آموزش نحوه ستاره دار کردن مطالب در نتایج جستجو گوگل با افزونه وردپرس

ضعیفمتوسطخوببسیار خوبعالی
( 1 رای , میانگین : 5,00 از 5)
بارگذاری...

یکی از بهترین روش هایی که می توانید به کمک آن علاوه بر افزایش نرخ کلیک، به بهینه شدن سئوی وب سایت خود کمک کنید، ستاره دار کردن مطالب در نتایج گوگل می باشد. با افزودن این قابلیت به سایت، بازدیدکنندگان شما می توانند به مطالبتان بر حسب میزان رضایتی که دارند، امتیاز ستاره ای بدهند. سیستم رتبه بندی به کاربران شما این امکان را می دهد تا کیفیت محصولات و خدمات شما را تنها در یک نگاه مشاهده کنند. به صورت پیش فرض، وردپرس قابلیت ستاره دار کردن را در اختیار شما قرار نمی دهد، اما شما می توانید با استفاده از روش های مختلفی همچون نصب یک افزونه، این ویژگی را به سایت خود اضافه کنید. به همین منظور ما در این مطلب قصد داریم آموزش ستاره دار کردن مطالب در نتایج گوگل در وردپرس را با کمک یک افزونه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

آموزش نحوه ستاره دار کردن مطالب در نتایج جستجو گوگل با افزونه وردپرس

چرا از پلاگین رتبه بندی ستاره برای وردپرس استفاده کنیم؟

یک افزونه رتبه بندی ستاره ای به شما این امکان را می دهد تا نظرات مشتریان خود را با رتبه بندی ستاره های داخلی به وب سایت خود اضافه کنید. سیستم رتبه بندی ستاره ای در وب مستران فوق العاده محبوب است و به بازدیدکنندگان شما اجازه می دهد تا کیفیت محصولات و خدمات شما را در یک نگاه مشاهده کنند. همچنین رتبه بندی ستاره به عنوان اثبات اجتماعی برای بازدیدکنندگان وب سایت شما عمل می کند.

از طرفی با ستاره دار کردن مقالات در نتایج جستجوگر، می توانید توجه کاربران را به وب سایت خود جلب کنید که این موضوع باعث می شود تا نرخ کلیک شما افزایش پیدا کند و در نتیجه ترافیک شما زیاد شود. در واقع؛ ستاره دار کردن مطالب باعث جذابیت بیشتر لینک های شما در نتایج جستجوگر گوگل می شود و باعث می شود کاربران بیشتری روی لینک سایت شما کلیک کنند. برای ستاره دار کردن مطالب کار سختی در پیش ندارید، بلکه افزونه های مختلفی در این خصوص ارائه شده که می توانید از آنها برای ستاره دار کردن مطال خود در گوگل استفاده کنید. ادامه مطلب را مشاهده کنید تا شما را با نحوه ستاره دار کردن مطالب در نتایج جستجو گوگل آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: آموزش ثبت سایت در گوگل آنالیتیکس

آموزش ستاره دار کردن مطالب وردپرس در نتایج گوگل

تا اینجای مطلب شما را با ستاره دار کردن مطالب و همچنین دلیل افزودن این قابلیت به سایت صحبت کردیم. حال نوبت به این مرسد تا طریقه ستاره دار کردن مطالب در نتایج جستجو گوگل را در اختیار شما قرار دهیم. خوشبختانه وردپرس افزونه های مختلفی را در این خصوص ارائه داده که هر کدام از آنها به شما کمک می کنند تا به سادگی این قابلیت پیشرفته را به سایت خود اضافه کنید.

