بهترین افزونه های آمارگیر وردپرس | 11 افزونه برتر آمار بازدید و آنالیز ترافیک سایت

ضعیفمتوسطخوببسیار خوبعالی
( 1 رای , میانگین : 5,00 از 5)
بارگذاری...

آنالیز ترافیک سایت در وردپرس یکی از مهم ترین استراتژی هایی است که می تواند به بهبود سئوی سایت شما کمک کند. آیا می دانید روزانه، هفتگی یا سالانه چند نفر از وب سایت وردپرس شما بازدید می کنند؟ برای کسب اطلاعات دقیق، ساده ترین روش استفاده از یک افزونه آمارگیر سایت وردپرسی می باشد. در واقع یک افزونه آمار بازدید وردپرس به شما این امکان را می دهد که بدانید چه تعداد بازدیدکننده به وب سایت شما می آیند، از کجا آمده اند و در سایت شما چه کاری انجام می دهند. زمانی که شما اطلاعات دقیقی در خصوص ترافیک سایت خود داشته باشید، قطعاً می توانید آگاهانه تر در خصوص رشد کسب و کار خود تصمیم گیری کنید. به همین منظور ما در این مطلب قصد داریم بهترین افزونه بررسی ترافیک سایت وردپرسی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین افزونه آمارگیر وردپرس

بیشتر بخوانید: ابزارهای تست ریسپانسیو سایت وردپرس؛ 8 ابزار تست Responsive وبسایت

چرا باید از افزونه آمار بازدید سایت برای وردپرس استفاده کنیم؟

آیا می دانید کاربران چگونه زمان خود را در وب سایت شما سپری می کنند؟ آیا می دانید کاربران شما بیشتر به دنبال چه موضوعاتی هستند و چه محصولاتی را بیشتر دوست دارند؟ قطعاً نمی دانید! اینجاست که می توانید اهمیت افزونه آنالیز سایت وردپرس را بهتر درک کنید. برای رسیدن به اهداف بازاریابی خود، درک فعالیت کاربر در سایت و پیگیری نتایج آن بسیار مهم و ضروری است و شما باید بدانید که کاربرانتان بیشتر به دنبال چه موضوعات و محصولای در سایت شما هستند؛ تا قادر باشید آنها را بهبود ببخشید.

استفاده از بهترین پلاگین آمار وردپرس در سایت به شما بینش های ارزشمندی در مورد چگونگی بهبود استراتژی های بازاریابی و تولید بازگشت سرمایه (ROI) می دهد. تجزیه و تحلیل و به دست آوردن آمار کلی رفتار کاربران، باعث می شود بتوانید محتوا، محصولات و خدماتی را ارائه دهید که کاربران به دنبال آن ها می باشند. در این صورت می توانید خیلی سریع به یک فروش متعادل و هدفمند دست پیدا نمائید.

با وجود پلاگین های جدید که به صورت ماهانه وارد بازار می شوند و افزونه های تخصصی که بینش های خاصی را ارائه می دهند، تشخیص اینکه کدام یک برای شما مناسب است، کمی دشوار است. بنابراین برای کمک به شما در انتخاب بهترین افزونه آمارگیر برای وردپرس ، فهرستی از بهترین افزونه آمارگیر برای وردپرس جهت تجزیه و تحلیل وردپرس خود گردآوری کرده ایم که می توانید در ادامه مطلب آنها را مشاهده و از آنها برای سایت خود بهره مند شوید.

تجزیه و تحلیل وب سایت به شما کمک می کند تا بینش دقیقی از بازدیدکنندگان وب سایت خود داشته باشید. برای تجزیه و تحلیل سایت شما به یک افزونه وردپرس تجزیه تحلیل ترافیک برای وبسایت نیاز خواهید داشت. با کمک افزونه شما بینش دقیقی در خصوص بازدیدکنندگان سایت خود کسب خواهید کرد. به عنوان مثال:

  • شما می توانید تعداد بازدیدکنندگان روزانه، ماهانه و سالانه خود را به سادگی مشاهده کنید.
  • می توانید بفهمید کدام منابع بیشتر برای شما ترافیک ارسال می کنند. به عنوان مثال: کاربران شما بیشتر از طریق موتورهای جستجوگر وارد سایت شما می شوند یا شبکه های اجتماعی و …
  • محبوب ترین صفحات شما کدامند؟
  • کاربران در سایت شما چه اقداماتی انجام می دهند؟
  • و بسیاری از موارد دیگر

با تجزیه و تحلیل سایت وردپرس خود می توانید تصمیمات آگاهانه ای در مورد وب سایت خود بگیرید که در نهایت به شما کمک می کند تا ترافیک، مشتریان و فروش بیشتری داشته باشید.

