10 تا از بهترین افزونه های کپچا (captcha) و کد امنیتی در وردپرس

ضعیفمتوسطخوببسیار خوبعالی
( 2 رای , میانگین : 3,00 از 5)
بارگذاری...

آیا می خواهید کپچا را به فرم ورود و ثبت نام سایت وردپرس خود اضافه کنید؟ اغلب صفحات ورود به سیستم وردپرس و صفحات ثبت نام کاربر هدف اصلی هکرها، اسپمرها و حملات بی رحمانه و همچنین ورود هرزنامه ها هستند. حتماً شما در وب سایت ها مختلف زمانی که قصد پرکردن بخش های مختلف وب سایت از جمله: تماس با ما، ثبت نام و…را  داشته اید، در میان فیلدها با گزینه امنیتی کپچا روبه رو شده اید. وظیفه این ابزار جلوگیری از ارسال پیام های هرز از ﺳﻮی اﺳﭙﻤﺮﻫﺎ و رﺑﺎت ﻫﺎی ارﺳﺎل ﺗﺒﻠﯿﻎ، ویروس ها و…می باشد. یکی از راه های جلوگیری از این حملات، استفاده از بهترین افزونه CAPTCHA وردپرس می باشد که به سادگی می تواند از ورود غیر انسان و هرزنامه ها به سایت شما جلوگیری کند. در این مقاله قصد داریم بهترین افزونه های کپچا وردپرس و کد امنیتی در وردپرس را به شما معرفی کنیم تا بتوانید خیلی راحت از ورود هرگونه هرزنامه، ربات و … در سایت وردپس خود جلوگیری نمائید. با ما با معرفی 10 تا از بهترین افزونه کد امنیتی در وردپرس همراه باشید.

بهترین افزونه های کپچا

کپچا Captcha چیست؟

افزونه کپچا، یک ابزار بسیار قدرتمند و امنیتی وردپرس می باشد که به سادگی به کمک آن می توانید یک کد امنیتی کپچا برای بخش های مختلف وب سایت ایجاد کنید. شما می توانید افزونه Captcha را در بخش های مختلف وب سایت از جمله: فرم تماس با ما، صفحه عضویت کاربر و… قرار دهید تا از ورود غیر انسان و هرزنامه به سایت خود جلوگیری نمائید.

شما می توانید با استفاده از افزونه های کچا، از حالت های امنیتی متفاوتی استفاده نمائید. به عنوان مثال می توانید از حالت محاسبات ریاضی مانند جمع و تفریق اعداد استفاده نمائید و یا اینکه متنی را در باکس قرار دهید و از کاربران بخواهید که آن متن را تایپ نمایند و بسیاری از حالت ها دیگر، که هر کدام از آنها می توانند به شما درجهت بهبود امنیت وب سایتتان کمک کنند.

بیشتر بخوانید: بررسی و خرید بهترین افزونه های امنیتی وردپرس

امکانات و مزایای استفاده از افزونه های کپچا Captcha

  • جلوگیری از ورود ربات و اسپم ها در سایت وردپرس
  • درج انواع کدامنیتی در بخش های مختلف سایت
  • امکان استفاده در بخش هایی همانند: فرم ثبت نام، فرم تماس با ما و…
  • مخفی‌سازی کپچا بر اساس نقش کاربر
  • بدون نیاز به دانش کدنویسی
  • جلوگیری از ورود حساب های جعلی
  • تطبیق پذیری با هوش مصنوعی
  • کاملاً امن
  • مورد استفاده در تمامی وب سایت ها در جهان
  • محافظت از رمز عبور و اطلاعات کاربران
  • حافظت از انواع حملات هکرها
  • و…

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین افزونه ورود کاربران وردپرس

معرفی بهترین افزونه های کپچا (captcha)

در ادامه مطلب لیستی از بهترین افزونه های کپچا وردپرس که می توانید برای وب سایت وردپرسی خود از آنها استفاده کنید را به شما عزیزان معرفی می کنیم. با مه همراه باشید.