آموزش ستاره دار کردن مطالب در نتایج جستجو گوگل با افزونه وردپرس Yet

یکی از بهترین افزونه هایی که در این خصوص ارائه شده، افزونه Yet Another Stars Rating می باشد. در واقع؛ این یک افزونه رایگان است که در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و به شما این امکان را می دهد تا به سادگی قابلیت ستاره دار کردن مطالب را به سایت خود اضافه کنید. پس از نصب این افزونه، به شما این امکان را می دهد که به سادگی نظرات و توصیفات کاربر پسند سئو را به پست ها، صفحات و انواع پست های سفارشی وب سایت خود اضافه نمائید

برای استفاده از این افزونه در ابتدا باید آن را در سایت خود نصب و فعال کنید. برای انجام اینکار؛ در ابتدا وارد پیشخوان وردپرس خود شوید و سپس از بخش “افزونه ها” روی گزینه “افزودن” کلیک کنید. سپس نام افزونه را در باکس بالای صفحه وارد و سرچ نمائید تا افزونه برای شما نمایان شود.

آموزش نحوه ستاره دار کردن مطالب در نتایج جستجو گوگل با افزونه وردپرس

پس از اینکه افزونه برای شما نمایان شد، کافیست آن را نصب و سپس فعال کنید. همچنین اگر با طرقه نصب افزونه آشنایی ندارید می توانید مطلب “چگونه در وردپرس افزونه اضافه کنیم؟ راه های نصب پلاگین در وردپرس” را مشاهده کنید.

بعد از فعال سازی افزونه بخشی به نام “افزونه امتیازدهی Yet ” در پیشخوان وردپرس شما ظاهر می شود که باید روی آن کلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات افزونه شوید.

ستاره دار کردن مطالب وردپرس

ادامه آموزش ستاره دار کردن مطالب وردپرس

گزینه های درج خودکار: با فعال کردن این گزینه افزونه به صورت خودکار در پست ها یا صفحات شما اضافه می شود. بعد از فعال سازی آن، گزینه های دیگری در اختیار شما قرار می گیرد مانند: به چه صورت قرار بدم؟ و… که می توانید تمامی گزینه ها را به دلخواه خود تنظیم نمائید.

ستاره ها را در کنار عنوان فعال کنید؟: اگر می خواهید ستاره ها را در کنار عنوان به کاربران نشان دهید، این گزینه را فعال کنید. بعد از فعال سازی می توانید سایر تنظیمات مربوط به ان را سفارشی کنید.

نمایش آمار برای رای بازدیدکنندگان؟: اگر می خواهید نمودار رای های داده شده توسط کاربران به کاربران دیگر نمایش داده شود، می توانید این گزینه را فعال کنید.

برگه بایگانی: اگر می‌خواهید رتبه‌ بندی‌ها را در صفحات آرشیو (دسته‌ها، برچسب‌ها و غیره) نشان دهید، این تنظیمات را فعال یا غیرفعال کنید.

چه کسی اجازه رای دادن دارد؟: انتخاب کنید چه کسی می تواند به پست های شما امتیاز دهد. می توانید آن را روی تمام کاربران یا فقط کاربرانی که ثبت نام کرده اند، قرار دهید.

متن سفارشی: درج خودکار متون سفارشی برای نمایش قبل یا بعد از ستاره ها

بیشتر بخوانید: افزونه WP Review Pro ستاره دار کردن مطالب و محصولات در گوگل

افزونه های امتیاز دهی در وردپرس

یک افزونه ستاره امتیاز دهی به شما این امکان را می دهد نظرات مشتریان سایت خود را با رتبه بندی ستاره های داخلی به وب سایت خود اضافه کنید. افزونه های مختلفی در این خصوص ارائه شده که در ادامه مطلب بهترین آنها را به شما معرفی می کنیم.

1- افزونه امتیاز دهی در وردپرس Site Reviews

افزونه Site Reviews به کاربران شما این امکان را می دهد تا برای محتوای سایت شما امتیازی بین 1 تا 5 ارسال کنند. با استفاده از این افزونه می توانید بهترین نظرات خود را در بالای صفحه پین کنید، تا بازدیدکنندگان شما بتوانند آنها را به سادگی مشاهده کنند.

