بهترین افزونه های ایمیل مارکتینگ وردپرس

ضعیفمتوسطخوببسیار خوبعالی
( 1 رای , میانگین : 5,00 از 5)
بارگذاری...

ایمیل مارکتینگ یک روش تبلیغات عالی و کم هزینه است که با استفاده از آن می توانید مشتریان خود را به سایت بازگردانید و ترافیک سایت خود را افزایش دهید. فرقی نمی کند که صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید و یا یک سایت شرکتی را اداره می کنید و یا هر سایت دیگر، در هر صورت ایمیل مارکتینگ می تواند یکی از ساده ترین روش ها برای افزایش ترافیک وب سایت شما باشد. خوشبختانه افزونه های مختلفی در این خصوص ارائه شده که می توانید با نصب آنها این قابلیت را به سایت خود اضافه کنید. شما می توانید از افزونه های ایمیل مارکتینگ برای معرفی برند خود به دیگران، ارائه انواع تخفیف ها به مشتریان و بسیاری از موارد دیگر استفاده کنید. به همین منظور ما در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین افزونه های ایمیل مارکتینگ در وردپرس آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

چرا بازاریابی ایمیلی مهم است؟

وقتی نوبت به ارائه خدمات آنلاین به مشتریان می رسد، بازاریابی ایمیلی بسیار مهم است. این شامل ارسال ایمیل به لیستی از کاربرانی است که برای دریافت آنها ثبت نام کرده اند که رایج ترین آنها تبلیغات می باشند. این جایی که کسب و کار شما مشتریان خود را از فروش یا پیشنهاد خاصی مطلع می کند. ایمیل‌های اطلاعاتی مانند خبرنامه‌ها نیز محبوب هستند زیرا به افزایش تعامل برند شما کمک می‌ کنند. دلایل مختلفی وجود دارد که باید حتما از ایمیل مارکتینگ در سایت خود استفاده کنید که در ادامه شما را با برخی از آنها آشنا می کنیم:

بیشتر بخوانید: ایمیل مارکتینگ چیست؟ | مزایا و معایب بازاریابی ایمیلی

  • با مخاطبان خود در ارتباط باشید: ایمیل ها این قابلیت را دارند که مشتریان شما را در جریان هر نوع کاری قرار دهند. مصرف کنندگان می توانند ایمیل خود را در زمانی که برایشان راحت است بررسی کنند. این می تواند به آنها این احساس را بدهد که شما به آنها فکر می کنید.
  • بهبود فروش: در حالی که بازاریابی ایمیلی به وضوح یک ابزار بازاریابی عالی است، در واقع می تواند فروش شما را نیز بهبود بخشد. در واقع، بسیاری از بازاریابان می‌ گویند که ایمیل بزرگترین منبع بازگشت سرمایه آنهاست. کمپین های بازاریابی ایمیلی می توانند محصولات یا خدمات را ارائه دهند، مشتریان را پس از رها کردن سبد خرید به خرید تشویق کنند، یا پیشنهادات ویژه را به مشتریان خود ارائه دهند.
  • ایجاد ترافیک برای سایت شما: با کمپین های بازاریابی ایمیلی، ترافیک را به سایت خود ارسال می کنید و سئوی خود را بهبود می بخشید. به علاوه، مخاطبان خود را با برند و سایت خود درگیر خواهید کرد.
  • ارسال به موقع کمپین ها: با این حال، با بازاریابی ایمیلی، می‌توانید یک کمپین کامل را در زمان کوتاه‌ تری ایجاد کنید، زیرا برنامه‌ ریزی آن‌ها زمان زیادی نمی‌برد. علاوه بر این، می توانید اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما ایمیل را در زمان مناسب مشاهده می کنند.
  • افزایش سرنخ: همانند بهبود فروش، می توانید با ایمیل مارکتینگ نیز سرنخ های خود را افزایش دهید.
  • رسیدن به افراد مناسب در زمان مناسب: برای داشتن یک کمپین بازاریابی موفق، باید در زمان مناسب به مشتریان مناسب دست پیدا کنید. با بازاریابی ایمیلی، دسترسی به افراد بسیار آسان تر است زیرا آنها همیشه ایمیل خود را چک می کنند. آنها می توانند آن را در هر زمان، در چندین دستگاه بررسی کنند، که می تواند موفقیت هر کمپین بازاریابی را بهبود بخشد.
  • تولید کمپین های مقرون به صرفه: در حالی که کمپین های سنتی مانند مستقیم یا چاپی می توانند پرهزینه باشند، کمپین های بازاریابی ایمیلی مقرون به صرفه تر هستند. به عنوان مثال، شما مجبور نخواهید بود برای هیچ عکسبرداری، هزینه مکان، چاپگر، پست یا قرار دادن هزینه پرداخت کنید.

در ادامه با معرفی بهترین پلاگین های ایمیل مارکتینگ همراه باشید.