بیشتر بخوانید: مشاهده بهترین افزونه های آمارگیر پیشرفته وردپرس

بهترین افزونه های آمار بازدید و آنالیز ترافیک سایت وردپرس

ما در این مطلب قصد داریم بهترین افزونه آمار بازدید وردپرس را به شما معرفی کنیم که داده های باکیفیتی را ارائه می دهند و به شما کمک کنند تا تجزیه و تحلیل بهتری را برای رشد کسب و کارخود کسب کنید.

  1. افزونه آمارگیر وردپرس Google Analytics
  2. افزونه آمارگیر وردپرس Google Site Kit
  3. افزونه آمارگیر وردپرس GA Google Analytics
  4. افزونه آمارگیر وردپرس WP Statistics
  5. افزونه آمارگیر وردپرس Analytify
  6. افزونه آمارگیر وردپرس ExactMetrics
  7. افزونه آمارگیر وردپرس Enhanced Ecommerce Google Analytics
  8. افزونه آمارگیر وردپرس Jetpack
  9. افزونه آمار بازدید از سایت وردپرس HubSpot
  10. افزونه آمار بازدید در وردپرس MonsterInsights
  11. افزونه نمایش آمار سایت وردپرس Site Kit by Google
  12. افزونه آمار دانلود وردپرس ExactMetrics
  13. افزونه نمایش آمار سایت در وردپرس All in One SEO
  14. افزونه آمارگیری وردپرس Visitor Traffic Real Time Statistics
  15. افزونه آمار بازدید وردپرس Crazy Egg
  16. افزونه آمارگیر حرفه ای وردپرس Clicky Analytics
  17. افزونه برای آنالیز رفتار کاربران سایت Heap

در ادامه هر یک از این افزونه ها را به صورت خلاصه به شما توضیح می دهیم.

1- افزونه آمارگیر وردپرس Google Analytics

بهترین افزونه آمارگیر وردپرس

بهترین آنالیز سایت وردپرس را با Google Analytics انجام دهید. داشبورد گوگل آنالیتیکس برای وردپرس توسط Analytify که با نام Analytify نیز شناخته می شود، دارای چندین ویژگی قدرتمند است که آن را به یکی از بهترین آمارگیر وردپرس تبدیل کرده است. افرادی که متخصص نیستند هم می توانند از این ابزار جهت تجزیه و تحلیل وب سایت خود استفاده نمایند زیرا درک آن برای تمامی آسان باشد. با استفاده از این افزونه، برای نظارت و پیگیری عملکرد کاربر نیازی به دانش تحلیلی خاصی ندارید.

همچنین، می‌توانید آمار جامعی را در داشبورد وردپرس خود و همچنین گزارش‌های دقیقی از پست‌ها و صفحات جداگانه مشاهده نمادید. برای دسترسی به صفحات کار سختی در پیش ندارید و می توانید آمار انواع پست های سفارشی، رسانه های اجتماعی، فعالیت در زمان واقعی و موارد دیگر را مشاهده کنید. این پلاگین با بیش از 3 میلیون نصب فعال و امتیاز 4.5 از 5 ستاره یکی از بهترین آنالیز سایت وردپرس محسوب می شود که می توانید از آن استفاده نمائید.

مهم تر از همه، استفاده از این پلاگین رایگان است. با این حال، اگر ترجیح می دهید، از امکانات و ویژگی های بیشتری برخوردار شوید می توانید از نسخه پرمیوم آن استفاده کنید.

ویژگی های افزونه Google Analytics

– نصب و راه اندازی آسان بدون دانش قبلی

– پشتیبانی از ادغام تبلیغات گوگل

– نظارت بر عملکرد پست ها و صفحات جداگانه

– امکان مشاهده اینکه کدام سایت ها بیشترین بازدیدکنندگان را به شما ارجاع می دهند و بازدیدکنندگان چه چیزی را در سایت شما جستجو می کنند.