1- افزونه کپچا Really Simple Captcha

افزونه کپچا Really Simple Captcha

افزونه Really Simple Captcha یکی از قدرتمندترین و بهترین افزونه های کپچا وردپرس می باشد که می توانید در وب سایت وردپرسی خود استفاده نمائید. بیش از 900 هزار کاربر در سرتاسر جهان از این پلاگین جهت بهبود عملکرد امنیتی وب سایتشان استفاده می کنند. برخلاف سایر افزونه های captcha که از PHP برای ذخیره سازی حالت ها استفاده می کنند، Really Simple Captcha در عوض فایل های موقت را اجرا می کند که باعث می شود به راحتی در وردپرس بدون هیچ گونه مشکلی جاسازی شود.

هنگام ایجاد captcha، دو فایل وجود دارد، یکی برای ذخیره فایل تصویر و دیگری یک فایل متنی حاوی پاسخ مناسب است که  اگر پاسخ کاربر با پاسخ موجود در فایل متنی مطابقت داشته باشد، افزونه اجازه ارسال فرم را به کاربر می دهد. همچنین این افزونه که جزء بهترین افزونه کد کپچا وردپرس است، به سادگی با فرم تماس 7 کار می کند و شما آن را به فرم تماس و ورود وب سایت خود اضافه نمائید. اگر شما مبتدی هستید، این افزونه می توان بهترین گزینه برای شما باشد.

برخی از ویژگی های این افزونه عبارت است از:

  • از جلسات PHP برای ذخیره حالتها استفاده نمی کند بلکه به عنوان فایل های موقتی رفتار می کند.
  • فضای زیادی را اشغال نمی کند
  • ترول ها و اسپمرها را از بین می برد
  • رابط کاری ساده
  • و…

بیشتر بخوانید: معرفی 10 مورد از بهترین افزونه های امنیتی در وردپرس

2- افزونه کپچا reCAPTCHA

پیشرفته ترین کد امنیتی کپچا

reCAPTCHA دارای یک نسخه رایگان و ممتاز است که شما کمک می کند تا از سایت وردپرس خود در برابر هرزنامه محافظت کنید و تنها به افراد واقعی اجازه ورود از طریق چک های امنیتی را می دهد. برای استفاده از reCAPTCHA، ابتدا باید وب سایت خود را در گوگل ثبت کنید، سپس کلید سایت را دریافت نمائید.

reCAPTCHA که جزء بهترین افزونه کد کپچا وردپرس است، دارای چندین حالت مختلف می باشد. کاربران باید قبل از ارسال فرم، تیک کنار عبارت “من ربات نیستم” را علامت بزنند، همچنین کاربران باید عبارت درج شده را درون باکس تایپ نمایند و حالت های مختلف دیگر که هر کدام از آنها جهت تایید هویت انسانی بکار می روند تا در نهایت کاربران اجازه ورود به سایت را داشته باشند. می توانید از افزونه کپچا reCAPTCHA برای ورود به سیستم، ثبت نام، بازیابی رمز عبور، نظرات، فرم های تماس و… استفاده نمائید.

بیشتر بخوانید: 16 تا از بهترین افزونه های فرم ساز وردپرس برای ساخت فرم زیبا

3- افزونه کپچا Invisible reCaptcha

برترین کد کپچا امنیتی

از آنجایی که افزونه Invisible reCaptcha با افزونه reCAPTCHA ادغام شده است، بنابراین جزء بهترین افزونه های کپچا وردپرس در سرتاسر جهان بشمار می رود. همچنین این افزونه با پلاگین های محبوب وردپرس مانند بادی پرس برای محافظت از انجمن های شما و جلوگیری از ربات ها به بهترین شکل عمل می کند. از این پلاگین قدرتمند می توانید در انواع فرم ها به راحتی استفاده نمائید.

4- افزونه کپچا Advanced noCaptcha reCaptcha

عالی ترین کد امنیتی کپچا وردپرسی

افزونه پیشرفته noCaptcha reCaptcha یک افزونه رایگان وردپرس کپچا برای نمایش کپچا در فرم های نظرات، صفحه ورود، صفحه ثبت نام کاربر، صفحه بازیابی رمز عبور و … مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر آن می توانید آن را به فرم های سفارشی وردپرس خود اضافه نمائید.

این افزونه که جزء بهترین افزونه کد امنیتی وردپرس بوده، به شما این امکان را می دهد یک کپچا جهت ورود به سیستم مشروط ایجاد نمائید تا پس از چند بار ورود ناموفق به کاربرنمایش داده شود. همچنین می توانید captcha را برای کاربران وارد شده نشان داده یا پنهان کنید. رابط کاربری ساده و دوستانه این افزونه به شما کمک می کند تا به راحتی و در عرض چند دقیقه کپچا را در سایت خود فعال نمائید.

بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از کپچا در وردپرس | چگونه کد امنیتی گوگل را در وردپرس فعال کنیم؟

5- افزونه کپچا Math Captcha

بهترین افزونه های کپچا

افزونه کپچا Math Captcha یکی دیگر از بهترین افزونه های کپچا وردپرس می باشد که کاربران با استفاده از محاسبات ریاضی می توانند به سایت شما دسترسی پیدا نمایند. می توانید این افزونه کپچا را برای ورود، ثبت نام، بازیابی رمز عبور، نظرات و فرم های بی بی پرس اعمال کنید. استفاده از این افزونه بسیار ساده است.

برخی از ویژگی های این افزونه عبارت است از:

  • به کاربران اجازه می دهد از کپچا جهت ورود، ثبت نام، بازیابی رمزعبور، نظرات، بی بی پرس و فرم تماس 7 استفاده کنند.
  • ادغام عملیت مختلف ریاضی مانند  + – ÷ ×
  • به کاربران امکان می دهد چندین کپچا را در یک صفحه ادغام کنند
  • کاربران را قادر می سازد عنوان فیلد کپچا و گزینه زمان ورودی را تنظیم کنند
  • مسدود سازی دسترسی ربات های هرز
  • و…

بیشتر بخوانید: افزونه Captcha Plus | جلوگیری از ربات ها و اسپم در وردپرس | افزونه کپچا پلاس

6- افزونه کپچا Captcha Code

لیست بهترین پلاگین کد امنیتی کپچا برای وردپرس

 Captcha Code یکی دیگر از افزونه های جذاب برای افزودن کپچا به سایت وردپرسی و جزء بهترین افزونه کد کپچا وردپرس می باشد.  زمانی که کاربران قصد ارسال نظرات را دارند و یا می خواهند در سایت شما عضو شوند و…باید کد نشان داده شده در تصویر را در باکس تعیین شده تایپ نمایند. این افزونه برای فرم های نظرات، فرم های ثبت نام و عضویت، فرم های بازیابی رمز عبور و بسیاری از فرم های دیگر ایده آل است. مدیران وب سایت گزینه های مختلفی برای استفاده کامل از آن و افزایش امنیت در اختیار دارند.

مدیر وب سایت می تواند موقعیت نمایش کپچا را تعیین کرده و انواع حروف را از این گزینه ها انتخاب کند: حروف Captcha، حروف کوچک یا هر دو برای نمایش، حروف الفبا، حروف یا اعداد، مجموعه های موجود کپچا هستند.  

برخی از ویژگی های این افزونه عبارت اند از:

  • می توانید این افزونه  captcha را در فرم نظرات، فرم های ثبت نام و… نمایش دهید.
  • کاربران مجاز به نمایش حروف بزرگ و کوچک هستند
  • پشتیبانی عالی
  • ادغام داده های عددی
  • و…

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه های کاهش حجم عکس در وردپرس

7- افزونه کپچا WPBruiser

بهترین پلاگین های کپچا وردپرس

WPBruiser یکی دیگر از افزونه های ضد هرزنامه و امنیت وردپرس می باشد که بیش از 20 هزار کاربر آن را نصب و فعال نموده اند. بهترین ویژگی این افزونه که جزء لیست بهترین افزونه captcha وردپرس است، ساخته شده بر اساس الگوریتم های خاصی می باشد. افزونه WPBruiser یک افزونه کارآمد و بسیار مناسب است که از ورود هرزنامه و ربات به سایت وردپرسی شما جلوگیری می کند. یکی دیگر از ویژگی های این افزونه، پشتیبانی آن می باشد به گونه ای که اگر حمله ای به سایت شما وارد شود، از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی می شود

برخی از ویژگی های این افزونه عبارت اند از:

  • یکپارچه سازی استاندارد وردپرس را هنگام ورود، ثبت نام ، نظر و بازیابی رمز عبور ارائه می دهد.
  • کاربران می توانند حداکثر تعداد کاراکتر را برای هر فیلد نظر تنظیم کنند.
  • سازگاری با افزونه های کش همچون : WP Super Cache ، W3 Total Cache ، Zencache  ، WP Fastest Cache و …
  • مسدود سازی آی پی های خطرناک و ناشناس
  • و…