بیشتر بخوانید: نحوه سفارشی سازی ایمیل های ارسالی در ووکامرس

بهترین افزونه ایمیل مارکتینگ

بهترین افزونه ایمیل مارکتینگ وردپرس

ایمیل مارکتینگ یک استراتژی بازاریابی دیجیتال برای تبلیغ محتویات و محصولات کسب و کار شما از طریق ایمیل می باشد. این یکی از راه های ایمن و مؤثر برای ارتقاء وب سایت است. زیرا شما می توانید بر اساس علاقه مشتریان برای آنها ایمیل های تبلیغاتی ارسال کنید تا بتوانید علاوه بر افزایش مشتری، فروش بیشتری را نیز تجربه کنید. در ادامه شما را با بهترین افزونه های ایمیل مارکتینگ در وردپرس آشنا می کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه های پرسش های متداول (FAQ) برای وردپرس

1- افزونه Newsletters از بهترین افزونه های ایمیل مارکتینگ در وردپرس

افزونه Newsletters جزء بهترین افزونه ایمیل مارکتینگ در وردپرس محسوب می شود که به شما این امکان را می دهد تا ایمیل های اعلان خودکار ارسال کنید، خبرنامه ایجاد و ارسال نمائید و همه آنها را در یک مکان در سایت خود مدیریت کنید. این افزونه به صورت رایگان در مخزن وردپرس وجود دارد که شما می توانید به سادگی آن را در سایت خود نصب و فعال کنید. همچنین این پلاگین دارای ویژگی های عالی برای ایجاد لیست مشترکان ایمیل و ارسال ایمیل به آنها می باشد. علاوه بر آن، Newsletters دارای رابط کاربری کشیدن و رها کردن است که شما می توانید در کمترین زمان ممکن انواع خبرنامه را ایجاد نمائید.

به عبارت دیگر؛ افزونه Newsletter یک ابزار عالی برای صاحبان وب سایت های وردپرسی است که به دنبال راه اندازی یک سیستم خبرنامه در سایت خود هستند. با استفاده از این افزونه می توانید به صورت نامحدود برای کاربران خود ایمیل ارسال کرده و با آنها تعامل بهتری داشته باشید. یکی از بهترین ویژگی های این افزونه این است که به شما این امکان را می دهد تا تعداد نامحدودی ایمیل به تعداد نامحدودی از مشترکین به صورت مستقیم و از طریق پنل وردپرس خود ارسال کنید. همچنین می توانید یک فرم اشتراک ایمیل را به نوار کناری یا پست های وردپرس خود اضافه تا لیست ایمیل خود را در وردپرس افزایش دهید.

یکی دیگر از ویژگی های عالی این افزونه سازگاری آن با پلاگین های چندزبانه کردن سایت مانند WPML می باشد که با استفاده از آن می توانید با سایر کاربرانی که فارسی زبان نیستند نیز ارتباط مناسبی برقرار کنید. به طور کلی می توان گفت که افزونه Newsletter یک ابزار موثر و کاربرپسند برای ایجاد و مدیریت خبرنامه در سایت وردپرس است که امکانات و قابلیت های تبلیغاتی مختلفی را ارائه می دهد.

برخی از ویژگی های این افزونه عبارت است از:

  • رابط کاربری کشیدن و رها کردن
  • پیگیری خبرنامه ها و مشترکین نامحدود
  • جلوگیری از ارسال هرزنامه
  • کنترل دقیق بر سرعت تحویل ایمیل ها
  • گزینه های هدف گذاری پیشرفته
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر

بهترین پلاگین های ایمیل مارکتینگ

بیشتر بخوانید: نحوه حل مشکل عدم ارسال ایمیل وردپرس | سریع ترین روش های رفع مشکل ارسال نشدن ایمیل سفارش ها در ووکامرس

2- افزونه MC4WP 

افزونه MC4WP یک افزونه پرمیوم وردپرس است که امکانات و قابلیت های مختلفی را برای ایجاد خبرنامه ایمیلی در اختیار شما قرار می دهد و در لیست برترین افزونه ایمیل مارکتینگ وردپرس قرار دارد. این پلاگین همراه با فرم های ثبت نام از پیش ساخته شده کاملاً ریسپانسیو ارائه می شود که شما می توانید یکی از آنها را انتخاب و سپس سفارشی سازی کنید. همچنین، این پلاگین حاوی یک فرم ساز کشیدن و رها کردن است تا فرم اشتراک سفارشی خود را برای وب سایت وردپرس شما ایجاد کند. MC4WP یک افزونه وردپرس انعطاف پذیر است که گزارش ها و آمار دقیقی را برای همه کمپین های ایجاد شده ارائه می دهد که این به شما کمک می کند تا تمام تبدیل های انجام شده از طریق فرم اشتراک ایجاد شده توسط افزونه را ردیابی و تجزیه و تحلیل کنید.