– ردیابی خطاهای 404

– و …

بیشتر بخوانید: آموزش ارزیابی و بررسی تعامل کاربران در وردپرس با Google Analytics

2- افزونه آمارگیر وردپرس Google Site Kit

بهترین افزونه آمارگیر وردپرس

افزونه آمارگیر وردپرس Google Site Kit یک پلاگین رسمی گوگل است که به تازگی ارائه شده و به همین دلیل هنوز به صورت کامل شناخته شده نیست. اما با این حال، این پلاگین بیش از 1 میلیون نصب فعال و رتبه 4.5 ستاره را جمع آوری کرده است. بعد از راه اندازی این افزونه، می‌توانید گزارش‌های خود از بخش مدیریت وردپرس مشاهده و ردیابی کنید. در مجموع می توان این افزونه را در فهرست بهترین افزونه های آمارگیر وردپرس قرار داد.

ویژگی های افزونه Google Site Kit

–  فرایند نصب و راه اندازی آسان بدون نیاز به دانش کدنویسی

– دسترسی به اطلاعات ارزشمند از چندین محصول گوگل در داشبورد وردپرس

– ارائه گزارش های آمار رسمی که درک ان بسیار ساده است

– و…

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه های فروشگاه ساز وردپرس برای ساخت سایت فروشگاهی آنلاین

3- افزونه آمارگیر وردپرس GA Google Analytics

برترین افزونه های آمار برای WordPress

GA Google Analytics یک افزونه ساده و کاربرپسند می باشد که اتصال تمام صفحات وب سایت شما را با کد رهگیری گوگل آنالیتیکس بسیار ساده می کند. این ابزار برای سایت های پیچیده با صدها صفحه بسیار مناسب می باشد.

علاوه بر این، نسخه پریمیوم این افزونه دارای مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته تری می باشد که می تواند به شما در بهبود سایت کمک کند. همچنین این آمارگیر وردپرس از کدهای سفارشی پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد ردیابی کاربران وارد شده را غیرفعال نمائید. همچنین این افزونه بهترین افزونه نمایش تعداد بازدید هر پست در وردپرس است.

ویژگی های افزونه GA Google Analytics

– مطابق با GDPR

– امکان افزودن کد رهگیری به تمام صفحات وب سایت

– غیرفعال کردن ردیابی کاربران

– پشتیبانی از سایت های جهانی مانند گوگل آنالیتیکس

– دارای تنظیمات ساده و با قابلیت شخصی سازی کد رهگیری

– اطلاعات اضافی در پنل مدیریت نمایش داده نمی شود

– و…

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین افزونه های همکاری در فروش وردپرس

4- افزونه آمارگیر وردپرس WP Statistics

قدرتمندترین پلاگین آمارگیر

 WP Statistics یکی از بهترین افزونه آمارگیر و بهترین آنالیز سایت وردپرس است دارای ویژگی ها و امکانات سفارشی سازی بی شماری می باشد. تنها از طریق تنظیمات افزونه می‌توانید تعداد زیادی از گزینه‌های پیکربندی و انواع ویژگی‌های تحلیلی را که می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید، مشاهده نمائید. بیشتر آمار ها و گزارشات را می توانید به صورت نمودار مشاهده نمائید که این قابلیت بسیار ساده و برهی همه قابل درک می باشد.

اگر به دنبال بررسی عمیق در تجزیه و تحلیل سایت وردپرس خود هستید و می‌خواهید اطلاعات را از پلتفرم‌ها و موتورهای جستجوی مختلف جمع‌ آوری کنید ( نه فقط از گوگل ) می تواند گزینه ایده آلی باشد. مزیت دیگر این بهترین افزونه تعداد بازدید مطالب وردپرس این است که نیازی به اتصال افزونه با گوگل آنالیتیکس ندارید، بلکه تمام داده های ردیابی شده توسط این ابزار در داخل سایت شما اتفاق می افتد و در هیچ کجا به اشتراک گذاشته نمی شود.

ویژگی های افزونه WP Statistics

– ردیابی تغییر مسیرها از موتورهای جستجوگر از جمله: گوگل، بینگ، یاهو و …

– دسترسی سریع به تنظیمات مدیریت از داشبورد وردپرس

– امکان برون ریزی داده ها در فایل های  XML یا CSV

– فیلتر داده ها را بر اساس موقعیت، نسخه مرورگر، کلمات کلیدی، آدرس IP و …

– و…

افزونه WP Statistics یکی از بهترین افزونه های آمار بازدید و آنالیز ترافیک سایت وردپرس می باشد که تاکنون ارائه شده است. این پلاگین به شما کمک می کند تا داده های ترافیک خود را به طور ایمن تجزیه و تحلیل کنید. شما قادر هستید سوابق داده‌ های بازدیدکنندگان خود را از جمله: سایت ارجاع ‌دهنده، مرورگر و موتور جستجوگر و.. را بررسی کنید. علاوه بر آن WP Statistics داشبوردهای از پیش تعیین شده 10 کشور برتر را با بیشترین بازدیدکننده و 10 صفحه برتر پربازدید را ارائه می دهد. اگر می خواهید از امکانات بیشتر افزونه بهره مند شوید، باید از نسخه حرفه ای آن استفاده کنید.