ستاره دار کردن مطالب در گوگل

2- افزونه ستاره دار کردن مقالات Easy Testimonials

این افزونه دارای یک نسخه رایگان می باشد که می توانید با ویرایشگر بلوک وردپرس برای نمایش نظرات ستاره دار خود استفاده کنید. همچنین می توانید از کد کوتاه ارائه شده برای افزودن نظرات به وب سایت خود استفاده نمائید.

افزونه امتیاز دهی در وردپرس

بیشتر بخوانید: پک ویژه افزونه های معروف سئو | Yoast SEO

3- افزونه ستاره دار کردن مطالب YITH WooCommerce Advanced Reviews

با استفاده از این افزونه می توانید بخش امتیاز دهی را به محصولات ووکامرس خود اضافه کنید. همچنین با این افزوه می ‌توانید تعداد کل دفعاتی که یک امتیاز ستاره خاص برای هر محصول ارسال شده است را نمایش دهید.

آموزش نحوه ستاره دار کردن مطالب در نتایج جستجو گوگل

بیشتر بخوانید: افزونه Yith woocommerce points and rewards | تعیین امتیاز برای فعالیت

4- افزونه ستاره در سرچ گوگل Rate My Post

افزونه Rate My Post یکی از بهترین افزونه های ستاره دار کردن محتوا در وردپرس می باشد که به بازدیدکنندگان شما این امکان را می دهد برای پست ها و صفحات شما امتیاز ستاره ای ارسال کنند. همچنین این افزونه دارای بخش آمار گیر بسیار قدرتمند است که می توانید متوجه شوید که کاربران کدام پست های شما را بیشتر دوست دارند.  حتی می‌توانید از ویجت پست‌های برتر موجود برای نمایش پست‌ هایی با بالاترین رتبه ستاره در نوار کناری خود استفاده کنید.

آموزش نحوه ستاره دار کردن مطالب در نتایج جستجو گوگل با افزونه وردپرس

 بیشتر بخوانید: بهترین افزونه های امتیاز دهی مطالب وردپرس و محصولات ووکامرس

سوالات متداول

آیا برای ستاره دار کردن مطالب در نتایج گوگل نیاز به افزونه است؟

اگر شما از دانش کدنویسی بهره مند نیستید، برای اضافه کردن این قابلیت به سایت باید از افزونه کمک بگیرید.

بهترین افزونه برای ستاره دار کردن مطالب وردپرس در نتایج گوگل کدام است؟

افزونه های مختلفی هم به صورت رایگان و هم به صورت پرمیوم ارائه شده که می توانید از آنها برای اضافه کردن قابلیت ستاره ای در سایت خود استفاده کنید. برخی از بهترین آنها عبارت است از: افزونه Site Reviews ، افزونه Easy Testimonials، افزونه Rate My Post و...

بیشتر بخوانید: مزایای سئو: 15 دلیل که چرا کسب و کار شما به سئو نیاز دارد

جمع بندی: چگونگی ستاره دار کردن مطالب در نتایج گوگل در سایت های وردپرسی

آموزش ستاره دار کردن محصولات در گوگل ؟ یک سیستم رتبه بندی در یک وب سایت می تواند عملکرد و اطلاعات بیشتری را در سطوح مختلف در اختیار کاربران قرار دهد. آنها علاوه بر اینکه به کاربران شما اجازه می دهد تا در مورد یک محتوا نظر خود را با امتیاز دادن به آن محتوا ارسال کنند، بلکه اگر به درستی از آن در سایت استفاده شود، می توانید به بهبود سئوی سایت و همچنین افزایش نرخ کلیک نیز کمک زیادی کند. ما در این مطلب آموزش ستاره دار کردن مطالب در نتایج گوگل در وردپرس را با استفاده از افزونه در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. امیدوارم این آموزش مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

