بهترین افزونه های پرینت برای وردپرس

ضعیفمتوسطخوببسیار خوبعالی
( 1 رای , میانگین : 5,00 از 5)
بارگذاری...

یکی از مهم ترین تکنیک هایی که باعث بهبود عملکرد سایت شما می شود، ارائه انواع مقالات و نوشته ها می باشد. اگر شما محتوای ارزشمندی را در سایت خود قرار داده اید، ممکن است کاربران بخواهند از صفحات وب سایت شما پرینت تهیه کنند. وردپرس به صورت پیشفرض امکان پرینت گرفتن صفحات را به کاربران نمی‌دهد، بنابراین اگر شما قصد دارید این ویژگی را به سایت خود اضافه کنید، باید از یک افزونه پرینت در وردپرس استفاده نمائید. به همین منظور ما در این مطلب قصد داریم بهترین افزونه های پرینت برای وردپرس را جمع آوری و به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین افزونه های پرینت برای وردپرس

بهترین افزونه های پرینت وردپرس

پلاگین های مختلفی وجود دارد که شما می توانید یکی از آنها را روی وردپرس خود پیاده سازی کنید تا کاربران بتوانند مطالب و صفحات سایت شما را پرینت بگیرند که در ادامه مطلب به محبوب ترین آنها اشاره می کنیم.

1- افزونه پرینت وردپرس WordPress Print Posts & Pages

2- پلاگین پرینت در وردپرس WP Print

3- افزونه پرینت برای وردپرس Print-o-Matic

4- افزونه پرینت وردپرس Print, PDF, Email by PrintFriendly

در ادامه توضیحاتی در خصوص هریک از این افزونه های وردپرس در اختیار شما قرار می دهیم. امیدوارم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین پلاگین یا افزونه های در دست تعمیر و ساخت سایت وردپرس 

 

1- افزونه پرینت وردپرس WordPress Print Posts & Pages

پلاگین چاپ کردن متن و اسناد برای wordpress

افزونه WordPress Print Posts & Pages یکی از بهترین افزونه های پرینت برای وردپرس می باشد که به کمک آن می توانید امکان پرینت از صفحات و مطالب را به سایت خود اضافه کنید. این افزونه به کاربران این امکان را می دهد تا فایل های خروجی مانند پی دی اف و word را دریافت کنند و سپس اقدام به پرینت صفحه مورد نظر خود نمایند. همچنین شما قادر هستید صفحات پرینت خود را به دلخواه سفارشی سازی نمائید. شما قادر هستید صفحات پرینت خود را مانند: رنگ زمینه، اندازه فونت و … را شخصی سازی نمائید.

به طور کلی، زمانی که شما این افزونه را روی وردپرس خود نصب و فعال می کنید، یک آیکن چاپ به تمامی صفحات و برگه های سایت شما اضافه می شود که کاربران می توانند به کمک آن از صفحات خود پرینت تهیه کنند. همچنین می توانید قابلیت چاپ را برای صفحات و برگه های خاص حذف کنید. رابط کاربری این افزونه بسیار ساده است به گونه ای که هر کسی با هر میزان توانایی که دارد می تواند از آن استفاده کند.

2- افزونه پرینت در وردپرس WP Print

افزونه print برای وردپرس

افزونه WP Print یک افزونه پرینت برای وردپرس می باشد که امکان پرینت گرفتن از صفحات مختلف را در اختیار کاربران شما قرار می دهد و کاربران می توانند هر صفحه ای را در سایت شما چاپ کنند. این افزونه بسیار سبک است و تنظیمات متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. زمانی که کاربران روی دکمه پرینت صفحه کلیک می کنند، می توانند سایز پرینت و سایر اطلاعات را به دلخواه تنظیم کنند و سپس اقدام به پرینت صفحه نمایند.

نکته جالب در مورد این افزونه این است که برای وب ‌سایت‌های وردپرسی تنظیم شده است، به این معنی که تنظیمات داخلی آن به شما این امکان را می ‌دهد که تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید به کاربران خود این اجازه را دهید تا از نظرات، پیوندها، تصاویر، ریز عکس‌ها و ویدیوها و… چاپ بگیرند یا خیر. علاوه بر این، شما همچنین می توانید یک متن حق چاپ را به نسخه چاپی صفحات و پست های سایت خود اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه های نمایش فایل پی دی اف (PDF) در سایت وردپرس 

 

3- افزونه پرینت برای وردپرس Print-o-Matic

بهترین پلاگینهای چاپ برای وردپرس

افزونه Print-o-Matic  یک افزونه وردپرس است که به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از کد کوتاه گزینه چاپ را به پست ها و صفحات خاص سایت خود اضافه کنند. بعد از فعال سازی افزونه تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که وارد بخش تنظیمات این افزونه شوید و سپس ظاهر کلی صفحاتی که قصد دارید کاربران بتوانند از آنها پرینت بگیرند را با استفاده از سبک های CSS سفارشی مشخص کنید. از طرفی ممکن است کارکردن با این افزونه برای مبتدیان کمی دشوار باشد، زیرا باید کدهای سی سی اس سفارشی را در برخی از تنظیمات اضافه کنید.

این افزونه دارای بیش از 5 آیکن چاپ مختلف می باشد که می توانید به دلخواه یکی از آنها را انتخاب کنید. همچنین گزینه هایی برای افزودن متن سفارشی به بالا و پایین صفحات چاپ شده در این افزونه وجود دارد.