افزونه بررسی ترافیک سایت وردپرسی

بیشتر بخوانید: افزونه آمار وردپرس | افزونه Visitor Traffic Real Time Statistics pro

5- افزونه آمارگیر وردپرس Analytify

برترین پلاگین آمار و آنالیز سایت

Analytify یکی دیگر از افزونه های وردپرس گوگل آنالیتیکس قدرتمند و دارای امتیاز بالا و یکی دیگر از بهترین افزونه آمار بازدید وردپرس می باشد که می تواند به شما جهت دریافت گزارشات و آمار های کلی وب سایتتان کمک کند. نسخه رایگان این پلاگین نسبتاً محدود است، اما نسخه پریمیوم آن به طور قابل ملاحظه‌ای دارای امکانات و ویژگی های قدرتمندی می باشد.

با نسخه رایگان، می‌توانید آمارکلی وب سایت خود را زیر نظر داشته باشید و دسترسی محدودی به ویژگی‌های گزارش‌گیری عمومی پیدا کنید مانند بازدید از صفحه، کشورهای برتر، آمار رسانه های اجتماعی و ارجاع دهندگان برتر می باشد. در صورتی که در نسخه پرو این افزونه، ویژگی‌های اضافی مانند: آمار بلادرنگ، آمار کمپین و اعلان‌های ایمیل به دست خواهید آورد.

ویژگی های افزونه Analytify

– نصب و راه اندازی ساده

– ادغام با گوگل آنالیتیکس تنها با یک کلیک

– دریافت گزارشات ایمیل خودکار

– امکان ردیابی بازدیدکنندگان در زمان آنلاین بودن آنها

– کدهای کوتاه برای ادغام داده ها در قالب های سفارشی

– رابط کاربری تمیز و مدرن

– امکان ردیابی پارامترهای  UTM

– و…

بیشتر بخوانید: بررسی و خرید افزونه آمار Analytify Pro

6- افزونه آمارگیر وردپرس ExactMetrics

بهترین پلاگین آمارگیر

این افزونه از بهترین پلاگین آمار وردپرس با بیش از 1 میلیون نصب فعال، پلاگینی ساده و در عین حال قدرتمند برای دربافت گزارشات تحلیلی وب سایت به کار می رود. می توانید از این پلاگین برای ردیابی بازدیدکنندگان سایت و مشاهده گزارش ها از داخل داشبورد خود استفاده نمائید، این شامل: تجزیه و تحلیل استاندارد، بازدید از صفحات، نرخ پرش کاربران، جستجوهای ارگانیک و… می باشد. به طور کلی؛ExactMetrics به شما امکان می دهد آمار هر صفحه یا پستی را که می خواهید، به سادگی مشاهده نمائید.

ویژگی های افزونه ExactMetrics

–  راه اندازی راحت، سریع و آسان

– دریاقت آمار بلادرنگ مانند: تعداد بازدیدکنندگان، منابع ترافیک، جلسات، بازدید از صفحه و …

– امکان مشاهده خطاهای 404

– امکان مشاهده نرخ پرش کاربران

– گزارش های دقیق برای صفحات و پست های جداگانه

– و…

بیشتر بخوانید: بردکرامب وردپرس چیست + بهترین افزونه های Breadcrumb

7- افزونه آمارگیر وردپرس Enhanced Ecommerce Google Analytics

بهترین آمارگیر وردپرس

یکی دیگر از بهترین افزونه آمارگیر برای وردپرس، افزونه Enhanced Ecommerce Google Analytics می باشد. این پلاگین به شما این امکان را می‌دهد بدون هیچ دردسری ووکامرس خود را به گوگل آنالینیکس متصل کنید تا قادر باشید داده‌ها و بینش‌های ارزشمندی را در مورد رفتار مشتریان و نرخ پرش کاربر جمع‌آوری کنید. سپس می توانید اطلاعات را مستقیماً در وردپرس مشاهده نمائید. به طور کلی؛ این پلاگین برای سایت های فروشگاهی طراحی شده است.