به عبارت دیگر؛ MC4WP یک افزونه وردپرس ضروری برای صاحبان وب سایت است که می خواهند لیست ایمیل خود را افزایش داده و فروش خود را بالا ببرند، بسیار مناسب است. این افزونه با میلچیمپ که یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات ایمیل مارکتینگ در جهان است، به خوبی ادغام شده که ایجاد و مدیریت کمپین های ایمیل بدون هیچ دانش کدنویسی را برای شما آسان می کند. با استفاده از این پلاگین شما می ‌توانید به سادگی انواع فرم‌ های اشتراکی زیبا را ایجاد و به راحتی آن‌ها را در فرم‌های نظر، تماس یا پرداخت سایت خود ادغام کنید. این باعث می شود بازدیدکنندگان شما به راحتی در خبرنامه شما مشترک شوند.

یکی از ویژگی های عالی این افزونه توانایی آن در ایجاد خبرنامه های بهتر و جذاب و آموزنده است. شما می توانید با استفاده از روش های مختلف آن، هر روز بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید، تعداد مشترکین خود را افزایش و در نهایت کسب و کار خود را توسعه دهید.

برخی از ویژگی های این افزونه عبارت است از:

  • ایجاد فرم های ثبت نام کاربرپسند و بهینه شده برای موبایل
  • گزینه ای برای ایجاد فرم ثبت نام سفارشی و افزودن آنها به وب سایت
  • ادغام با محبوب ترین افزونه های صفحه ساز
  • گزینه ای برای ارسال اعلان خودکار به مشتریان
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر

بهترین افزونه های ایمیل مارکتینگ در وردپرس

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار های ایمیل مارکتینگ | برترین سرویس بازاریابی ایمیلی در ایران کدام است؟

3- افزونه Popups by OptinMonster 

این افزونه یکی دیگر از بهترین افزونه های ایمیل وردپرس می باشد که همراه با یک رابط کاربری کشیدن و رها کردن ارائه می شود که شما می توانید انواع خبرنامه های ایمیلی را به سرعت ایجاد کنید. همچنین این افزونه از قابلیت پاپ آپ پشتیبانی می کند که در این صورت صفحه اشتراک ایمیلی شما به صورت پنجره پاپ آپ به کاربران نمایش داده می شود. برخی از ویژگی های این افزونه عبارت است از:

  • ساخت خبرنامه با رابط کاربری کشیدن و رها کردن
  • ایجاد انواع مختلف کمپین
  • گزینه های مختلف برای پنجره های پاپ آپ
  • اضافه کردن کمپین هدفمند برای ایجاد سرنخ بیشتر
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر

برترین افزونه ایمیل مارکتینگ وردپرس

بیشتر بخوانید: 10 مورد از بهترین افزونه لایک مطالب و کامنت وردپرس

4- افزونه Email Subscriber & Newsletters 

افزونه Email Subscriber & Newsletters یک افزونه کاربردی وردپرس است که به شما این امکان را می دهد تا از طریق اشتراک گذاری، سرنخ ها و ترافیک بیشتری را به سایت خود هدایت کنید. همچنین می توانید به صورت خودکار برای مشتریان خود اعلان های مختلفی را ارسال نمائید. علاوه بر آن این افزونه انواع ویژگی های مورد نیاز را برای ایجاد کمپین های بازاریابی ایمیلی در اختیار شما قرار می دهد.

به عبارت دیگر؛ افزونه Email Subscriber & Newsletters یک افزونه خبرنامه کامل است که به عنوان یک راه حل یک مرحله ای برای تمام نیازهای خبرنامه شما عمل می کند. این پلاگین به صورت خاص برای پاسخگویی به نیازهای وبلاگ نویسان، صاحبان وب سایت، بازاریابان و توسعه دهندگان به طور یکسان طراحی شده است. یکی از ویژگی های ضروری این افزونه ارسال ایمیل های اعلان خودکاربرای مشترکین می باشد. در واقع شما می توانید به صورت خودکار، انواع ایمیل های زمان بندی شده را برای مشتریان خود ارسال کرده و در زمان خود صرفه جویی نمائید.

بیشتر بخوانید: بردکرامب وردپرس چیست + بهترین افزونه های Breadcrumb

شما می‌توانید سرنخ‌ ها را از هر نقطه‌ای از وب‌ سایت خود جمع ‌آوری کنید، فرم‌ های اشتراک را با استفاده از کدهای کوتاه وارد کنید، آن‌ها را به عنوان ابزارک نمایش دهید و یا با استفاده از PHP به قالب وردپرس سایت خود اضافه کنید. به طور کلی می توان گفت؛ این یک افزونه خبرنامه جامع و کامل است که کل فرآیند ایجاد، ارسال و مدیریت خبرنامه ها را برای شما ساده می کند. برای کسانی که به دنبال یک راه حل خبرنامه با کاربری آسان و همه کاره بدون به خطر انداختن عملکرد هستند، می تواند یک گزینه عالی باشد.

