوت ایجاد کنید، برای آنها تاریخ انقضا در نظر بگیرید و… را تعیین کنید.

 

20- وارد کردن کاربران

با استفاده از این افزونه عضویت در سایت وردپرس، می توانید به راحتی کاربران را در سایت وردپرس خود وارد کنید. کافی است فرمی را که می خواهید کاربر را وارد آن کنید انتخاب کنید. سپس، فقط باید یک فایل داده کاربر را که در قالب CSV است انتخاب نمائید.

 

21- قالب های ایمیل

این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا یک قالب ایمیل انتخاب کنید و یا اینکه قالب ایمیل را خوتان سفارشی سازی نمائید. با این امکان می توانید ظاهر و استایل ایمیل های ثبت نام کاربر خود را تغییر دهید.

 

چرا باید از افزونه عضویت در سایت وردپرس استفاده کنیم؟

افزونه  User Registration یک افزونه فرم ساز وردپرس محبوب و پرطرفدار می باشد که می توانید به کمک آن یک فرم عضویت در وردپرس سفارشی سازی شده طراحی نمائید. یکی از امکانات ویژه این افزونه، قابلیت درگ دراپ کردن است که می توانید بدون نیاز به دانش کدنویسی و تنها با کشیدن و رها کردن المان ها، فرم مورد نظر خود را طراحی کنید. ایجاد فرم ثبت نام با User Registration دارای دو نسخه رایگان و پرمیوم می باشد. اگر می خواهید امکانات و ویژگی هی نامحدودی در اختیار داشته باشید، باید از نسخه پولی و پرمیوم آن استفده نمائید.

✅ قیمت محصول : 240 هزار تومان
✅ تاریخ بروزرسانی: 1402/12/19
✅ نصب روی سایت شما: بصورت رایگان
✅ محدودیت نصب: بدون محدودیت و لایسنس

تاریخچه آپدیت محصول



تاکنون آپدیتی برای افزونه User Registration | افزونه طراحی فرم عضویت و پنل کاربری در وردپرس در نوین وردپرس منتشر نشده است.

نظرات کاربران



چند نکته قبل از ارسال دیدگاه :
  • سوالات و مشکلات پس از خرید را از طریق بخش پشتیبانی ارسال فرمایید.
  • تمامی دیدگاه ها قبل از انتشار عمومی توسط کارشناسان سایت بررسی خواهند شد.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تایید نخواهند شد.
  • آدرس سایت ، مشخصات مدیریت و... در متن دیدگاه حذف خواهند شد.
  • دیدگاه هایی که به زبان انگلیسی باشند تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه هایی که حاوی توهین ، تهدید یا... باشند تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های مربوط به گزارش نسخه جدید محصولات سایت تایید نخواهد شد.
  • برای گزارش نسخه جدید محصولات از آیکون در ابتدای توضیحات محصول استفاده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

آپدیت خودکار

240 هزار تومان
  • گارانتی پشتیبانی دو ساله و بروزرسانی مادام العمر
  • گارانتی بازگشت وجه به مدت 2 سال در صورت عدم عملکرد صحیح محصول به کیف پول شما
  • امکان نصب روی بینهایت دامین و بدون لایسنس
پیش نمایش فارسی محصول افزودن به سبد خرید
افزودن به لیست علاقه مندی

نسخه محصول

4.1.3

تاریخ بروزرسانی

1402/12/19

میانگین امتیازات

5

شناسه محصول

515985

تعداد فروش

1179

تعداد دیدگاه

6
خرید آنلاین محصول توضیحات محصول تاریخچه آپدیت محصول نظرات کاربران
افزودن به سبد خرید

محصولات دستچین برای شما:



قالب Panpie | پوسته وردپرس رستوران و سفارش آنلاین غذا پانپی
  • محصول ویژه
96 هزار تومان 80% تخفیف

قالب Panpie | پوسته وردپرس رستوران و سفارش آنلاین غذا پانپی

قالب های رستوران و کافه

قالب Panpie یک پوسته وردپرس رستوران و سفارش آنلاین است که با استفاده از آن می توانید انواع وب سایت ها را در حوزه های مختلفی همچون: رستوران، کافی شاپ...
ضعیفمتوسطخوببسیار خوبعالی
( 0 رای , میانگین : 0,00 از 5)
بارگذاری...
133
96 هزار تومان 80% تخفیف
جزییات بیشتر و خرید محصول

افزونه Gravity Forms Survey Add-On | ایجاد نظرسنجی حرفه ای در افزونه گراویتی فرم

افزونه های فرم ساز

افزونه Gravity Forms Survey Add-On یکی از محبوب ترین افزودنی های پلاگین گراویتی فرم می باشد که به شما این امکان را می دهد تا انواع نظرسنجی های مختلفی را...
ضعیفمتوسطخوببسیار خوبعالی
( 0 رای , میانگین : 0,00 از 5)
بارگذاری...
963
240 هزار تومان
جزییات بیشتر و خرید محصول
افزونه Ultimate Dashboard Pro | داشبورد پیشرفته مدیریت وردپرس
  • محصول ویژه
  • آپدیت خودکار
300 هزار تومان

افزونه Ultimate Dashboard Pro | داشبورد پیشرفته مدیریت وردپرس

افزونه های کاربردی

افزونه Ultimate Dashboard Pro یک پلاگین کاربردی وردپرس است که به شما این امکان را می دهد تا پیشخوان وردپرس خود را به دلخواه سفارشی سازی کنید. این یک افزونه...
ضعیفمتوسطخوببسیار خوبعالی
( 0 رای , میانگین : 0,00 از 5)
بارگذاری...
632
300 هزار تومان
جزییات بیشتر و خرید محصول
افزونه Palleon | طراحی پیشرفته انواع تصویر و بنر در وردپرس
  • محصول ویژه
  • آپدیت خودکار
240 هزار تومان

افزونه Palleon | طراحی پیشرفته انواع تصویر و بنر در وردپرس

افزونه های کاربردی

افزونه Palleon یک ویرایشگر تصویر نهایی وردپرس برای فروشگاه های آنلاین است که با سایت شما ادغام شده و به شما این امکان را می دهد تا به سادگی انواع...
ضعیفمتوسطخوببسیار خوبعالی
( 0 رای , میانگین : 0,00 از 5)
بارگذاری...
367
240 هزار تومان
جزییات بیشتر و خرید محصول

افزونه دیجیتس | ورود و عضویت در سایت شماره موبایل با افزونه Digits

افزودنی های دیجیتس

با دیجیتس می توانید ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس را راه اندازی نمایید و کاربران برای ورود از شماره موبایل خود استفاده نمایند.
ضعیفمتوسطخوببسیار خوبعالی
( 1 رای , میانگین : 5,00 از 5)
بارگذاری...
2631
360 هزار تومان
جزییات بیشتر و خرید محصول

افزونه File Embed | افزونه تعبیه و نمایش حرفه ای فایل های وُرد، اکسل، پی دی اف و… در سایت

افزونه های ابزارک

افزونه File Embed به شما کمک می کند تا خیلی سریع فایل های خود را در صفحه سایت اضافه کنید. با افزونه نمایشگر فایل وردپرس می توانید فایل هایی همچون:...
ضعیفمتوسطخوببسیار خوبعالی
( 1 رای , میانگین : 5,00 از 5)
بارگذاری...
1170
240 هزار تومان
جزییات بیشتر و خرید محصول