ویژگی های افزونه Enhanced Ecommerce Google Analytics

– فرآیند نصب سریع و آسان

– امکان ردیابی مشتری در تمامی مراحل خرید از فروشگاه از جمله: صفحه اصلی، صفحات پرداخت و…

– نظارت بر عملکرد و ردیابی کاربران برای فروش بیشتر

– گزارش‌های تفصیلی مربوط به رها شدن سبد خرید، تعداد کلیک‌ها و نرخ تبدیل

– پیگیری عملکرد فرم تماس

– و…

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه های چندزبانه کردن سایت وردپرس | کدام پلاگین برای ترجمه سایت به چند زبان بهتر است؟

8- بهترین افزونه آمار وردپرس Jetpack

بهترین افزونه آمارگیر وردپرس

Jetpack بی تردید یکی از بهترین آمارگیر وردپرس می باشد که بیش از 5 میلیون نصب فعال را در سرتاسر جهان به خود اختصاص داده است. این پلاگین می تواند به شما در انجام طیف گسترده ای از وظایف، از مدیریت اشتراک ها تا بهینه سازی موبایل کمک کند. به صورت کلی؛ جت پک یک راه حل ساده برای مشاهده تجزیه و تحلیل وردپرس شما نیز ارائه می دهد. تجزیه و تحلیل آماری یک ویژگی پیش‌فرض JetPack می باشد، به این معنی که به غیر از نصب افزونه اصلی نیازی به اعمال تنظیمات اضافی ندارید.

شایان ذکر است که نسخه رایگان این ابزار تنها ویژگی های تجزیه و تحلیل و گزارش ها را در اختیار شما قرار می دهد، در صورتی که اگر قصد دارید این پلاگین را با گوگل آنالیتیکس ادغام کنید، باید از نسخه پرو این افزونه استفاده نمائید. هدف افزونه Jetpack ارائه آمار و تجزیه و تحلیل سایت جهت بهبود عملکرد وب سایت می باشد.

علاوه بر آن؛ Jetpack دارای یک رابط کاربری ساده است که برای مبتدیان به راحتی قابل استفاده می باشد. همچنین می‌توانید این افزونه را با سایر تجزیه و تحلیل‌ها و افزونه‌ها ادغام کنید.

ویژگی های افزونه Jetpack

– نمایش آمار از جمله: تعداد کاربران، محبوب ترین پست ها، جستجوهای برتر و… در داشبورد اصلی

– گزارش عملکرد و میزان ترافیک سایت

– پیگیری اطلاعات دقیق مانند: تعداد بازدید در هر کشور، روند ارسال، ساعات اوج بازدیدکنندگان و …

– مدیریت دسترسی به تنظیمات این افزونه

– نمودار جزئیات فعالیت بازدیدکنندگان در دو روز گذشته

– و…

یکی دیگر از افزونه هایی که می تواند در تجزیه و تحلیل وب سایت شما موثر باشد، افزونه آنالیز ترافیک سایت در وردپرس Jetpack می باشد. جت ‌پک علاوه بر داشتن قابلیت‌ های تحلیلی بسیار قدرتمند، به امنیت، عملکرد، بازاریابی و قابلیت ‌های طراحی هم مجهز می باشد. در واقع افزونه جت پک را می تواند یک افزونه همه کاره در نظر گرفت که هیچ گونه خللی در سرعت سایت شما ایجاد نمی کند.

افزونه آمار بازدید وردپرس

بیشتر بخوانید: با افزونه ی جت پک jetpack بیشتر آشنا شوید

9- افزونه آمار بازدید از سایت وردپرس HubSpot

افزونه وردپرس HubSpot یک ابزار رایگان است که به شما این امکان را می دهد که لیست ایمیل مارکتینگ سایت خود را افزایش دهید، مخاطبان خود را بهتر مدیریت کنید و ایمیل های بازاریابی مختلفی برای کاربران خود ارسال کنید. این افزونه دارای یک سیستم داخلی تجزیه و تحلیل است تا به شما کمک کند که کدام منابع ترافیک بیشترین تبدیل را برای شما ایجاد می کنند. نکته قابل توجه این پلاگین این است که به هیچ گونه مهارتی نیاز ندارد و هرکسی می تواند به سادگی گزارش های مختلفی را در خصوص سایت خود جمع اوری کند.