برخی از ویژگی های این افزونه عبارت است از:

  • ارسال ایمیل های خوش آمدگویی خودکار برای کاربران جدید
  • قابلیت زمانبندی ارسال ایمیل
  • دارای الگوهای خبرنامه زیبا
  • پاک کردن لیست ایمیل
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر

بهترین افزونه های ایمیل مارکتینگ برای وردپرس

بیشتر بخوانید: دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی اینترنتی) چیست؟؛ روش ها و انواع بازاریابی دیجیتال

5- افزونه HubSpot 

افزونه HubSpot جزء بهترین افزونه ایمیل مارکتینگ برای وردپرس محسوب می شود که می توان از آن برای مدیریت تماس، بازاریابی ایمیلی، چت زنده، فرم ها و تجزیه و تحلیل و موارد دگیر استفاده نمود. این افزونه که در لیست بهترین پلاگین های ایمیل مارکتینگ جای دارد، همراه با یک رابط کاربری کشیدن و رها کردن حرفه ای ارائه می شود که می تواند به شما در ساخت خبرنامه های جذاب کمک کند. همچنین، این افزونه از یک پایگاه داده تشکیل شده است که تمام مخاطبین در آن ذخیره و مدیریت می شوند.

این افزونه همچنین دارای یک رابط کاربری کشیدن و رها کردن است که به شما کمک می کند تا کمپین‌های ایمیل خود را به سادگی و تنها با کشیدن و رها کردن المان ها ایجاد کنید. همچنین همراه با طیف وسیعی از قالب های از پیش آماده شده ارائه می شود که می توانید برای صرفه جویی در زمان خود از آنها استفاده نمائید. علاوه بر این، می‌ توانید با استفاده از ویژگی تحلیلی کمپین‌های خود، دسترسی به کمپین ‌های خود را بهینه و ایمیل‌های خود را مطابق با نتایج تنظیم نمائید.

برخی از ویژگی های این افزونه عبارت است از:

  • خبرنامه ایمیل و اتوماسیون بازاریابی
  • ایجاد فرم ها و پنجره های پاپ آپ
  • وجود گزینه چت زنده
  • رابط کاربری کشیدن و رها کردن
  • تجزیه و تحلیل از طریق پیشخوان وردپرس
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر

بهترین افزونه ایمیل مارکتینگ وردپرس

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه های مدیریت دانلود وردپرس؛ معرفی 7 افزونه مدیریت فایل های دانلودی

6- افزونه MailPoet

بی تردید MailPoet یکی دیگر از بهترین پلاگین های ایمیل مارکتینگ برای وردپرس می باشد که وب سایت شما را با اشتراک های ایمیل و خبرنامه ها یکپارچه می کند. از قابلیت های برجسته این افزونه می توان به قابلیت کشیدن و رها کردن برای ایجاد فرم اشتراک در کمترین زمان اشاره کرد. همچنین، این افزونه با گوگل آنالیتیکس ادغام شده است تا تعداد بازدیدکنندگان از وب سایت شما را ردیابی کند.

به عبارت دیگر؛ افزونه MailPoet یک پلاگین ضروری برای افرادی است که به دنبال افزایش مشترکان خبرنامه خود هستند. این افزونه به بازدیدکنندگان وب سایت این امکان را می دهد که به راحتی در خبرنامه شما ثبت نام کنند تا بتوانید در آینده برای آنها ایمیل های تبلیغاتی ارسال نمائید. افزونه علاوه بر قابلیت اشتراک گذاری، ویژگی‌ های مفید دیگری مانند پیگیری ایمیل ها (ایمیل‌ های موفق، کلیک‌ها و باز شدن‌ها)، مدیریت اعضا، قالب‌های زیبا و ابزارک‌های با کاربری آسان را نیز ارائه می‌ دهد. به طور کلی می توان گفت که این پلاگین می تواند یک انتخاب عالی برای هر صاحب وب سایت وردپرسی است که به دنبال بهبود تلاش های بازاریابی ایمیلی خود است. طراحی بصری و ویژگی های کاربر پسند آن را به گزینه ای در دسترس حتی برای بی تجربه ترین کاربران تبدیل کرده است.