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار های ایمیل مارکتینگ | برترین سرویس بازاریابی ایمیلی در ایران کدام است؟

8- افزونه کپچا Captcha Bank

برترین پلاگین کد امنیتی کپچا

اگر محافظت از سایت وردپرس در برابر هرزنامه ها اولویت اصلی شما است، باید افزونه Captcha Bank را جدی بگیرید. این افزونه یک اعتبارسنج قدرتمند کپچا است که به شما این امکان را می دهد یک لایه امنیتی اضافی در بالای حفاظت داخلی خود قرار دهید. افزونه Captcha Bank که در لیست بهترین افزونه captcha وردپرس قرار دارد، نه تنها سایت شما را در برابر هرزنامه محافظت می کند، بلکه اسپم ها و ربات ها را از وارد کردن داده های غیر ضروری در فرم وب سایت شما دور می کند.

این افزونه که جزء بهترین افزونه کپچا وردپرس است، دارای دوحالت امنیتی می باشد. حالت اول که شامل عملیات ریاضی ساده می باشد و حالت دوم کپچا متنی می باشد. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این پلاگین این است که می تواند با تعداد تلاش های کاربر برای ورود به سایت را محدود کند.

می توانید کپچا را در اشکال مختلف و در موقعیت های مختلف وب سایتتان از جمله: فرم نظرات، فرم ورود و ثبت نام، فرم فرم بازیابی رمز عبور و… قرار دهید. همچنین این پلاگین از افزونه هایی مانند ووکامرس، بادی پرس و فرم تماس7 پشتیبانی می کند.

برخی از ویژگی های این افزونه عبارت است از:

  • از فرم های استاندارد وردپرس پشتیبانی می کند
  • گزینه های مختلفی جهت سفارشی سازی متن کپچا را به شما ارائه می دهد از جمله: رنگ متن، پس زمینه، استایل طراحی شده و موارد دیگر
  • حساس کردن حروف کپچا
  • پیغام خطا را برای یک رویداد خاص پیکربندی کنید
  • و…

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه های فوتر و هدر وردپرس | ساخت و تغییر هدر و فوتر

9- افزونه کپچا No CAPTCHA reCAPTCHA

بهترین افزونه کد امنیتی کپچا

این افزونه کپچا هم یکی دیگر از بهترین افزونه های کپچا وردپرس می باشد که می توانید جهت امنیت وب سایتتان از آن استفاده نمائید. این پلاگین می تواند ساده ترین پلاگین کپچا ارائه شده باشد که می توانید به سادگی از آن استفاده نمائید.

10- افزونه کپچا hCaptcha

بهترین افزونه captcha وردپرس

hCaptcha عنوان دیگری از بهترین افزونه کد امنیتی کپچا وردپرس است. hCaptcha یک ابزار کپچا ممتاز برای دور نگه داشتن ربات ها و حملات مخرب از سایت شما مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار از حریم خصوصی کاربران محافظت می کند و محیطی امن را برای کارکرد روان سایت شما فراهم می کند.

hCaptcha این یک روش تشخیص ربات ساده و قابل اعتماد دارد و برای حل و عبور از بررسی های امنیتی،  captcha آسان را برای انسان ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: معرفی 10 پلاگین از بهترین افزونه های Call To Action برای وردپرس

چرا باید از بهترین افزونه های کپچا (captcha) و کد امنیتی در وردپرس استفاده کنیم؟

مسدود کردن هرزنامه ها و ربات ها از سایت شما نه تنها برای سایت، بلکه برای مشتریان شما نیز بسیار بااهمیت است. جدی گرفتن امنیت سایت  باید در اولویت اصلی شما باشد. در این مقاله لیستی از بهترین افزونه های کپچا برای وردپرس را به شما عزیزان معرفی کردیم که هر کدام از آنها دارای عملکردها، مزایا و معایب متفاوتی هستند که می توانند نیاز های شما را برآورده سازند.