افزونه آمار بازدید وردپرس

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه های Lazy Load (بارگذاری تنبل) وردپرس

10- افزونه آمار بازدید در وردپرس MonsterInsights

افزونه MonsterInsights به عنوان محبوب ترین افزونه آنالیز ترافیک سایت در وردپرس شناخته می شود که تجزیه و تحلیل دقیقی از سایت شما ارائه می دهد. این پلاگین تمام ویژگی های پیشرفته ردیابی تجزیه و تحلیل گوگل را بدون نیاز به توسعه دهنده وردپرس در اختیار شما قرار می دهد. افزونه MonsterInsights این امکان را به شما می دهد تا به سادگی گوگل آنالیتیکس را در وردپرس خود نصب کنید و گزارش های مفیدی را در داشبورد وردپرس خود مشاهده نمائید. این یک داشبورد آمار وب سایت را در قسمت مدیریت وردپرس شما اضافه می کند که منابع ترافیکی برتر را به شما نشان می دهد. همچنین مقالات، صفحات و موارد دیگر با رتبه بندی برتر را نمایش می دهد، بنابراین می توانید رفتار کاربر را بهتر درک کنید و کسب و کار خود را با اطمینان رشد دهید.

افزونه آمار بازدید وردپرس

بیشتر بخوانید: بهترین ابزارهای تست سرعت سایت؛ تست کننده سرعت وب سایت وردپرس 

11- افزونه نمایش آمار سایت وردپرس Site Kit by Google

افزونه Site Kit by Google جزء بهترین افزونه آمار وردپرس شناخته می شود که توسط خود گوگل توسعه داده شده است و به طور خاص برای سایت های وردپرسی ساخته شده که می خواهند ترافیک و فعالیت کاربران خود را ردیابی نمایند. شما قادر هستید در پیشخوان وردپرس خود به سادگی آمار ترافیک سایت خود را مشاهده کنید. افزونه آمارگیر سایت وردپرسی Site Kit by Google همچنین به شما این امکان را می دهد تا گوگل سرچ کنسول را برای بهبود سئو و ابزار PageSpeed Insights را برای نظارت بر سرعت و عملکرد سایت با یکدیگر به صورت رایگان ترکیب کنید.

افزونه آمارگیر سایت وردپرسی

بیشتر بخوانید: افزونه jetpack چیست؟ | ویژگی های افزونه (پلاگین) جت پک وردپرس

12- افزونه آمار دانلود وردپرس ExactMetrics

افزونه ExactMetrics با استفاده از یک کد رهگیری گوگل آنالیتیکس به سایت وردپرسی شما متصل می شود. همچنین این پلاگین گزارشات بسیار دقیقی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به سادگی عملکرد هر پست یا صفحه در وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید. با استفاده از این افزونه، می توانید از ابعاد سفارشی برای ردیابی نویسندگان، سال انتشار، دسته ها و تعامل کاربران استفاده نمائید. به علاوه، می ‌توانید مجوزها را بر اساس نقش ‌های کاربری تنظیم کنید تا کنترل کنید چه کسی گزارش‌های خاص را در تیم شما مشاهده می کند.

افزونه آمارگیر سایت وردپرسی

بیشتر بخوانید: افزودن صفحه لودینگ وردپرس | بهترین افزونه های لودینگ (بارگذاری)

13- افزونه نمایش آمار سایت در وردپرس All in One SEO

افزونه All in One SEO یک افزونه سئو برای وردپرس محسوب می شود که با استفاده از آن می توانید مدیریت کاملی روی سئو سایت خود داشته باشید. علاوه بر آن این افزونه ابزاری عالی برای کمک به ایجاد تغییرات در سایت شما بر اساس داده های ترافیکی می باشد. با کمک این افزونه می توانید تغییرات درون صفحه را انجام دهید، صفحات ووکامرس خود را برای سئوی فروشگاه خود بهینه کنید و حتی سئوی محلی را تنظیم نمائید.