برخی از ویژگی های این افزونه عبارت است از:

  • همراه با الگوهای آماده ریسپانسیو برای انتخاب
  • ایجاد فیلدهای ایمیل با کشیدن و رها کردن
  • فهرست و ویژگی تقسیم بندی برای مدیریت کاربران
  • ارسال ایمیل های خوش آمدگویی خودکار برای مشتریان
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر

بهترین افزونه‌های ایمیل مارکتینگ

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه های کامنت وردپرس | 11 پلاگین ارسال دیدگاه و نظرات

7- افزونه Sumo 

افزونه ایمیل وردپرس Sumo یکی دیگر از بهترین افزونه های ایمیل وردپرس می باشد که تاکنون بیش از 60 هزار نصب فعال داشته است. افزونه ارسال ایمیل وردپرس Sumo، دارای امکاناتی مختلف ازجمله: پنجره های پاپ آپ، ایمیل‌های خوش‌ آمدگویی خودکار، ایجاد کپین های دلخواه و… می باشد. همچنین این افزونه دارای یک دکمه “اشتراک گذاری” است که می توانید آن را در هر قسمت از وب سایت خود اضافه کنید که بازدیدکنندگان وب سایت شما قادر باشند به راحتی محتوای شما را در دیگر شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه های Lazy Load (بارگذاری تنبل) وردپرس

این افزونه همچنین به شما این امکان را می دهد تا به طرح ها و فرم های پاپ آپ کاملاً قابل تنظیم و همچنین گزینه های اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید هنگام ثبت نام در لیست پستی شما، یک ایمیل خوش آمدگویی و کمپین یکباره برای مشترکین خود ارسال کنید. نسخه رایگان این پلاگین دارای طیف گسترده ای از ابزارهای قدرتمند مانند: ایمیل های خوش آمدگویی، تجزیه و تحلیل و یکپارچه سازی ایمیل و موارد دیگر است و به شما اجازه می دهد تا 10000 ایمیل ماهانه ارسال کنید. اما اگر می خواهید به قابلیت های بیشتری دسترسی داشته باشید، باید از نسخه پولی آن استفاده کنید.

برخی از ویژگی های این افزونه عبارت است از:

  • ارسال ایمیل به مشترکین
  • اشتراک گذاری محتوا و محصولات
  • پشتیبانی از ووکامرس
  • امنیت بالا
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر

بهترین پلاگینهای ایمیل مارکتینگ

بیشتر بخوانید: معرفی برترین افزونه های “نظرات مشتریان” برای وردپرس

8- افزونه WP Mail SMTP Pro

افزونه WP Mail SMTP Pro یک افزونه ایمیل مارکتینگ وردپرس برای ارسال ایمل در وردپرس می باشد. یکی از افزونه هایی که می توانید به کمک آن تمامی ایمیل های خود را به کاربران ارسال کنید، افزونه WP Mail SMTP Pro می باشد. این افزونه دارای سرویس دهنده های مختلفی می باشد که به شما اجازه ارسال ایمیل از سرورهای مختلف را می دهد. اگر می خواهید از ابزار ارسال ایمیل در وب سایت خود استفاده کنید، افزونه WP Mail SMTP Pro یکی از بهترین پلاگین های ایمیل وردپرس می باشد که می توانید از آن استفاده نمائید. برخی از ویژگی های این افزونه عبارت است از:

  • نصب و راه اندازی آسان
  • مدیریت نوتیفیکیشن های ارسالی به ایمیل کاربران
  • مدیریت کامل ایمیل های ارسالی
  • پشتیبانی از تمامی قالب های وردپرس
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر

بیشتر بخوانید: کدامیک از افزونه های موجود، بهترین افزونه تقویم وردپرس است؟

9- افزونه Mailster

افزونه Mailster بی تردید یکی از بهترین افزونه های ایمیل وردپرس می باشد که به کمک آن می توانید ایمیل های انبوهی را بدون هیچ مشکلی به کاربران وب سایت خود ارسال کنید. این افزونه که در فهرست بهترین افزونه ایمیل مارکتینگ قرار داردبهترین افزونه ایمیل مارکتینگ، دارای رابط کاربری بسیار ساده ای می باشد به گونه ای که برای کار کردن با آن نیازی به هیچ گونه مهارتی نیست و شما قادر هستید خیلی ساده و سریع یک خبرنامه حرفه ای در سایت خود اضافه کنید. این پلاگین ایمیل مارکتینگ وردپرس دارای ابزارهای پیشرفته برای طراحی فرم ها می باشد که تمامی انها را می توانید از طریق پیشخوان وردپرس مدیریت نمائید.

به عبارت دیگر؛ این یک افزونه قدرتمند وردپرس است که به شما این امکان را می دهد تا ایمیل های گروهی و فردی را برای هر تعداد از افراد در سایت خود ارسال کنید. چه بخواهید یک محصول جدید را تبلیغ کنید یا به سادگی با مشتریان خود در ارتباط باشید، این میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد. یکی از بهترین چیزهایی که در مورد این افزونه وجود دارد، توانایی آن برای کمک به افزایش فروش شما با استفاده از ایمیل های تبلیغاتی است. با ارسال خبرنامه های منظم به کاربران خود می توانید مشتریان خود را در جریان آخرین اخبار و تخفیف ها قرار داده و آنها را تشویق به خرید کنید. این افزونه همچنین گزینه های مختلف اعلان از جمله یادآوری، تخفیف و موارد دیگر را ارائه می دهد که تضمین می کند که مشتریان شما همیشه از آخرین پیشرفت ها و پیشنهادات کسب و کار شما به روز می مانند.