درباره نویسنده



میلاد انوش
( عضو از 3 سال قبل )
  • 900 نوشته
  • 0 دیدگاه
  • 1 محصول
  • 0 دوره آموزشی

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر
    با این وضعیت اینترنت کدوم کپچا رو صلاح می دونید ک نصب کنیم؟
    من از hCaptcha استفاده می کردم در زمان اختلال به مشکل بر میخورد و کار نمیکرد و در نتیجه کاربر هم نمیتونست دیدگاهی بزاره و در نتیجه اون کاربر رو از دست می دادم.

  2. صد نوع ریکپچا هستش
    من کپچایی میخوام که متن رو داخل تصویر بنویسه
    این خیلی قوی هستش
    چون ربات به عنوان عکس تشخیص میده ولی در واقع متن داخل اون توس انسان باید نوشته بشه
    درست مثل کپچای خودتون
    اسم دقیقش رو بگید دانلود کنیم

چند نکته قبل از ارسال دیدگاه :
  • تمامی دیدگاه ها قبل از انتشار عمومی توسط کارشناسان سایت بررسی خواهند شد.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تایید نخواهند شد.
  • آدرس سایت ، مشخصات مدیریت و... در متن دیدگاه حذف خواهند شد.
  • دیدگاه هایی که به زبان انگلیسی باشند تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه هایی که حاوی توهین ، تهدید یا... باشند تایید نخواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط



رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

533
0
اگر شما طراح سایت هستید قطعاً کلمه رپورتاژ آگهی را برای یکبار هم که شده شنیده اید. اما آیا با معنا و مفهوم آن آشنا هستید؟ احتمالاً سوالات ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

آموزش نصب وردپرس روی گوشی به زبان ساده

7850
0
نصب وردپرس بر روی رایانه شخصی کار چندان سختی نیست، اما در برخی از مواقع ممکن است نیاز به ورود به وردپرس با گوشی باشد تا وردپرس را ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

ایجاد خودکار تصویر شاخص برای نوشته ها

2025
0
با سلام در این آموزش شما می توانید تصاویر شاخص برای نوشته یا برگه خود در وردپرس بسازید. راه های مختلفی وجود دارد برای اینکه شما بتوانید سایت خود را توسط آن به ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

آموزش ثبت دامنه ir + آموزش ساخت شناسه ایرنیک

615
0
یکی از مهم ترین اقداماتی که برای راه اندازی وب سایت باید انجام دهید، خرید دامنه می باشد. منظور از دامنه همان نام وب سایت شماست. پسوندهای مختلفی ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

افزونه آپلود خودکار تصاویر موجود در متن auto upload images

1542
0
یکی از مهم ترین تکنیک هایی که می توانید به کمک آن وب سایت خود را جذاب کنید، استفاده از تصاویر مختلف و زیاد در بخش های مختلف ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

اتوماتیک کردن کارها در وردپرس با Uncanny Automator

221
0
مدیریت سایت وردپرس به تنهایی مکن است برای هر کسی یک کار سخت و چالش‌برانگیزی باشد. شما برای اینکه بتوانید یک وب‌سایت موفق داشته باشید، باید صدها کار ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

آموزش ایجاد دسته بندی مطالب، مقالات و نوشته ها در وردپرس

1240
0
وردپرس به شما کمک می کند تا مطالب و نوشته های های خود را سازماندهی کنید. استفاده صحیح از قابلیت دسته بندی در وردپرس، امری ضروری برای تمام ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

افزونه feedpress برای وردپرس

1663
0
افزونه فیدپرس همه ی ما با فید برنر آشنا هستیم و از اون استفاده می کنیم و باید بگم همچنان داره به نسبت خوب کار میکنه اما مشکل اصلیش ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

دسته بندی مطالب

محصولات حرفه ای

جستجو کنید…

همکار ما شوید

اگر دوست دارید در زمینه آموزش ، افزونه ، قالب وردپرس و ووکامرس ، آموزش سئو و… مقالات آموزشی خود را در نوین وردپرس منتشر کنید میتوانید به عنوان نویسنده در نوین وردپرس فعالیت کنید.

  • تولید کننده فیلم آموزشی کار با محصولات
  • نویسندگی و ارسال مطالب آموزشی
  • تولید کننده دورهای آموزشی برنامه نویسی
  • فارسی سازی و ترجمه انواع قالب
  • و هر آنچه که توانایی دارید...
  • فهرست مطالب