آنالیز ترافیک سایت در وردپرس

پیشنهاد خرید: بررسی و خرید افزونه All in One SEO Pack Pro

14- افزونه آمارگیری وردپرس Visitor Traffic Real Time Statistics

افزونه Visitor Traffic Real Time Statistics جزء بهترین افزونه آمار در وردپرس بشمار می رود که با استفاده از آن می توانید ترافیک سایت خود را به شکلی جذاب از پیشخوان وردپرس خود مشاهده نمائید. شما گزارشات بسیار دقیقی را از رفتارهای بازدیدکنندگان دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید مشاهده کنید کاربران بیشتر از کدام مرورگرها برای ورود به سایت شما استفاده می کنند. این پلاگین دارای دو نسخه رایگان و پرمیوم می باشد، نسخه پرمیوم آن امکانات و ویژگی های بیشتر و حرفه ای تری را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال می توانید بررسی کنید که در زمان واقعی چند نفر در حال مشاهده سایت شما می باشند، می توانید نقشه تعاملی گوگل از مکان بازدیدکنندگان را مشاهده کنید، می توانید نمودار زمانی را برای مشاهده روزانه تجزیه و تحلیل کنید و بسیاری از موارد دیگر.

آنالیز ترافیک سایت در وردپرس

بیشتر بخوانید: 14 تا از بهترین افزونه های کش وردپرس برای افزایش سرعت سایت

15- افزونه آمار بازدید وردپرس Crazy Egg

افزونه Crazy Egg نه تنها به شما کمک می کند تا ترافیک سایت خود را بررسی کنید، بلکه یک نقشه حرارتی از سایت شما ایجاد می کند تا به شما نشان دهد که کاربران دقیقاً در کجای صفحات وب سایت شما قرار دارند. در واقع می توانید متوجه شوید که کاربران کجا کلیک می کنند، کدام صفحات را اسکرول می کنند و چه چیزهایی  تایپ می کنند. در واقع افزونه Crazy Egg یک بینش بسیار دقیق در خصوص داده های سایت شما ارائه می دهد که قطعاً می تواند برای شما سودمند باشد. همچنین با کمک این پلاگین می توانید مناطقی از سایت خود را که برای ایجاد کلیک و تبدیل بیشتر نیاز به بهبود دارند را شناسایی کنید. علاوه بر آن می توانید از مناطقی از وب سایت خود استفاده کنید که به خوبی کار می کنند و آن تاکتیک ها را در صفحات دیگر به کار ببرید.

افزونه بررسی ترافیک سایت وردپرسی

بیشتر بخوانید: بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ؛ 12 ابزار مهم و رایج بازاریابی دیجیتال و مارکترها

16- افزونه آمارگیر حرفه ای وردپرس Clicky Analytics

این افزونه ساده اما در عین حال قدرتمند، به مدیران سایت امکان دسترسی به آمارهای اولیه، پاکسازی حافظه پنهان و ردیابی ویدیو، ایمیل و محتوای صفحه وب را می دهد. افزونه Clicky Analytics به شما این امکان را می ‌دهد تا ترافیک صفحه را در لحظه‌ ای که URL منتشر می ‌شود، مشاهده نمائید. اگر به دنبال یک افزونه بررسی ترافیک وبسایت پرقدرت و ساده هستید، این گزینه می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

افزونه آمار بازدید وردپرس

بیشتر بخوانید: بهترین پلاگین یا افزونه های در دست تعمیر و ساخت سایت وردپرس

17- افزونه برای آنالیز رفتار کاربران سایت Heap

Heap یک ابزار قدرتمند تجزیه و تحلیل وب سایت است که به شما این امکان را می دهد برای هر کلیک، ضربه، تغییر و… داده ها را بدون هیچ گونه کدنویسی ضبط کنید. همچنین این پلاگین به شما این امکان را می دهد ترافیک وب سایت خود را عمیقاً تجزیه و تحلیل کنید.

بیشتر بخوانید: 8 تا از بهترین افزونه شبکه های اجتماعی برای وردپرس

جمع بندی: بهترین افزونه وردپرس برای مشاهده ترافیک سایت

یک افزونه آمارگیر سایت وردپرسی به شما کمک می کند تا بینش دقیقی در خصوص عملکرد کاربران در وب سایت خود داشته باشید. ما در این مطلب 11 مورد از بهترین افزونه های آمار بازدید و آنالیز ترافیک سایت وردپرس را به شما معرفی کردیم. امیدوارم از این مطلب رضایت داشته باشید.