یکی از چشمگیرترین جنبه های این افزونه ادغام آن با جیمیل است. این به شما کمک می کند تا به راحتی تعداد ایمیل‌های ارسال شده، ایمیل‌های باز شده و اعضای لغو اشتراک را ردیابی و اطلاعات ارزشمندی در مورد نحوه عملکرد کمپین‌های ایمیل به شما ارائه می ‌دهد. به طور کلی، افزونه میلستر یک ابزار ضروری برای هر کسی است که به دنبال گسترش تجارت خود از طریق بازاریابی ایمیلی موثر است. با رابط کاربر پسند و طیف گسترده ای از ویژگی ها، این راه حل عالی برای صاحبان وب سایت وردپرسی است که می خواهند ارتباطات ایمیل خود را به سطح بالاتری برسانند.

برخی از ویژگی های این افزونه عبارت است از:

  • ارسال آخرین پست ها، محصولات و… به کاربران
  • دارای قالب و الگوهای از پیش طراحی شده
  • سازگاری با محبوب ترین افزونه های وردپرس
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه های وردپرس در سال ۲۰۲۲ ضروری برای وبسایت‌های حرفه ای

10- افزونه Convert Pro

یکی دیگر از بهترین افزونه های ایمیل مارکتینگ در وردپرس، افزونه Convert Pro می باشد. این افزونه با ارائه گزینه های مختلف پاپ آپ به افزایش نرخ تبدیل وب سایت شما کمک می کند. همچنین به مدیران وب سایت ها کمک می کند تا بدون نیاز به دانش کدنویسی، مخاطبان خود را به سمت محصولات یا اقدامات مورد نظر هدایت کنند. با استفاده از این افزونه، شما می توانید به سادگی پاپ آپ هایی با ظاهر حرفه ای ایجاد کنید. این افزونه تمام عناصر لازم برای ساخت یک پاپ آپ از جمله فیلدهای اطلاعاتی و فرم ها را ارائه می دهد. همچنین می ‌توانید از قالب‌ های از پیش طراحی‌ شده برای ایجاد انواع مختلف پنجره‌های پاپ اپ مانند: پاپ آپ های تمام صفحه، پاپ ‌آپ ‌های گرافیکی، حاشیه ‌های صفحه و پنجره‌های فراخوان استفاده کنید.

این افزونه همچنین به دلیل گرافیک و طراحی زیبای خود شناخته شده و دارای مجموعه ای از گزینه های پاپ آپ است که کاربران را تشویق می کند تا با سایت شما تعامل داشته باشند، نرخ پرش را کاهش داده و آنها را برای مدت طولانی در آن نگه می دارد. به طور کلی، این افزونه یک انتخاب عالی برای وب مسترهایی است که می خواهند نرخ تبدیل وب سایت خود را افزایش دهند. رابط کاربری آسان، قالب های از پیش طراحی ‌شده و توانایی ایجاد فرم‌ها در پنجره‌های پاپ اپ از جمله ویژگی هایی است که افزونه در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آن ها می توانید بهترین ارتباط را با مخاطبان خود داشته باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه های فرم تماس برای وردپرس

11- افزونه weMail 

weMail یک راه حل همه کاره بازاریابی ایمیلی است که به صراحت برای وب سایت های وردپرس طراحی شده است. با استفاده از این افزونه، کاربران می توانند بدون اینکه از پنل وردپرس خود خارج شوند، برای کاربران ایمیل ارسال کنند، سرنخ ها را جذب کنند، فرم های اشتراک را نمایش دهند و ایمیل های خودکار ارسال نمایند. این پلاگین برای انواع مشاغل، چه کوچک و چه بزرگ یک گزینه عالی محسوب می شود، زیرا فهرست مشترکین گسترده ای را ارائه می دهد و فرآیند اشتراک را ساده می کند. علاوه بر این، این افزونه دارای ابزارهای تحلیلی است که عملکرد کمپین را اندازه گیری کرده و بینش ارزشمندی را در مورد کمپین های بازاریابی ایمیلی به کاربران ارائه می دهد.

این افزونه همچنین به کاربران اجازه می دهد تا مخاطبین ایمیل خود را تنها با یک کلیک به یک فایل CSV برون ریزی کنند. علاوه بر این، کاربران هم می ‌توانند مشترکین خود را از فایل‌های CSV وارد کرده و آنها را به خوبی با افزونه‌ های فروشگاهی مانند ووکامرس ادغام کنند. علاوه بر این، این افزونه دارای یک ویژگی انتخاب دوگانه است که به کاهش نرخ پرش مشترکین کمک می ‌کند و در عین حال به کاربران این امکان را می ‌دهد که ایمیل‌های انتخاب دوگانه را به هر صفحه دیگری که می ‌خواهند منتقل کنند.