منبع: wpbeginner

درباره نویسنده



میلاد انوش
( عضو از 3 سال قبل )
  • 900 نوشته
  • 0 دیدگاه
  • 1 محصول
  • 0 دوره آموزشی

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه

چند نکته قبل از ارسال دیدگاه :
  • تمامی دیدگاه ها قبل از انتشار عمومی توسط کارشناسان سایت بررسی خواهند شد.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تایید نخواهند شد.
  • آدرس سایت ، مشخصات مدیریت و... در متن دیدگاه حذف خواهند شد.
  • دیدگاه هایی که به زبان انگلیسی باشند تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه هایی که حاوی توهین ، تهدید یا... باشند تایید نخواهند شد.

مطالب مرتبط



محدودیت دسترسی به محصول در ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Membership

2011
6
سلام و عرض ادب افزوونه ای که میخواهیم خدمت شما آموزش دهیم YITH WooCommerce Membership است.بااین افزونه میتوانید محدودیت به دسترسی محصولات ووکامرس ایجاد کنید.سپس با وارد کردن کاراکتر ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

افزودن تومان به ووکامرس با افزونه wooper

3133
0
سلام دوستان در یک مقاله با شما هستیم در رابطه با افزودن یک واحد پولی جدید و پر کاربرد در ووکامرس . برخی از مدیران سایت ها دوست دارند ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

بهترین موضوع ها برای ساخت وبلاگ | 20 ایده جالب وبلاگ نویسی

6925
0
وبلاگ نویسی طی سال های گذشته دچار تحولات زیادی شده و در حال حاضر بسیاری از وبلاگ ها با اهداف تجاری و کسب درآمد راه اندازی می شوند. ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

نقشه سایت چیست؟ چگونه سایت مپ (Sitemap) بسازیم؟

61
0
نقشه سایت فایلی است که تمام صفحات یک وب سایت و نحوه ارتباط آنها با یکدیگر را فهرست بندی می کند. نقشه سایت می تواند لیستی از صفحات، ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

الگوریتم پنگوئن گوگل چیست و چه تاثیری در سئو دارد؟

26
0
الگوریتم پنگوئن یک به‌روزرسانی الگوریتم از سمت گوگل بود که برای اولین بار در آوریل 2012 منتشر شد. این الگوریتم روشی برای مقابله با وب سایت هایی است ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

بهترین سایت های ثبت کننده دامنه خارجی و بین المللی

366
0
آیا به دنبال بهترین سایت های ثبت دامنه خارجی هستید؟ ثبت‌ کننده‌های دامنه، شرکت ‌هایی هستند که مسئولیت ثبت و مدیریت نام دامنه‌ها را برای تمامی وب‌سایت‌ها در ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

چگونگی اضافه کردن مگامنو در وردپرس به صورت گام به گام

7106
4
اگر می خواهید ناوبری سایت خود را جذاب تر کنید، مگامنو می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. مگامنوها نه تنها جذاب به نظر می رسند، بلکه ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

ایندکس نشدن سایت در گوگل و روش حل آن

1163
0
طی ماه های گذشته پیام های زیادی دریافت کرده ایم مبنی بر اینکه چرا سایت من در سرچ گوگل نیست ؟ بی تردید این یکی از سوالات رایج ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

دسته بندی مطالب

محصولات حرفه ای

جستجو کنید…

همکار ما شوید

اگر دوست دارید در زمینه آموزش ، افزونه ، قالب وردپرس و ووکامرس ، آموزش سئو و… مقالات آموزشی خود را در نوین وردپرس منتشر کنید میتوانید به عنوان نویسنده در نوین وردپرس فعالیت کنید.

  • تولید کننده فیلم آموزشی کار با محصولات
  • نویسندگی و ارسال مطالب آموزشی
  • تولید کننده دورهای آموزشی برنامه نویسی
  • فارسی سازی و ترجمه انواع قالب
  • و هر آنچه که توانایی دارید...
  • فهرست مطالب