هدف اصلی تمامی وب سایت ها، جذب بازدیدکنندگان و کاربران بیشتر جهت فروش بیشتر خدمات و محصولات می باشد. بنابراین اگر می خواهید به این هدف دست پیدا کنید، باید تجزیه و تحلیل و پیگیری مستقیمی روی عملکرد وب سایت خود داشته باشید. یکی از ساده ترین راه ها برای انجام این کار استفاده از افزونه های آمارگیر و آنالیز وب سایت می باشد. بنابراین ما در این مقاله قصد داشتیم 8 تا از بهترین افزونه آمارگیر وردپرس را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید درک درستی از سایت خود داشته باشید و در نهایت عملکرد سایت خود را بهبود ببخشید.

منبع: hubspot

elegantthemes

درباره نویسنده



میلاد انوش
( عضو از 3 سال قبل )
  • 900 نوشته
  • 0 دیدگاه
  • 1 محصول
  • 0 دوره آموزشی

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه

چند نکته قبل از ارسال دیدگاه :
  • تمامی دیدگاه ها قبل از انتشار عمومی توسط کارشناسان سایت بررسی خواهند شد.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تایید نخواهند شد.
  • آدرس سایت ، مشخصات مدیریت و... در متن دیدگاه حذف خواهند شد.
  • دیدگاه هایی که به زبان انگلیسی باشند تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه هایی که حاوی توهین ، تهدید یا... باشند تایید نخواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط



ساخت پنجره های پاپ آپ زیبا به وسیله افزونه Popup Maker

3796
0
سلام با یک افزونه رایگان و محبوب در خدمت شما کاربران عزیز هستیم.نام این افزونه popup-maker نام دارد. خیلی از کاربران می خواهندپاپ آپ های زییا ومتنوع را در ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

آموزش و بررسی افزونه BBpress – همه چیز درباره افزونه BBpress

4049
0
با وردپرس شما می توانید یک انجمن یا تالار گفتگو راه‌اندازی کنید و تعامل خود را با کاربران افزایش دهید. خوشبختانه وردپرس ساخت انواع انجمن را با استفاده ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

لید (Lead) یا سرنخ چیست؟ راه های ایجاد لید با کیفیت چیست؟

414
0
هر سایتی با هدف موفقیت و فروش بیشتر کار خود را شروع می کند. شما برای اینکه بتوانید کسب و کار آنلاین خود را گسترش دهید، باید بتوانید ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

رفع خطای Bad Gateway در وردپرس؛ 5 روش حل ارور 502

1161
0
آیا می خواهید خطای 502 در وردپرس خود را برطرف نمائید؟ این یکی از خطاهای آزاردهنده وردپرس می باشد که حل کردن آن ممکن است مدت زمان زیادی ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

کامل ترین چک لیست طراحی سایت وردپرس

2621
0
یکی از بهترین روش هایی که با استفاده از آن می توانید در مدت زمان کم، یک وب سایت حرفه ای طراحی کنید، استفاده از سیستم مدیریت محتوای ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

آموزش لود سایت وردپرس به صورت ایجکس با افزونه Ajax Loader

253
0
آیا قصد دارید قابلیت ایجکس را به لود صفحات سایت وردپرس خود اضافه کنید؟ با انجام اینکار سرعت بارگذاری وب‌سایت شما برای کاربران افزایش پیدا خواهد کرد که ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

آموزش ایجاد محدود کردن تعداد درخواست ورود در وردپرس

138
0
آیا چگونگی محدود کردن ورود ناموفق وردپرس برای شما هم یک دغدغه است؟ در حالی که وردپرس به خودی خود یک پلتفرم امن است، اما این باعث نمی‌شود ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

نحوه مسدود کردن آدرس ip در وردپرس؛ 2 روش بلاک کردن و بستن آی پی

3199
6
مسدود کردن ip در وردپرس یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از ارسال هرزنامه و حملات هکرها در وب سایت می باشد. مسدود کردن بازدیدکنندگان ناخواسته به ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

دسته بندی مطالب

محصولات حرفه ای

جستجو کنید…

همکار ما شوید

اگر دوست دارید در زمینه آموزش ، افزونه ، قالب وردپرس و ووکامرس ، آموزش سئو و… مقالات آموزشی خود را در نوین وردپرس منتشر کنید میتوانید به عنوان نویسنده در نوین وردپرس فعالیت کنید.

  • تولید کننده فیلم آموزشی کار با محصولات
  • نویسندگی و ارسال مطالب آموزشی
  • تولید کننده دورهای آموزشی برنامه نویسی
  • فارسی سازی و ترجمه انواع قالب
  • و هر آنچه که توانایی دارید...
  • فهرست مطالب