به طور کلی می توان گفت که افزونه weMail یک افزونه عالی برای مشاغل با هر اندازه ای است که می خواهند تلاش های بازاریابی ایمیلی خود را بهبود ببخشند. این مملو از ویژگی ها است و کاملاً با وردپرس ادغام شده است، بنابراین یک گزینه عالی محسوب می شود.

12- افزونه افزونه Bloom

با افزونه Bloom می توانید فرم های اشتراک خبرنامه بسیار جذاب طراحی و در سایت خود اضافه کنید. علاوه بر پنل تنظیمات پیشرفته و طراحی های زیبا، به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید. این افزونه دارای قابلیت ها و ویژگی های مختلفی است که به شما امکان نمایش فرم های عضویت در خبرنامه را می دهد و با اکثر افزونه های خبرنامه وردپرس سازگار است. با استفاده از این افزونه همچنین می توانید فرم های اشتراک خبرنامه را ایجاد که پس از مدت زمان مشخص یا درصدی از صفحات مشاهده شده، نمایش داده می شوند. با رابط کاربری ساده آن می توانید به راحتی فرم های اشتراک خبرنامه را در وب سایت خود نمایش و طراحی کنید.

13- افزونه Creative Mail

Creative Mail افزونه ای است که برای کمپین های بازاریابی ایمیلی وردپرس و ووکامرس طراحی شده است. این فرآیند ایجاد و زمان ‌بندی کمپین ‌های ایمیل را ساده و دسترسی به مخاطبان هدف را برای شما بسیار آسان می کند. با استفاده از این افزونه، می توانید محتوای پست های وبلاگ وردپرس، تصاویر وب سایت و محصولات ووکامرس خود را به صورت مستقیم در ایمیل های خود قرار دهید. همچنین به شما در ایجاد خودکار خبرنامه ها، اطلاعیه ها و پست های وبلاگ کمک می کند. با استفاده از این افزونه، می توانید لیست بازاریابی خود را با همگام سازی خودکار مخاطبین خود ایجاد و به راحتی فرم گوتنبرگ را به سایت خود اضافه نمائید. این افزونه دارای خودکارسازی ایمیل است که امکان زمان ‌بندی ایمیل‌ های خروجی را بر اساس اولویت‌های سازمان شما فراهم می ‌کند.

با استفاده از این افزونه می ‌توانید فهرست ‌های ایمیل انبوه را درون ریزی کنید، مشترکین را یکی یکی اضافه و یا آنها را به عنوان فایل ‌های CSV برون ریزی نمائید. همچنین با استفاده از ویژگی تقویم می توانید همه خبرنامه ها و پست هایی را که ارسال کرده یا برنامه ریزی کرده اید را به سادگی پیگیری کنید. به طور کلی، Creative Mail  یک ابزار عالی برای کسانی است که به دنبال تقویت تلاش های بازاریابی ایمیلی خود هستند. سهولت استفاده، قابلیت های اتوماسیون و ادغام با وردپرس و ووکامرس آن را به یک دارایی عالی برای هر صاحب کسب و کاری تبدیل کرده است. برخی از ویژگی های این افزونه عبارت است از:

  • ارائه ابزارهای تحلیل و ردیابی
  • ساخت و بهینه سازی کمپین برای موبایل و دسکتاپ
  • تولید لیست بازاریابی ایمیلی برای استفاده در جاهای دیگر
  • قالب های کمپین قابل تنظیم
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه شمارش معکوس برای وردپرس

14- افزونه Icegram 

Icegram یک افزونه فوق العاده و رایگان وردپرس است که ویژگی های زیادی را برای ارسال ایمیل های تبلیغاتی ارائه می دهد و در لیست بهترین افزونه ایمیل مارکتینگ وردپرس قرار دارد. دو نسخه رایگان و پولی از این افزونه موجود است که می توانید مطابق با نیازهای خود یکی را انتخاب کنید. با استفاده از این افزونه، می ‌توانید کمپین ‌هایی ایجاد کنید که حاوی چندین پیام هستند و قوانین نمایشی را تنظیم کنید تا پیام‌ها را فقط به بازدیدکنندگانی که معیارهای خاصی را دارند، نشان دهند. این افزونه همچنین به شما اجازه می دهد تا با ایجاد انواع پیام ها مانند پاپ آپ ها و اعلان ها به خوبی با کاربران خود ارتباط برقرار کنید. به طور کلی می توان گفت که این یک افزونه رایگان بسیار پیشرفته است که مزیت های مختلفی را ارائه می دهد که بسیاری از آنها برای هر صاحب وب سایت وردپرسی که به دنبال بهبود تعامل وب سایت خود هستند، ضروری می باشند.

سوالات متداول

بهترین افزونه ایمیل مارکتینگ وردپرس کدام است؟

افزونه های مختلفی در این خصوص ارائه شده است که برخی از بهترین آنها عبارت هستند از: افزونه Newsletters، افزونه HubSpot، افزونه MailPoet و...