 

4- افزونه پرینت وردپرس Print, PDF, Email by PrintFriendly

بهترین پلاگین های چاپ برای وردپرس

افزونه Print, PDF, Email by PrintFriendly یک پلاگین پرینت در وردپرس می باشد که وردپرس شما را با ابزار PrintFriendly در سایت شما ادغام می کند و به کاربران شما این امکان را می دهد مدیریت بهتری روی چاپ صفحات خود داشته باشند. بعد از آنکه افزونه را روی وردپرس خود نصب و فعال کردید، یک دکمه پرینت در صفحات سایت شما ظاهر می‌شود که کاربران می‌توانند با استفاده از آن اقدام به پرینت از صفحات مختلف سایت شما بگیرند.

این دکمه یک پنجره لایت باکس را به کاربران نمایش می دهد که کاربران می توانند تنظیمات مربوط به چاپ صفحه را مشاهده کنند و پیش نمایش نسخه چاپی را به صورت زنده مشاهده نمایند. همچنین کاربران شما قادر هستند اندازه متن و تصویر را در هنگام چاپ سفارشی کنند. علاوه بر آن با این افزونه به کاربران خود این امکان را می‌دهید که صفحه وب را به صورت PDF یا ایمیل بارگیری یا به اشتراک بگذارند.

جمع بندی

اگر محتواهای مختلفی در سایتتان ارائه می‌دهید، بهتر است حتماً قابلیت چاپ صفحات را به سایت خود اضافه کنید تا کاربران بتوانند از صفحات مختلف سایت شما پرینت تهیه کنند. در این مطلب 4 مورد از بهترین افزونه های پرینت برای وردپرس که تاکنون ارائه شده‌است را جمع‌آوری و به شما عزیزان معرفی کردیم. امیدوارم از این مطلب رضایت داشته باشید.

منبع: developerdrive

درباره نویسنده



میلاد انوش
( عضو از 3 سال قبل )
  • 900 نوشته
  • 0 دیدگاه
  • 1 محصول
  • 0 دوره آموزشی

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه

چند نکته قبل از ارسال دیدگاه :
  • تمامی دیدگاه ها قبل از انتشار عمومی توسط کارشناسان سایت بررسی خواهند شد.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تایید نخواهند شد.
  • آدرس سایت ، مشخصات مدیریت و... در متن دیدگاه حذف خواهند شد.
  • دیدگاه هایی که به زبان انگلیسی باشند تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه هایی که حاوی توهین ، تهدید یا... باشند تایید نخواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط



۱۱ افزونه برتر وردپرس برای کنترل بهتر محتوای دیداری

1515
0
حتما این جمله را بارها و بارها شنیده اید: سایت های وردپرسی که محتوای دیداری بیشتری دارند، از سوی کاربران مورد استقبال بیشتری قرار میگیرند. خصوصا تحقیقات نشان ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

بهترین سایت های تبدیل فرمت فیلم و فشرده سازی ویدیو آنلاین و رایگان

5205
0
همانطور که می دانید فرمت های مختلفی برای ویدیو وجود دارد که ممکن است با توجه به نوع کار شما نیاز باشد از یک فرمت خاص استفاده کنید. ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

ارسال پست از وردپرس به تلگرام + بهترین افزونه های تلگرام وردپرس

4717
0
همانطور که می دانید امروزه تلگرام یکی از محبوب ترین پلتفرم ها در سراسر جهان محسوب می شود. تلگرام یک پیام رسان پیشرفته که در حال حاضر بیش ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

افزونه Contact Form 7 ( پلاگین فرم تماس 7) فارسی برای وردپرس

10458
12
فرم ها یکی از مهم ترین بخش های هرنوع وب سایت محسوب می شوند که به شما کمک می کنند تا با کاربران خود تعامل بهتری برقرار کنید. ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

بروز کردن تصاویر قدیمی پست ها با تصاویر جدید به وسیله افزونه ای Replace Image

1632
0
با سلام با آموزشی دیگر در خدمت شما هستیم. شاید در بسیاری از سایت ها مشاهده می کنید که به محض اینکه چندین برنامه به صورت خودکار بروزرسانی می ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

ایجاد منوی تکراری و کپی کردن منو ها با افزونه Duplicate Menu

3551
0
سلام وقتتون بخیر امروز یا یک افزونه رایگان دیگر در خدمت شما هستیم. وردپرس به شما اجازه نمی دهد که یک منوی تکراری ایجاد کنید یا از فهرست خود یک ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

معرفی افزونه‌های درگاه پرداخت برای سایت‌های وردپرسی

437
0
امروزه کسب و کارهای آنلاین بسیار فراگیر شده اند و اکثر خریدها به صورت اینترنتی انجام می شود. از این رو پرداخت اینترنتی بخش مهمی برای هر نوع ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

ساخت کپش های خاص برای تصاویر در وردپرس

1426
0
با سلام یک از راه هایی که میتوانید به وسیله آن کاربر را مجذوب سایت خود کنید استفاده از تصاویر با گرافیک بالاست. به راه های مختلفی نیز می توان ...
جزییات بیشتر آموزش را بخوانید!

دسته بندی مطالب

محصولات حرفه ای

جستجو کنید…

همکار ما شوید

اگر دوست دارید در زمینه آموزش ، افزونه ، قالب وردپرس و ووکامرس ، آموزش سئو و… مقالات آموزشی خود را در نوین وردپرس منتشر کنید میتوانید به عنوان نویسنده در نوین وردپرس فعالیت کنید.

  • تولید کننده فیلم آموزشی کار با محصولات
  • نویسندگی و ارسال مطالب آموزشی
  • تولید کننده دورهای آموزشی برنامه نویسی
  • فارسی سازی و ترجمه انواع قالب
  • و هر آنچه که توانایی دارید...
  • فهرست مطالب