کاربردهای افزونه ایمیل مارکتینگ وردپرس چیست؟

یک افزونه ایمیل مارکتینگ مناسب به شما این امکان را می دهد تا مشترکین مختلفی از طریق فرم خبرنامه به سایت خود جذب کنید، برای آنها ایمیل های تبلیغاتی مختلفی ارسال کنید، آنها را به سایت خود بازگردانید، فروش خود را افزایش دهید، برند خود را معتب کنید و...

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه های سیستم همکاری در فروش (افیلیت) وردپرس

جمع‌بندی

امروزه از ایمیل مارکتینگ برای برای بازاریابی و حفظ مشتریان بالقوه استفاده می شود. اگر شما مدیر یک سایت هستید که می خواهید با جذب مشتریان بیشتر، فروش بیشتری را نیز کسب کنید، قطعاً ایمیل مارکتینگ می تواند بهترین استراتژی باشد. به همین منظور ما در این مطلب بهترین پلاگین های ایمیل مارکتینگ برای وردپرس را که تاکنون ارائه شده بود را به شما معرفی کردیم. امیدوارم این مطلب مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

منبع: hashthemes

درباره نویسنده



میلاد انوش
( عضو از 3 سال قبل )
  • 900 نوشته
  • 0 دیدگاه
  • 1 محصول
  • 0 دوره آموزشی

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه

چند نکته قبل از ارسال دیدگاه :
  • تمامی دیدگاه ها قبل از انتشار عمومی توسط کارشناسان سایت بررسی خواهند شد.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تایید نخواهند شد.
  • آدرس سایت ، مشخصات مدیریت و... در متن دیدگاه حذف خواهند شد.
  • دیدگاه هایی که به زبان انگلیسی باشند تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه هایی که حاوی توهین ، تهدید یا... باشند تایید نخواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط



نحوه اضافه کردن تصویر متحرک در وردپرس

5725
1
آیا قصد دارید از تصاویر متحرک در سایت خود اضافه کنید؟ گیف ها یا همان تصاویر متحرک علاوه بر اینکه باعث جذابیت وب سایت می شوند، می توانند ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

افزونه طراحی و ساخت دکمه های زیبا در وردپرس

3472
1
با سلام خدمت نوین وردپرسی های عزیز حتما برای شما هم پیش آمده به سایت هایی مراجعه کردید که از نظر گرافیک و طراحی منحصر به فردی که دارند در ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

آموزش حل مشکل وردپرس هنگام تغییر آدرس

965
0
ممکن است شما به هر دلیلی آدرس سایت خود را از بخش تنظیمات تغییر داده باشید که همین موضوع باعث شود که نتوانید به پنل مدیریت خود وارد ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

مجموعه ابزارهای مفید برای ایجاد تصاویر بهتر برای نوشته های سایت

1736
0
آیا میخواهید تصاویر بهتری برای نوشته های سایت وردپرس خود ایجاد کنید؟ تصاویر تاثیر شگرفی بر روی مخاطبان سایت می گذارند. اما بیشتر کاربران طراح نیستند و قادر ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

برنامه شبکه اجتماعی پینترست چیست؟

804
0
زمانی که صحبت از شبکه های اجتماعی مبتنی بر تصویر می شود، همه اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر را جزء بهترین ها می دانند، در حالی که شبکه های ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

لاگین به وردپرس توسط حساب کاربری دنبالر با افزونه Login with Donbaler OAuth

1537
0
سلام افزونه ای که میخواهیم آموزش دهیم Login with Donbaler OAuth نام دارد.افزونه «ورود توسط دنبالر» به کاربر اجازه می‌دهد تا از طریق سایت وردپرسی به شبکه اجتماعی ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

آموزش نصب جوملا روی هاست سی پنل

171
0
جوملا همانند وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند است که هم اکنون بیش از یک و نیم میلیون وب سایت از طریق جوملا راه اندازی شده است. خوشبختانه ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

آموزش نحوه اتصال گوگل ادز به آنالیتیکس ga4

294
0
گوگل ادز و گوگل آنالیتیکس ga4 دو ابزار قدرتمند و متداول هستند که توسط بازاریابان دیجیتال در سراسر جهان استفاده می شوند. حال در صورتی که این دو ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

دسته بندی مطالب

محصولات حرفه ای

جستجو کنید…

همکار ما شوید

اگر دوست دارید در زمینه آموزش ، افزونه ، قالب وردپرس و ووکامرس ، آموزش سئو و… مقالات آموزشی خود را در نوین وردپرس منتشر کنید میتوانید به عنوان نویسنده در نوین وردپرس فعالیت کنید.

  • تولید کننده فیلم آموزشی کار با محصولات
  • نویسندگی و ارسال مطالب آموزشی
  • تولید کننده دورهای آموزشی برنامه نویسی
  • فارسی سازی و ترجمه انواع قالب
  • و هر آنچه که توانایی دارید...
  • فهرست مطالب